رقیب PUBG New State…

رقیب PUBG New State...

رقیب PUBG New State به زودی،Call of Duty: Warzone را برای موبایل معرفی کرد.

Call of Duty Warzone عنوانی محبوب در دنیای کنسول ها و بازی های رایانه شخصی است. سازندگان بازی Activision فاش کردند که در حال کار بر روی نسخه موبایلی این بازی هستند. این اعلامیه از طریق توییتر رسمی Activision اعلام شد.

توییت Activision بیشتر فراخوانی برای استخدام استعدادها برای بازی جدید بود. آنها در توییت گفتند: «ما در حال ساخت Call of Duty Warzone برای موبایل هستیم! امروز برای نقش‌های هیجان‌انگیز در تیم‌های توسعه و انتشار درخواست دهید!»

اکتیویژن اعلام کرده است که «تجربه موبایل AAA» را به بازی جدید Call of Duty Warzone خواهد آورد. نکته دیگری که آن را به رقیب مستقیم PUBG New State، BGMI و حتی Call of Duty Mobile خود تبدیل کرده است، این است که این بازی جدید تجربه Battle Royale را نیز به ارمغان خواهد آورد.

طبق بیانیه اکتیویژن، این شرکت در حال ساخت یک “تجربه در مقیاس بزرگ و بتل رویال” است که به صورت بومی برای پلتفرم موبایل ساخته خواهد شد. این همچنین به این معنی است که از گیم پلی متقابل پشتیبانی نمی شود زیرا برای پلتفرم موبایل انحصاری خواهد بود.

اکتیویژن در این بیانیه گفت: «ما به دنبال اپراتورهای ماهر در تمام جنبه‌های توسعه بازی هستیم. این تجربه بتل رویال در مقیاس بزرگ به صورت بومی برای موبایل با فناوری پیشرفته طراحی شده و برای سرگرمی گیمرها در سراسر جهان برای سال‌های آینده ساخته شده است.

تفاوت آن با Call of Duty Mobile چیست؟

از نظر تجربه فقط در بازی، هنوز زود است که چیزی بگوییم. با این حال، بازی جدید باید بسیار متفاوت از CDM باشد. بازی فعلی توسط یک توسعه دهنده چینی TiMI Studio Group که زیرمجموعه Tencent است ساخته شده است. Call of Duty Warzone جدید توسط استودیویی که متعلق به Activision است، ساخته خواهد شد. در این بیانیه، این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر چندین استودیو داخلی از جمله Solid State Studios، Beenox، Digital Legends و Demonware را استخدام می کند.

پستی که رقیب PUBG New State به زودی منتشر می شود، Call of Duty Warzone برای موبایل اعلام کرد اولین بار در BGR India ظاهر شد.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت