سلاح های COD Mobile در سال 2022.

چه سلاح هایی با COD Mobile فصل 1 در سال 2022 وارد خواهند شد؟

 

فصل اول COD Mobile از اوایل سال 2022 آغاز می‌شود و چندین آیتم محتوای جدید به بازی اضافه می‌شود.

این روزها بازیکنان همیشه به دنبال درز اطلاعات قبل از فصل جدید در هر بازی هستند. COD Mobile و یا سایر بازی ها تفاوتی ندارد.

مشخص نیست که آیا این سلاح‌ها بلافاصله با COD Mobile Season 1 وارد می‌شوند یا خیر، اما مطمئناً در نقطه‌ای از فصل به دست خواهند آمد. بازیکنان می توانند از فصل جدید تفنگ تهاجمی Kilo 141، مسلسل PPSh41 و تفنگ ساچمه ای JAK-12 انتظار داشته باشند.


سه سلاح جدید در فصل 1 COD Mobile در سال 2022 آمده است.

سه سلاحی که در فصل اول COD Mobile در سال 2022 عرضه می شوند، بلافاصله برای گیمرهای قدیمی Call of Duty آشنا خواهند شد. اینها سلاح های محبوبی هستند که بلافاصله به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

درزهایی که به نسخه آزمایشی چینی دسترسی دارند اغلب درست هستند، زیرا نسخه آزمایشی دقیقاً به منظور تعیین آنچه باید قبل از راه اندازی زنده در COD Mobile تغییر کند استفاده می شود.

در اینجا سه ​​سلاحی که به فصل جدید می آیند آورده شده است:

1) Kilo-141

انتظار می‌رود کدام سلاح که در فصل 1 Cod Mobile عرضه می‌شود، در سال 2022 نسخه Mythic را دریافت کند؟ این احتمال وجود دارد که Kilo-141 یک نوع Mythic دریافت کند، زیرا آخرین سلاح اسطوره ای یک smg، CBR4 – Amoeba بود.

Kilo 141 یک تفنگ تهاجمی است که در Call of Duty: Modern Warfare به نمایش درآمده است. او در این بازی و در Call of Duty: Warzone به یک مدعی جدی برای بهترین اسلحه تبدیل شده است. این تفنگ به دلیل سرعت آتش ثابت و جابجایی آسان آن شناخته شده است.

این ویژگی‌ها به احتمال زیاد به فصل 1 COD Mobile با اضافه شدن به بازی منتقل می‌شوند. Kilo 141 با آسیب دیدگی مناسب، تحرک متوسط ​​و زمان بارگذاری مجدد خوب تعادل بسیار خوبی دارد.


2) PPSh41

PPSh-41 در تمام بازی‌های Call of Duty که در شوروی حضور دارند، از جمله Black Ops و Black Ops III، WWII، Black Ops Cold War و Vanguard استفاده شده است. این ماشین فرعی جزء اصلی این فرنچایز است.

این یک SMG است، اما حاوی یک فشنگ تپانچه شوروی است. اسلحه او را با سرعتی سریع و با ضعف در برد بلندتر پودر می کند. با این حال، بازیکنان از نزدیک اسلحه بهتری پیدا نخواهند کرد.


3) JAK-12

یکی دیگر از سلاح های جنگی مدرن سال 2019، شاتگان JAK-12 است. همچنین در حالی که هنوز نقشه مورد استفاده در COD: Warzone بود، در خیابان‌های Verdansk ویران کرد.

در فصل 1 COD Mobile، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که این تفنگ ساچمه ای تسلط داشته باشد. این یک تفنگ ساچمه ای سریع است که می تواند حریفان را با یک ضربه دقیق از بین ببرد. بهترین استفاده به عنوان یک سلاح CQB (Close Combat)، بازیکنان باید هنگام ورود به COD Mobile گوشه های خود را بررسی کنند.


برای آغازی طوفانی در فصل جدید و همچنین شروعی پر قدرت در سال 2022 تو بازی کالاف دیوتی موبایل شما عزیزان می‌توانید سی‌پی (ارز درون برنامه ای بازی) را جهت ارتقاء و پیشرفت و لذت بیشتر از بازی از بهترین و مناسب ترین و همچنین امن ترین مرجع فروش سی‌پی کالاف دیوتی موبایل خریداری کنید.

جهت ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه نمایید:

همچنین در همین راستا بخوانید مقاله زیر را:

چرا پابجی پی را برای خرید Cp کالاف دیوتی موبایل انتخاب کنیم؟

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت