شکایت PUBG Krafton از توسعه دهندگان Garena Free Fire! 

PUBG Krafton

توسعه دهنده PUBG Krafton به دنبال ممنوعیت Garena Free Fire، پرونده ای علیه اپل، گوگل و یوتیوب تشکیل داد.

Krafton از توسعه دهندگان Garena Free Fire به دلیل نقض IP شکایت کرده است.

 

دهلی نو: Krafton، سازنده عناوین بازی های محبوب مانند PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) و Battlegrounds Mobile India، از توسعه دهندگان Garena Free Fire به دلیل نقض IP شکایت کرده است. این شرکت کره ای همچنین اپل، گوگل و یوتیوب را به دلیل عدم اقدام علیه درخواست خود به دادگاه کشانده است.

Krafton در شکایت خود مدعی شده است که سازنده سنگاپور Garena Free Fire نسخه های ریپ آف بازی خود را ساخته است. توسعه دهنده PUBG اضافه کرد که اپل و گوگل از توقف فروش آنها خودداری کرده اند.

در گزارش رویترز آمده است: «در این شکایت آمده است که Garena، متعلق به شرکت Sea Ltd در سنگاپور، فروش Free Fire را از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل و گوگل در سال 2017 آغاز کرد و سال گذشته شروع به فروش یک بازی متخلف دیگر به نام «Free Fire MAX» کرد.

این گزارش می افزاید: «در این شکایت آمده است که Garena متعلق به شرکت Sea Ltd در سنگاپور، فروش Free Fire را از طریق فروشگاه های اپلیکیشن اپل و گوگل در سال 2017 آغاز کرد و سال گذشته شروع به فروش یک بازی متخلف دیگر به نام «Free Fire MAX» کرد.

 

علاوه بر این، کرافتون ادعا کرده است که اپل و گوگل صدها میلیون نسخه از بازی‌های Free Fire را توزیع کرده‌اند. همچنین افزود که Garena بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از فروش Free Fire در ایالات متحده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ درآمد داشته است.

Krafton همچنین نام YouTube Google را به عنوان متهم به اتهام میزبانی ویدیوهای گیم پلی Free Fire اضافه کرده است. به گزارش رویترز، در شکایت همچنین اشاره شده است که یوتیوب میزبان یک فیلم چینی است که کرافتون می گوید دراماتیزه سازی لایو اکشن بازی آن است.

Krafton همچنین اشاره کرد که از Garena، Apple و Google خواسته است تا فروش بازی‌های Free Fire را در ماه دسامبر متوقف کنند. اما طبق گزارش ها، شرکت ها هیچ اقدامی انجام ندادند. توسعه دهنده اکنون درخواست کرده است که فروش بازی های Free Fire را مسدود کند. علاوه بر این، این شرکت به دنبال خسارت است، از جمله سود شرکت ها از فروش فری فایر.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت