لوت در پابجی: سریع تر شدن

در حال بارگذاری ویدئو ...

لوت کردن در پابجی یکی از مهم ترین نکات بازی است. در بازی پابجی موبایل گاه ها پیش می آید که شما میخواهید هر چه سریع تر تجهیزات و اسلحه ها را از روی زمین بردارید و گاهی پیش می آید که وقتی دارید لوت میکنید دشمن شروع به تیراندازی به شما میکند. در این مقاله قصد داریم که به شما یاد دهیم که چگونه هر چه سریع تر اسلحه و تجهیزات را از لوت کنید تا دیگر این مشکلات را نداشته باشید.

برای اینکار اول از همه در تنظیمات بازی دکمه لوت خودکار را فعال کنید با این کار خود بازی وقتی که بر روی تجهیزات میروید آن ها را از روی زمین برمیدارد و شما دیگر لازم نیست خودتان اینکار را بکنید.

نکته دیگر بعد از فعال کردن دکمه لوت خودکار این است که شما خودتان دومین گزینه از لوت را انتخاب کنید. این کار به شما این اجازه را میدهد که همزمان دو تا از تجهیزات را با هم بردارید که یکی از آن ها را خودتان و دیگری را خود بازی برای شما برمیدارد.

همیشه زمانی که مطمعن هستید در دید دشمن نیستید کیف خود را چک کنید و تجهیزاتی را که به نظرتان کاربردی ندارد خالی کنید چون کیفی که همراه خود حمل میکنید فضای محدودی دارد و شما باید حواستان باشد که پر نباشد. چون وقتی میخواهید یک مهمات بردارید و کیف شما پر باشد ممکن است وقت این را نداشته باشید که آن را خالی کنید.

به یاد داشته باشید که در هنگام برداشتن تجهیزات فقط آن هایی را بردارید که مطمعن هستید به کار شما می آیند چون در غیر این صورت در جلوتر شما مجبور میشوید که آن ها را خالی کنید که ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد و دشمن به راحتی شما را مورد هدف قرار دهد.

امیدواریم با در نظر گرفتن این نکات بتوانید بازی راحت تری را تجربه کنید و لذت بیشتری از بازی پابجی ببرید.

شما میتوانید نحوه برطرف کردن افت فریم در بازی فورتنایت را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت