لینک دانلود و راهنمای نصب آپدیت PUBG Mobile 2.0 Beta

لینک دانلود و راهنمای نصب آپدیت PUBG Mobile 2.0 Beta

PUBG Mobile خود را به عنوان یکی از برجسته ترین عناوین پلتفرم موبایل تثبیت کرده است. توسعه‌دهندگانی که به‌روزرسانی‌های منظم را برای تازه و هیجان‌انگیز نگه‌داشتن بازی منتشر می‌کنند، می‌توان بخش قابل توجهی از موفقیت آن را به حساب آورد. آخرین به روز رسانی 1.9 حدود یک ماه پیش منتشر شد و در نتیجه ویژگی های منحصر به فرد مختلفی مانند حالت بازی جدید و موارد دیگر اضافه شد.

آزمایش بتا برای به‌روزرسانی 2.0 آتی آغاز شده است و فایل APK اکنون در دسترس کاربران است. افراد می توانند آن را در گوشی های هوشمند خود دانلود کنند تا ویژگی های آینده موجود در نسخه بعدی بازی را امتحان کنند.

توجه: PUBG Mobile در هند ممنوع است، بنابراین به کاربران این کشور توصیه می شود از دانلود بازی در دستگاه های خود اجتناب کنند. آنها باید در عوض به نسخه منطقه ای – BGMI متوسل شوند.


نحوه دانلود نسخه بتای PUBG Mobile 2.0 در دستگاه های اندرویدی

کاربران می توانند نسخه بتای PUBG Mobile 2.0 را از طریق APK که به طور رسمی توسط توسعه دهندگان ارائه شده است، دانلود کنند. آنها ممکن است دستورالعمل های زیر را برای دانلود فایل و نصب آن در دستگاه خود دنبال کنند:

مرحله 1: بازیکنان می توانند ابتدا از پیوند ارائه شده در بالا برای بازدید از صفحه دانلود فایل APK بتای PUBG Mobile 2.0 استفاده کنند.

مرحله 2: در مرحله بعد، آنها باید روی دکمه دانلود کلیک کنند تا آخرین فایل APK را دریافت کنند.

کاربران باید توجه داشته باشند که حجم فایل 800 مگابایت است. آنها باید اطمینان حاصل کنند که فضای ذخیره سازی کافی برای دانلود و نصب دستگاه خود دارند. علاوه بر این، بسته به بسته منبع ترجیحی، به فضای بیشتری نیاز دارند.

مرحله 3: پس از دانلود فایل، گیمرها می توانند به نصب آن ادامه دهند. با این حال، اگر قبلاً این کار انجام نشده باشد، باید گزینه «نصب از منبع ناشناس» را فعال کنند.

مرحله 4: پس از اتمام نصب، گیمرها می توانند بازی را باز کرده و بسته منبع مورد نظر را انتخاب کنند.

مرحله 5: در نهایت می‌توانند به عنوان مهمان وارد سیستم شوند تا محتوا و ویژگی‌های جدید موجود در نسخه بتا PUBG Mobile 2.0 را آزمایش کنند.

فرض کنید بازیکنان در مراحل نصب با یک خطای تجزیه مواجه می شوند. آنها می توانند برای دانلود مجدد فایل APK به لینک زیر دسترسی داشته باشند و مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنند.

علاوه بر این، هیچ سیستم/نیازنامه کد دعوت مانند چند نسخه بتای قبلی وجود ندارد، و گیمرها می‌توانند پس از نصب بسته‌های منابع، روی کلاینت بتا تمرکز کنند تا ویژگی‌های جدید را کشف کنند.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت