ماجراهای ادامه دار پابجی در هندوستان

ماجراهای ادامه دار پابجی در هندوستان

هند برای پخش PUBG و صدور مقررات برای محتوای قابل اعتراض در دادگاه عالی جلسه تشکیل داد.

 

دادگاه عالی بمبئی روز جمعه به دولت اتحادیه دستور داد تا محتوای بازی موبایل ‘PUBG’ را بررسی کند و در صورت اعتراض، دستورالعمل های نظارتی لازم را صادر کند. نیمکتی از رئیس قاضی پرادیپ ناندراجوگ و قاضی NM Jamdar به دبیر بخش مربوطه دولت اتحادیه دستور دادند تا ارائه دهنده خدمات بازی را در صورت صلاحدید مسدود کند.

دادگاه در حال رسیدگی به دعوای حقوقی منافع عمومی بود که به دنبال ممنوعیت کودکان از بازی “پابجی” در مدارس بود. تنویر نظام، وکیل مدافع PIL، همچنین از دادگاه خواست تا به همه مدارس دستور دهد تا بازی را در محل خود ممنوع کنند. با این حال، benchخاطرنشان کرد که مدارس از قبل کودکان را از آوردن تلفن همراه یا دستگاه های بازی ویدیویی منع می کنند.

در عوض، ضروری بود که والدین کودکان مدرسه‌ای اطمینان حاصل کنند که بخش‌های آنها به چنین بازی‌هایی دسترسی ندارند. پورنیما کانتاریا، مشاور ایالتی نیز استدلال کرد که مدارس از قبل کودکان را از آوردن تلفن همراه منع می کنند. “چگونه می توانید بگویید مدارس باید بازی را ممنوع کنند؟ مدارس می گویند که ما قبلاً اجازه آن را نمی دهیم. اگر والدین به فرزندان خود اجازه دسترسی به موبایل و این گونه بازی ها (پابجی) را بدهند، مدرسه چه خواهد کرد؟” bench در ادامه گفت

PIL ادعا کرده بود که این بازی کودکان و بزرگسالان را معتاد می کند و خشونت، پرخاشگری و قلدری سایبری را ترویج می کند.

 

در ادامه بخوانید:

 

ممنوعیت 2 میلیون حساب در BGMI!

 

آپدیت PUBG India: Krafton در ژانویه 2 میلیون حساب در BGMI را ممنوع کرد.

دهلی نو: توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی کرافتون کره جنوبی روز سه‌شنبه اعلام کرد که در ژانویه 2022، 2 میلیون حساب کاربری را در Battlegrounds Mobile India (BGMI) ممنوع کرده است.

این شرکت اعلام کرد که این حرکت در راستای سیاست عدم تحمل شرکت در قبال متقلبان و تلاش های آن برای ریشه کنی استفاده از برنامه ها و فعالیت های غیرقانونی در بازی است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «فعال کردن یک گیم پلی منصفانه همیشه برای Krafton یک اولویت بوده است و این شرکت اقدامات قوی برای ارائه یک تجربه بی طرفانه و بدون مانع برای بازیکنان انجام داده است.

 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت