معرفی Call of Duty Mobile Season 10

Call of Duty Mobile Season 10

Call of Duty Mobile (CODM) با فصلی جدید بازگشته است. شکار تمپلارها برای یافتن مامور گمشده استنسفیلد به سرنخ های جدیدی در مورد Dark Covenant منجر می شود.

از امروز در فصل جدید CODM با موضوع – ” بازگشت سایه ” وارد یک فضای گیم پلی جدید شوید. این فصل جدید تمام نبردهای کلاسیک فصل با مضمون جنگ را با حالت‌های جدید هیجان‌انگیز و به‌روزرسانی‌های محتوای عظیمش برای شما به ارمغان می‌آورد، در اینجا برای هر نوع بازیکنی در CODM چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد .

بازیکنان شاهد تم های جدیدی خواهند بود که به تجربه کلی می آیند، از جمله حالت جدیدی برای Battle Royale که در آن حالت Warfare در Blackout در دسترس است . این فصل همچنین با نقشه‌های جدیدی که اضافه شده‌اند، مانند « خالی » که از دیگر سری‌های COD اقتباس شده است، تجربه چند نفره را افزایش می‌دهد و البته محتوای جدید بیشتری در فصل جدید وجود خواهد داشت. خود را برای هیجان بیشتر و لحظات فراموش نشدنی با هزاران آیتم رایگان مانند سلاح جدید ” SVD ” و امتیازهای جدید مانند ” لیزر مداری ” آماده کنید.

تجهیزات خود را با Battle Pass S10 جدید تکمیل کنید: “Shadows Return”

 

همراه با حالت جدید، تجربه جدید CODM خود را با باز کردن قفل نبرد Premium این فصل و بازی با شخصیت‌های حماسی از اپراتور جدید Stansfield و ظاهری جدید برای Yegor ، Templar و Alice تکمیل کنید!

سلاح های جدیدی نیز برای حمایت از شما در جنگ اضافه شده است، از جمله Epic SVD جدید و 4 اسلحه مورد علاقه طرفداران دیگر مانند LK24، AS VAL، KRM262 و PP19 Bizon!

SVD یک تک تیرانداز نیمه اتوماتیک بسیار متحرک است. قدرت شلیک متوسط ​​به بالا دارد و آسیب کمی وارد می کند. در صورت شلیک گلوله در ناحیه بالای قفسه سینه، حریفان به راحتی ناک اوت می شوند.

بتل پاس ممتاز را تکمیل کنید و CP کافی برای خرید Battle Pass فصل بعد کسب کنید!

سری 5 رتبه بندی شده است

 

در آخرین به روز رسانی، New Ranked Series 5 به بازیکنان این امکان را می دهد که یک Epic Swordfish جدید – Comical Rage را به عنوان یک تفنگ تهاجمی دریافت کنند که دارای آسیب بالا و دقت خوبی است!

فرصتی برای استفاده از Grinch – Pipebomb به عنوان یک شخصیت جدید که در این فصل رتبه بندی شده جدید نشان داده می شود، بیابید. جوایز نیز به آیتم های درون بازی محدود نمی شوند، بلکه کالاهای انحصاری نیز برای بهترین بازیکنان در بین تمامی بازیکنان حاضر در جدول امتیازات آماده شده است.

تجربه جدید، پیشرفت های بیشتر!

 

CODM دائما در تلاش است تا بهینه سازی های فنی را برای بهترین تجربه بازی بهبود بخشد.

این آخرین آپدیت شامل چندین بهینه سازی بازی و به روز رسانی برای تعادل سلاح برای افزایش استفاده از سلاح های مختلف در میدان جنگ است.

بهینه سازی های دیگری نیز مانند حذف باگ های بصری در برخی نقشه ها و حالت های بازی انجام شد.

اکنون بازی خود را به روز کنید و آخرین نسخه را بازی کنید. برای اطلاعات بیشتر، در کانال رسمی فیس بوک ، اینستاگرام و یوتیوب CODM بپیوندید.

سلاح های جدید و جنگ های قبیله ای


سه اسلحه جدید در Call of Duty Mobile با فصل بازگشت Shadows شامل دو اسلحه و یک اسلحه غوغا وجود دارد. اولین اسلحه CBR4 است که یک سلاح SMG است که به عنوان یک سلاح SMG تقریباً شبیه تفنگ تهاجمی شناخته شده است.

نکته اصلی این اسلحه این است که به طور پیش فرض دارای یک خشاب بزرگتر از برخی از SMGها است. همچنین دارای گلوله های قوی است که قابلیت پس زدن کمی دارند و برای هر دو برد نزدیک و میان برد عالی است.

اگرچه ممکن است سرعت برخی از SMG ها را نداشته باشد، اما از انعطاف پذیری برخوردار است که می تواند آن را به یک مورد علاقه جدید برای برخی از بازیکنان تبدیل کند.

بعدی SVD محبوبی است که بالاخره به موبایل می آید. این تفنگ تک تیرانداز نیمه اتوماتیک یک تفنگ بسیار سریع است و به دلایلی یک تفنگ دوست داشتنی است.

آخرین سلاح جدید Nunchuks است، سلاح غوغا جدیدی که به شما امکان می دهد استاد هنرهای رزمی درونی خود را هدایت کنید. شما قادر خواهید بود این سلاح جدید را از طریق یک چالش فصلی ویژه با تمرکز بر نبرد غوغا که بعداً در فصل وارد می‌شود، بدست آورید.

در همین حال، تغییراتی فوری در نحوه عملکرد Clan Wars وجود دارد، به ویژه در مورد پاداش ها. تعداد توکن های هفتگی همچنان در حال افزایش است، در حالی که با هر فصل دوباره تنظیم می شوند. جوایز فصلی قبلی نیز در فروشگاه جایگزین خواهند شد، اما برخی از جوایز قبلی بار دیگر در آینده ظاهر خواهند شد.

Clan Wars همچنین اکنون رتبه نهایی جنگ را از فصل قبل نشان می دهد و تا پایان فصل جاری به نشان دادن آن ادامه می دهد و سپس به رتبه جدید گروه تغییر می کند.

تغییرات تعادل سلاح


در آپدیت جدید Shadows Return فصل 10 Call of Duty Mobile موبایل، تعادل سلاح های زیادی وجود دارد. برای شورتی، آسیب آن عمدتاً کاهش یافته است در حالی که اکنون عقب نشینی کمی بیشتر شده است.

برای Swordfish، فاصله انفجار آن کاهش یافته است در حالی که مجله به طور پیش فرض بزرگتر است. هالبرد مگ ظرفیت بیشتری نیز دارد و آسیب بیشتری به سینه و بازوها وارد می کند. با تایپ 25، سرعت شلیک، آسیب به نقاط خاصی روی بدن و عقب نشینی تنظیم شده است تا این سلاح بسیار قدرتمندتر باشد.

در قسمت nerf، ما MX9 را داریم که اکنون به دلیل افزایش پس‌زدگی و آسیب کمتر در برخی مکان‌ها، کمی سخت‌تر شده است.

برای R9-0، زمان پیچ و تأخیر دوی سرعت تا شلیک کاهش یافته است تا مطمئن شود که سلاحی برای استفاده بازیکنان در موقعیت‌ها کند نیست. با DLQ33، آسیب بیشتری در بسیاری از نقاط بدن بازیکن دشمن دارد تا برای Payout S&D بهتر شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت