نحوه کسب کوپن شخصیت در PUBG

نحوه کسب کوپن شخصیت در PUBG

نحوه کسب کوپن شخصیت در PUBG و معرفی 4 شخصیت برتر آن

شخصیت های خود را عاقلانه خرج کنید و بدانید چه کسی ارزش سرمایه گذاری در PUBG را دارد!

 

اگر به دنبال باز کردن قفل برخی از شخصیت‌ها برای بازی رویال هستید، باید کوپن شخصیت‌ها را در PUBG به دست آورید! ما همه چیزهایی را که باید در این راهنما بدانیم، داریم. برنامه هایی که دنیای PUBG Mobile همچنان در حال گسترش است، گیمرها در همه جا به دنبال جهش به میدان های جنگ و جشن گرفتن برندگان هستند.

با این حال، تا آن زمان، احتمالاً به دنبال گسترش لیست PUBG Mobile خواهد بود تا نام‌هایی مانند ویکتور، سارا، کارلو و اندی را در بر بگیرد. برای انجام این کار، به کوپن های شخصیت نیاز دارید، اما نگران نباشید، ما همه چیزهایی را که برای دریافت این کوپن های ارزشمند نیاز دارید، در اختیار داریم. بیایید کمی در مورد شخصیت‌های خاص PUBG صحبت می‌کنیم و می‌خواهیم به افراد آن‌ها را شرح دهیم تا بتوانید کدام یک از آن شما را انتخاب کنید.

چگونه در PUBG Mobile کوپن شخصیت به دست آوریم؟

گرفتن یک سری از کوپن های شخصیت های رایگان دقیقاً کار سختی نیست، اما اگر جمع آوری کنید تا جایی که می توانید تولید کنید، کمی کار وجود دارد:

رویدادهای کامل – رویدادها جعبه‌های ویژه‌ای را که معمولاً حاوی کوپن‌های کاراکتر هستند به شما هدیه می‌دهند.

در بازی فعال باشید – سعی کنید یک بار در روز وارد بازی شوید تا هیچ جعبه بزرگی را از دست ندهید!

چگونه ویکتور را در PUBG Mobile برنده می کند؟

هر شخصیت خاص نیازی به هدر دادن پول ندارد. ویکتور، متخصص رزیدنت SMG، رایگان همراه با بازی است، اما برای افزودن به تیم خود، باید چند مرحله را دنبال کنید.

برای دریافت ویکتور در PUBG Mobile، شما نیاز دارید:

  • روی گزینه “Workshop” ضربه بزنید.
  • شخصیت ویکتور را انتخاب کنید.
  • روی «دریافت رایگان» ضربه بزنید
  • موفقیت! ویکتور به موجودی شخصیت شما اضافه شده است.

قیمت کاراکترهای خاص چقدر است؟

با این حال، ویکتور تنها یکی از چهار شخصیتی است که می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. بقیه از شما می خواهید که مقداری پول برای خرید سکه های ناشناخته (UC) خرج کنید یا کوپن های شخصیت را جمع آوری کنید. با توجه به اینکه آخرین گزینه رایگان است، این احتمالا بهترین گزینه شما است.

اگر می‌خواهید قفل کاراکترها را باز کنید، ببینید چقدر باید بپردازید:

اندی – کوپن های 1.200 UC یا 1.200 کاراکتری

کارلو – کوپن های 1.200 UC یا 1.200 کاراکتری

سارا – کوپن های 600 UC یا 600 کاراکتری

همچنین می توانید شخصیت خود را با استفاده از ترکیبی از کوپن های UC و شخصیت های خریداری کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید سارا بخرید، اما فقط 400 توکن دارید، می‌توانید کل هزینه را با صرف 200 UC جبران کنید.

نحوه کسب کوپن شخصیت در PUBG

شخصیت های ویژه PUBG چه کسانی هستند؟

PUBG Mobile دارای چهار کاراکتر ویژه برای باز کردن قفل بازیکنان است، اما کدام یک به عنوان پادشاه یا ملکه عنوان نبرد سلطنتی انتخاب می شود؟ نمایش عناوین رقیب بتل رویال، PUBG Mobile دارای شخصیت‌های ویژه‌ای است که می‌تواند به بازیکنانی در میدان‌های جنگ مجازی برتری دهند.

در حالی که برای آنها هدف یا مهارت را جبران نمی کنند، آنها می توانند با شما در رقابت برتر نسبت به حریفان کمک کنند. در حالی که تنها چهار کاراکتر ویژه در PUBG Mobile وجود دارد، تعداد کمی وجود دارد که واقعاً در متای فعلی می درخشند.

البته، انتخاب شخصیت خاص برای استفاده می‌تواند کمی مشکل باشد، به خصوص اگر نمی‌خواهید کوپن‌های UC و کاراکتر خود را که به سختی به دست آورده‌اید هدر دهید. اگر به دنبال این هستید که قتل های بیشتری را تضمین کنید یا فقط می خواهید شانس خود را برای بدست آوردن آن پیروزی بسیار مهم افزایش دهید، باید مطمئن شوید که بهترین شخصیت PUBG Mobile را برای این کار دارید.

1. کارلو

نحوه کسب کوپن شخصیت در PUBG

اگر دوست دارید از میدان نبرد بالا بروید و می‌خواهید از آسیب‌های زیادی در سقوط جلوگیری کنید، قطعا کارلو را به مجموعه خود اضافه خواهید کرد. به دست آوردن امتیاز بالا نسبت به حریفان همیشه برای هر بازیکن PUBG Mobile مفید است، اما پایین آمدن از نقطه نظر شما گاهی اوقات می تواند مشکل ساز باشد.

اگرچه کارلو همچنان در اثر سقوط از ارتفاع قابل توجهی آسیب می بیند، اما توانایی او به طور قابل توجهی او را کاهش می دهد. این به شما این امکان را می دهد که به سرعت به حریفان خود حمله کنید تا یک حمله ناگهانی سریع انجام دهید.

2. سارا

نحوه کسب کوپن شخصیت در PUBG

 

کسانی که از رانندگی در میدان جنگ با ماشین های مختلف PUBG Mobile لذت می برند، سارا را بسیار مفید خواهند دید. سارا یک متخصص وسایل نقلیه است که در ارتقای هر خودرویی که استفاده می‌کند برتری می‌یابد و به آنها یک لایه حفاظتی اضافی در برابر آسیب می‌دهد.

حتی اگر سارا فقط یک مسافر باشد، وسیله نقلیه ای که توسط هر هم تیمی استفاده می شود، همچنان همان پاداش تقویت کننده را دریافت می کند. این باعث می‌شود که برای هر تیمی که به دنبال برنده شدن است، فوق‌العاده باشد.

3. ویکتور

 

ویکتور به سختی کسب مقام اول را از دست داد، اما او همچنان یک شخصیت فوق العاده برای انتخاب در PUBG Mobile است. علاقه مندان به SMG همه چیز را در مورد این سلاح های با سرعت آتش بالا دوست دارند و مهارت آنها صرفاً برای بهبود آنها طراحی شده است.

هر زمان که ویکتور موفق شود هر یک از SMG های بازی را به دست بیاورد، بازیکن دارای خنک شدن کمتری خواهد بود. این نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که فشار تقریباً ثابتی را در آتش‌بازی‌ها حفظ کنید، بلکه می‌تواند به شما برتری لازم برای شلیک به دشمن خود را در طول آن مبارزات دیوانه‌وار بدهد.

4. اندی

نحوه کسب کوپن شخصیت در PUBG

 

اندی زمانی یک جادوگر چیره دست و عروسک‌باز مشهور بود، اما یک تصادف سرنوشت ساز او را در مسیری دشوار برای انتقام کشاند. در حالی که ممکن است جادوگر سابق آنقدرها هم تاثیرگذار به نظر نرسد، توانایی او برای پیشی گرفتن سریع از اهدافش بی نظیر است.

مهارت اندی به او این امکان را می دهد که سلاح های خود را با سرعتی باورنکردنی بیرون بکشد و ذخیره کند و به بازیکنان در نبردهای آتش از فاصله نزدیک برتری بدهد. همین پتانسیل کشتار افزوده است که او را به بهترین شخصیت ویژه بازی تبدیل می کند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

1 دیدگاه برای “نحوه کسب کوپن شخصیت در PUBG

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت