نسخه بتای 1.8.0 Bgmi / Pubg Mobile

Bgmi / Pubg Mobile نسخه بتای 1.8.0

Bgmi Pubg Mobile نسخه بتای 1.8.0 Apk دانلود

نسخه بتای Pubg Mobile نسخه 1.8.0 Apkبالاخره Bgmi و Pubg نسخه بتای موبایل نسخه 1.8.0 در حال حاضر با چیزهای جدید زیادی منتشر شده است. در این مقاله ما به شما برخی از پاداش ها و ویژگی های جدید را نشان می دهیم که با به روز رسانی جدید ارائه می شود و همچنین نحوه دانلود نسخه 1.8 بتای pubg موبایل را به صورت گام به گام با دقت بخوانید تا همه چیز را بدانید.

اطلاعات Pubg نسخه بتا 1.8.0

لوگوی بتای پاب‌جی
نام apk Pubg Mobile Beta Apk
نسخه 1.8.0
توسعه دهنده تنسنت و کرافتن
به روز رسانی 17 دسامبر 2021
اندازه 700 مگابایت

نحوه دانلود آپدیت PUBG Mobile Beta Apk + Obb 1.8

  • پس از دانلود فایل های Pubg Mobile APK، آنها را در دستگاه خود پیدا کنید.
  • روی فایل APK کلیک کنید تا مراحل نصب اجرا شود.
  • ممکن است لازم باشد نصب برنامه‌ها از منابع ناشناخته را در دستگاه خود فعال کنید.
  • در Android 11، می‌توانید این مورد را در تنظیمات > برنامه‌ها و اعلان‌ها > دسترسی به برنامه ویژه > نصب برنامه‌های ناشناس پیدا کنید.
  • پس از نصب فایل APK
  • پس از انجام این مراحل،   آخرین بروزرسانی PUBG Mobile نسخه 1.8.0 را باز کنید و از آن لذت ببرید  ، همچنان باید نقشه ها و سایر دارایی های بازی را دانلود کنید.
  • اگر هنگام نصب فایل APK با خطایی مواجه شدید، باید دوباره آن را دانلود کنید و مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید. (اشتباه خود را در زیر کامنت کنید)

نحوه دریافت کد دعوت Pubg Mobile Beta

پس از نصب نسخه جهانی PUBG، باید مرحله زیر را دنبال کنید تا به تمام رویدادها و به‌روزرسانی‌های آینده دسترسی رسمی داشته باشید. توجه داشته باشید مراحل ذکر شده در زیر برای همه به‌روزرسانی‌های BGMI، به‌روزرسانی‌های Pubg Mobile Beta 1.8، به‌روزرسانی‌های 1.9 یا موارد دیگر قابل اجرا خواهند بود.

این گزینه‌ها بیشتر کاربران YouTube برای دسترسی زودهنگام به تمام به‌روزرسانی‌های آینده Battlegrounds Mobile India استفاده می‌کنند. بنابراین مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله 1: نسخه جهانی PUBG Mobile را باز کنید   و به بخش رویداد بروید.
Bgmi / Pubg Mobile نسخه بتای 1.8.0
  • مرحله 2: اکنون در بخش “توصیه شده”   گزینه دعوت آزمون بتا را در سمت راست دریافت خواهید کرد.
Bgmi / Pubg Mobile نسخه بتای 1.8.0
  • به سادگی بر روی دکمه “GET IT” کلیک کنید و به مرورگر جدید هدایت می شوید که در آن می توانید دکمه Generate CODE را دریافت کنید. این کد به شما کمک می کند تا بازی نسخه بتا BGMI خود را برای اجرای بازی فعال کنید.
Pubg بتا کد تولید می کند
  • اکنون فایل APK به‌روزرسانی نسخه بتا BGMI 1.8 یا 1.9 را باز کنید که می‌توانید از هر جایی دریافت کنید و فقط در Google جستجو کنید. پس از باز کردن نسخه بتا جهانی PUBG، پنجره POP-UP مانند موارد زیر بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود:
کد دعوت بتا موبایل پابجی
  • Generate Invitation code from Global PUBG Game را وارد کنید سپس روی دکمه OK کلیک کنید. از آخرین به روز رسانی های BGMI لذت ببرید و تمام ویژگی ها را بررسی کنید.

برخی از پاداش‌ها و ویژگی‌های جدید همراه با به‌روزرسانی Pubg Mobile نسخه 1.8.0

 

1: – لابی جدید

لابی موبایل پاب جی نسخه 1.8

اول از همه همه لابی تم جدید نسخه 1.8.0 را دریافت می کنند که در تصویر بالا نشان داده می شود. با ترکیبی از رنگ‌های بسیار جالب به نظر می‌رسد.

2: – رابط کاربری تنظیمات جدید

رابط کاربری جدید Bgmi

در به‌روزرسانی بعدی، همه می‌توانند رابط کاربری تنظیمات جدیدی را ببینند که تصویر بالا را نشان می‌دهد، آیا این تغییرات را دوست دارید یا در زیر نظر نمی‌دهید.

3: – رابط کاربری نقشه جدید

رابط کاربری نقشه Bgmi

4: – جدید 8Vs8 Tdm

حالت Bgmi 8vs8 Tdm

بسیاری از ویژگی‌ها و جوایز جالب‌تر همراه با به‌روزرسانی جدید، اگر علاقه‌مند هستید، روی دکمه زیر کلیک کنید و ویدیوی کامل را در کانال YouTube  تماشا کنید.

امیدواریم اطلاعات داده شده در این صفحه مورد استفاده و پسندتان قرار گرفته باشد باشید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت