نقشه راه 2022 در به‌روزرسانی PUBG

 نقشه راه 2022 در به‌روزرسانی PUBG

به‌روزرسانی PUBG نقشه را به نسخه اصلی تغییر می‌دهد

 

همچنین بخوانید:

 

بازی های آسیایی 2022 قرار است در چین برگزار شود.

در پیشرفت‌های اخیر، نسخه بازی‌های آسیایی موبایل PUBG که قرار است در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ استفاده شود. ظاهرا حالت بتل رویال ندارد و بازیکنان در عوض در ماموریت‌های مسابقه‌ای و تیراندازی شرکت می‌کنند.


وب سایت بازی های جاده ای آسیا جزئیات رویداد PUBG Mobile را فاش کرد.

وب‌سایت رسمی بازی‌های Road to Asia امروز جزئیات بیشتری درباره نسخه بازی‌های آسیایی موبایل PUBG اضافه کرد. چتربازی، تیراندازی در عرض کانتری و مسابقه از جمله فعالیت های بازی های ورزشی واقعی هستند که در نسخه انحصاری موجود هستند. گیم پلی شامل رویدادهای ورزشی مدرن مانند ورزش های سه گانه است که منجر به یک مسابقه تیراندازی بین کانتری می شود. یک رویداد ورزشی الکترونیکی که نشان دهنده روحیه ورزشی است.

هر بازی در مجموع 16 بازیکن خواهد داشت که چهار نفر به صورت تیمی کار می کنند. این رقابت به چند مرحله تقسیم می‌شود که هر کدام مجموعه‌ای از مأموریت‌های تیراندازی هدف خود را دارد که باید انجام شود. خدمه باید ماشین را برانند تا پس از اتمام کار تیراندازی، دوره را تکمیل کنند. ترتیبی که تیم های رقابت کننده به خط پایان می رسند برای تعیین رده بندی استفاده می شود.

جالب است که ببینیم بازیکنان/تیم ها در این رویداد چگونه بازی می کنند. زیرا PUBG Mobile در سطح جهانی از حالت Battle Royale برای رویدادهای ورزشی خود پیروی میکند.

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی (آسیاد 2022) قرار است از 10 تا 25 سپتامبر 2022 در هانگژو چین برگزار شود. این اولین بار در تاریخ بازی های آسیایی است که ورزش های الکترونیکی به عنوان یک رویداد مدال درج می شود.

این رویداد ورزشی شامل هشت عنوان محبوب خواهد بود که در آن پنج عنوان رایانه شخصی و سه بازی موبایل وجود خواهد داشت.

تمام رویدادهای ورزشی که در طول آسیا برگزار می‌شوند، در محل ورزش‌های منطقه Xiacheng، که 80000 متر مربع مساحت دارد، برگزار می‌شود. این سالن بیش از 4000 صندلی خواهد داشت.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت