طرفداران بزرگ PUBG می دانند که پلتفرم بازی آنها حالت 8V8 TDM را راه اندازی می کند اما هنوز اطلاعات کافی در مورد آن ندارند.

 

PUBG Mobile 8V8 TDM Mode یک حالت کاملاً جدید است که برای رسیدن به بهترین بتل رویال Esport ادامه دارد. این حالت به بازیکن اجازه می دهد تا یک تجربه بازی روان را همراه با آیتم های هیجان انگیز درون بازی و چیزهای دیگر داشته باشد. با این حال، برخی منابع ادعا می کنند که همان حالت قرار است در BGMI نیز وارد شود. اما، به نظر می رسد که بازیکنان باید منتظر زمان بیشتری باشند تا همین مورد را در BGMI دریافت کنند.

با کمال تعجب، طرفداران بزرگ PUBG می دانند که پلتفرم بازی آنها حالت 8V8 TDM را راه اندازی می کند اما هنوز اطلاعات کافی در مورد آن ندارند. در پاسخ به همه آن موارد، مطالب کلیدی را برای همان موضوع مطالعه و جمع آوری کرده ایم. در همین حال، در اینجا به بررسی اجمالی کامل حالت PUBG Mobile 8V8 TDM می پردازیم.

PUBG

نمای کلی حالت موبایل 8V8 TDM

طبق نکات توسعه‌دهنده، مشخص شده است که همه حالت‌های جدید 8V8 TDM برنامه‌ریزی شده است که در PUBG Mobile و BGMI با اندکی به‌روزرسانی‌های معمولی عرضه شوند. در حالت 8V8 TDM، نکته اصلی این است که بازیکنان اجازه دارند بازی را در مکان دیگری تجربه کنند. در همین حال، حالت 8V8 TDM دارای یک نقشه منحصر به فرد خاص به نام سانتورینی است.

نقشه سانتورینی در ابتدا از جزیره گیک واقع در دریای اژه در اروپا الهام گرفته شده است. این مکان خاص یکی از مکان های گردشگری برجسته در اروپا است. با همین تجربه، بازیکنان PUBG و BGMI تجربه زندگی واقعی را در نقشه دریافت خواهند کرد. همچنین، حالت 8V8 TDM می تواند تا 16 بازیکن را همزمان در خود جای دهد. جالب اینجاست که این نقشه در مقایسه با نقشه های دیگر، یک نقشه حالت TDM بزرگتر است.

علاوه بر این، برخی انتظار دارند این حالت با به‌روزرسانی PUBG Mobile 1.8 و BGMI 1.8 Update عرضه شود. با این حال، اگر هر کاربری در رابطه با نصب به‌روزرسانی جدید مشکلی داشته باشد، می‌تواند مراحل ذکر شده زیر را دنبال کند.

برای اندروید

توجه: اگر قبلاً PUBG Mobile/BGMI را دانلود کرده‌اید، روی دکمه Update که در محل دکمه نصب نشان داده می‌شود ضربه بزنید.

  1. برای شروع، ابتدا فروشگاه Google Play خود را راه اندازی کنید.
  2. سپس، PUBG Mobile/BGMI را جستجو کنید.
  3. اکنون روی دکمه Install ضربه بزنید.
  4. در نتیجه، برنامه دانلود خواهد شد.
  5. در مرحله بعد، برنامه دانلود شده را راه اندازی کنید و با اطلاعات کاربری خود وارد شوید.
  6. تمام، شما آماده هستید تا حالت 8V8 TDM را تجربه کنید.

برای iOS

  1. ابتدا App Store خود را باز کنید.
  2. سپس، PUBG Mobile/BGMI را در نوار جستجو جستجو کنید.
  3. سپس روی اولین نتیجه ضربه بزنید و نصب را ادامه دهید.
  4. پس از آن، برای دانلود کامل مدتی صبر کنید.
  5. سپس، برنامه دانلود شده را اجرا کنید.
  6. اکنون، با اعتبار مورد نیاز خود وارد شوید.
  7. تمام، شما آماده هستید تا حالت جدید 8V8 TDM را بازی کنید.

به طور کلی، حالت 8V8 TDM در BGMI و PUBG Mobile با همان به‌روزرسانی 1.8 تجربه می‌شود. با این حال، هیچ اطلاعیه رسمی برای تاریخ انتشار این حالت انحصاری وجود ندارد. در همین حال، باید منتظر اطلاعیه رسمی در مورد انتشار 8V8 TDM باشیم.

امیدواریم، اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که همه شما محتوای دقیقی در مورد نمای کلی کامل حالت PUBG Mobile 8V8 TDM داشته باشید. و همچنین در مورد جزئیات کلیدی مورد انتظار برای BGMI/PUBG Mobile Upcoming Update شناخته شده است. با توجه به این موضوع، اگر هر کاربری سؤالی داشت، آن را در بخش نظرات در زیر با ما در میان بگذارید.