همه چیز درباره به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.0

همه چیز درباره به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.0

به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.0: ویژگی‌های جدید، الزامات، جوایز رایگان و موارد دیگر …

به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.0 زودتر از امروز، در 11 مه 2022 عرضه شد. توسعه‌دهندگان همچنین پیوندهای APK و فروشگاه برنامه (iOS و Android) را برای می 2022 به‌روزرسانی کرده‌اند. با این حال، برخی از کاربران هنوز دکمه به‌روزرسانی را در دستگاه‌های خود دریافت نکرده‌اند. ، که ممکن است ظرف دو روز آینده ظاهر شود.

به‌روزرسانی ماه می، مانند تکرارهای قبلی، ویژگی‌های جدیدی را در بازی معرفی کرده است، از جمله ماه جدید RP، نقشه Livik ، Utility Task Vehicle (UTV)، Advanced Supply Zones و موارد دیگر. این بازی همچنین پیشرفت های زیادی دریافت کرده است که بازیکنان پس از به روز رسانی به نسخه 2.0 می توانند آن ها را مشاهده کنند.


PUBG Mobile 2.0: ویژگی های جدید، لینک دانلود، اندازه فایل، سیستم مورد نیاز و موارد دیگر

جزئیات کامل به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.0 به شرح زیر است:


لینک های دانلود، در دسترس بودن و تاریخ انتشار

همه چیز درباره به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.0

همانطور که در بالا ذکر شد، این به روز رسانی امروز، در 11 مه 2022 منتشر شده است. بازیکنانی که قادر به مشاهده هیچ گزینه به روز رسانی نیستند، باید همان را تا تاریخ های زیر دریافت کنند:

  • فروشگاه Google Play: تا 13 مه، ساعت 9:30 (زمان سرور) —
  • اپ استور: تا 13 می، ساعت 6:30 (زمان سرور) —
  • آخرین پیوند APK (در وب سایت): تا 13 می، ساعت 7:15 (زمان سرور)

حجم فایل

همه چیز درباره به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.0

اندازه فایل برای به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.0 در iOS و Android به شرح زیر است:

  • اندروید: 785 مگابایت
  • iOS: 1.93 گیگابایت

کمترین سیستم مورد نیاز

در اینجا حداقل سیستم مورد نیاز برای به روز رسانی PUBG Mobile 2.0 آمده است:

اندروید

  • نسخه اندروید: اندروید 5.1.1 یا بالاتر
  • حداقل رم: 2 گیگابایت (دستگاه باید حداقل 3 گیگابایت رم برای عملکرد کارآمد داشته باشد)

iOS/iPadOS

  • حداقل iOS: iOS 9.0 یا بالاتر
  • حداقل iPadOS: iPadOS 9.0 یا بالاتر

ویژگی های جدید، بهینه سازی ها و پاداش های رایگان

به‌روزرسانی ماه می هیچ پاداش رایگانی به کاربران اعطا نمی‌کند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند پس از به روز رسانی بازی، ویژگی های جدید زیر را مشاهده کنند:

نقشه لیویک

پس از تقریباً دو سال قرار گرفتن در مرحله بتا، توسعه دهندگان در حال انتشار نسخه نهایی Livik Map هستند. بازیکنان می توانند از مناطق و ساختارهای شهری جدید لذت ببرند. علاوه بر این، طرح‌بندی‌ها و مکان‌های قبلی نیز بهینه شده‌اند. بازیکنان همچنین می‌توانند ویژگی‌های انحصاری Livik را پس از به‌روزرسانی روی نقشه ببینند.


وسیله نقلیه جدید تمام زمینی: UTV

Livik یک وسیله نقلیه جدید به نام UTV را ارائه می دهد که به بازیکنان امکان می دهد تقریباً در هر نوع زمین روی نقشه سفر کنند. ساختار جمع و جور UTV یکی دیگر از شایستگی های این وسیله نقلیه جدید است که می تواند هر چهار عضو یک تیم را حمل کند.

بسته های ارتقاء سلاح XT در Livik

یکی دیگر از ویژگی های انحصاری Livik بسته های ارتقاء سلاح است که به کاربران اجازه می دهد انواع پایه اسلحه ها را به نسخه XT تبدیل کنند. این بسته ها در فروشگاه های عرضه در نقاط خاصی در لیویک در دسترس خواهند بود.


مناطق تامین پیشرفته و سایر ویژگی های جدید

بازیکنانی که Livik را انتخاب می‌کنند می‌توانند مکان‌های خاصی را در نقشه کوچک، یعنی Advanced Supply Zones، که لوت با کیفیت بالا ارائه می‌کنند، پیدا کنند. جدا از مناطق ویژه، Livik ویژگی هایی مانند نشانگر airdrop، چالش فوتبال، چالش رمپ وسیله نقلیه و غیره را ارائه می دهد.

همکاری Evangelion

آخرین به‌روزرسانی، همکاری جدیدی را در PUBG Mobile ارائه کرده است که حالت BR، Core Circle را در Erangle و Livik معرفی می‌کند. حالت مضمون نیز دارای چندین مکانیسم گیم پلی منحصر به فرد خواهد بود که تجربه ای همهجانبه را برای کاربران فراهم می کند. این همکاری در 14 می 2022 راه اندازی می شود.

جدا از مواردی که در بالا ذکر شد، PUBG Mobile 2.0 یک ماه RP و چرخه فصل رتبه جدید را نیز به همراه خواهد داشت. بازیکنان همچنین تنظیمات مختلفی را از نظر تنظیمات سیستم، سلاح، قبیله، پست و موارد دیگر تجربه خواهند کرد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت