وینگمن کانتر استرایک

در حال بارگذاری ویدئو ...

وینگمن در بازی کانتر استرایک به مودی گفته میشود که تیم ها به صورت دو نفره رو به روی هم قرار میگیرند در این مود شما و یارتان در مپی کوچتر از حالت عادی رو به روی یک تیم دیگر قرار میگیرید. این مود به دلیل دو نفره بودن و کوچک تر بودن مپ ممکن است دارای سختی هایی باشد که در این مقاله قصد داریم چند نکته از آن را بیان کنیم تا بتوانید بازی جذاب تری داشته باشید.

ادر مود وینگمن بازی در قالب 16 راند برگزار میشود که در آن شما 8 راند را پلیس و 8 راند دزد هستید. البته هر تیمی که تعداد برد هایش به عدد 9 برسد برنده این بازی است.

1- برقراری ارتباط
در وینگمن مهم ترین نکته بازی ارتباط شما و یارتان است. چون در این بازی فقط دو نفر هستید پس هماهنگ بودن شما مهم ترین نکته بازی است که باید آن را تقویت کنید. اگر میکروفوت ندارید سعی کنید از چت بازی استفاده کنید تا بتوانید به بیشترین مقدار هماهنگی برسید. البته پیشنهاد ما این است که از میکروفون استفاده کنید تا درگیر تایپ کردن نشوید.

2- آهسته راه بروید

در وینگمن معمولا بازیکن ها سعی میکنند که به سمت حریف یورش ببرند که این کار ممکن است صدای زیادی ایجاد کند و حریف از موقعیت شما با خبر شود. سعی کنید در بازی از دکمه شیفت استفاده کنید تا صدای پای شما توسط دشمنان شنیده نشود و راحت تر بتوانید پلن خود را اجرا کنید.

3- از نارنجک ها به درستی استفاده کنید

همانظور که گفتیم مپ ها در این مود بسیار کوچک هستند و این که شما اتفاقی دشمنتان را در بازی کور کنید اتفاقی است که ممکن است زیاد رخ دهد. سعی کنید قبل از اینکه بخواهید از نارنجک استفاده کنید مطمئن شوید که دوست شما از این کار با خبر است و ناخواسته به او آسیبی وارد نمیکنید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت