چگونه در Garena Free Fire به Grandmaster ارتقا پیدا کنیم؟

چگونه در Garena Free Fire به Grandmaster ارتقا پیدا کنیم؟

چگونه در Garena Free Fire قبل از پایان فصل 24 به سرعت به Grandmaster ارتقا پیدا کنیم.

آتش رایگان: چگونه سریعتر به استاد بزرگی برسید؟

در زیر چند نکته ذکر شده است که بازیکنان می توانند برای رسیدن به بالاترین سطح Garena Free Fire از آنها استفاده کنند:

1) انتخاب شخصیت ها

شخصیت ها دارای توانایی های ویژه در Garena Free Fire هستند.

شخصیت های Garena Free Fire از تاثیرگذارترین دارایی های آن هستند. دلیل این امر این است که آن‌ها دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که می تواند روند کل مسابقه را تغییر دهند.

انتخاب شخصیت مناسب باعث می شود که بازیکنان به راحتی رتبه خود را بالا ببرند. علاوه بر این، آن‌ها می توانند ترکیب های مناسبی را ایجاد کنند که به طور چشمگیری گیم پلی آنها را بهبود می بخشد.

2) استفاده صحیح از برنامه های کاربردی

نکته دیگری که گیمرها باید در نظر داشته باشند این است که از اقلام کاربردی باید به طور موثر استفاده شود. با انجام این کار، افراد مطمئناً در میدان نبرد بر دشمنان برتری خواهند یافت.

به عنوان مثال، گلو وال می تواند پوشش بسیار مورد نیاز را به آنها بدهد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند از نارنجک های عادی برای از بین بردن دشمنان خود و از نارنجک های دودی برای جلوگیری از دید دشمن استفاده کنند.


3) زنده ماندن و پرهیز از قطرات داغ

بازیکنان در مسابقات رتبه بندی شده بر اساس چندین معیار امتیاز رتبه بندی می شوند که یکی از آنها بقا است. در نتیجه، برای آنها حیاتی است که برای مدت طولانی زندگی کنند.

به کاربران توصیه می شود برای رسیدن به این هدف در طول بازی ایمن بازی کنند. علاوه بر این، به آنها توصیه می شود از فرود بر روی قطرات داغ خودداری کنند زیرا احتمال مرگ آنها در مراحل اولیه بسیار زیاد است.


Free Fire دارای دو حالت بازی است که هر کدام دارای یک سیستم رتبه بندی متمایز است که بازی را رقابتی نگه می دارد. بازیکنان بر اساس کالیبر خود در رده‌های متعددی قرار می‌گیرند، اما هدف اکثر آنها رسیدن به بالاترین رتبه – استاد بزرگ است.

کاربران برای رسیدن به بالاترین سطح نیاز به کار زیادی دارند و برای تقویت مهارت ها نیاز به تمرین قابل توجهی دارد. با این اوصاف، در اینجا نکاتی برای رسیدن به رتبه استاد بزرگ در Garena Free Fire وجود دارد.

اگر بازیکنان مایل به رسیدن به بالاترین رتبه هستند، مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید زمان فشار دادن رتبه است. زمان ایده آل برای شروع سفر به قله تا حدودی در ابتدای فصل است.

از آنجایی که فقط تعداد محدودی از بازیکنان می توانند این کار را انجام دهند، شروع در اوایل فصل می تواند مزایای بسیار مورد نیاز را برای کاربران فراهم کند. آنها با رقابت نسبتاً کمتری روبرو خواهند شد و این امر باعث می شود که آنها بتوانند به جدول امتیازات و رسیدن به نقطه عطف خود آسان تر شوند.

اگر کاربران مراحل بعدی فصل را شروع کنند، رسیدن به استاد بزرگ غیرممکن می‌شود، زیرا به 11000-12000 امتیاز رتبه نیاز دارند.

بر خلاف رتبه های مختلف دیگر در بازی، بازیکنان نمی توانند با کسب تعداد معینی از امتیاز به رتبه استاد بزرگ دست یابند. فقط 300 بازیکن برتر از سرور در این ردیف قرار می گیرند.

در این تصویر دشواری را می توان ارزیابی کرد زیرا در حال حاضر، 100 نفر برتر منطقه هند بیش از 13000 امتیاز رتبه دارند.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت