Garena Free Fire ، مانند Fortnite، PUBG Mobile، Call of Duty، Game For Peace، Playerunknown’s Battlegrounds، و Knives Out، یک بازی شوتر بقای نهایی است. بازیکن با 49 بازیکن دیگر در جزیره ای دورافتاده قرار می گیرد. در 10 دقیقه، بازیکنان باید با دیگران برای بقا مبارزه کنند. در Garena Free Fire ، بازیکنان می توانند آزادانه نقطه شروع خود را با چتر نجات انتخاب کنند و تمام تلاش خود را برای ماندن در مکانی امن تا زمانی که می توانند انجام دهند. وسایل نقلیه خود را برای کاوش بیشتر در نقشه بزرگ رانندگی کنند.

در طبیعت پنهان شوید – هر کاری را برای بقا انجام دهید.

 

اکنون، فقط می‌توانید Garena Free Fire را روی پلتفرم موبایل بازی کنید. اما بازیکنان زیادی وجود دارند که می خواهند که این بازی را  روی رایانه بازی کنند. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه Garena Free Fire را در رایانه با مراحل ساده بازی کنید.

چگونه Garena Free Fire را روی کامپیوتر بازی کنیم؟

1. AirDroid Cast را دانلود کنیدوب سایت رسمی AirDroid . می‌توانید از AirDroid Cast در هر رایانه ویندوزی یا macOS برای کنترل دستگاه‌های Android یا iOS استفاده کنید.

 

2. صفحه دستگاه Android، iPhone یا iPad را با Cast Code یا AirPlay به رایانه ارسال کنید.

 

3. پس از پخش موفقیت آمیز صفحه، روی نماد Control کلیک کنیدmceclip3.pngدر نوار سمت چپ برای روشن کردن ویژگی Control، مقدمه را دنبال کنید.

 

4. حالا می توانید Garena Free Fire را روی کامپیوتر بازی کنید!