کالاف دیوتی موبایل : نکات بازی

در حال بارگذاری ویدئو ...

کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوبترین بازی های شوتر و بتل رویال برای موبایل میباشد که محبوبیت زیادی در بین گیمرها دارد. سرعت این بازی به نسبت زیاد است و فایت های زیادی برخوردار است که این مسئله میتواند اندکی شما را گیج کند. در این مقاله قصد داریم که به شما نکاتی درباره اینکه چگونه میتوانید این بازی را بهتر انجام دهید و چگونه در این بازی رنک خود را بالاتر ببرید بگوییم.

نکته اولی که باید در بازی کالاف دیوتی موبایل بدانید این است که حتما قبل از نصب این بازی سیستم مورد نیاز بازی را چک کنید. این بازی سیستم نسبتا بالایی نیاز دارد و شما باید حدودا 1.7 فضای داخلی داشته باشید تا بتوانید آن را اجرا کنید و سیستم شما کند نشود یا به اصلاح لگ نداشته باشد.

یکی از چیزهای که باید به آن دقت بسیاری کنید صدای پای بازیکنان است. در بازی کالاف دیوتی موبایل شما باید تا جایی که میتوانید به صداهای اطراف خود دقت کنید تا بتوانید تشخیص دهید دشمن از کدام سمت به شما نزدیک میشود یا در کدام سمت درگیری وجود دارد. با انجام اینکار شما همیشه یک قدم از دشمن خود جلو هستید پس به این موضوع بسیار دقت کنید.

اگر در این بازی مشکل دید دارید و نمیتوانید بازیکنان حریف را ببینید  سعی کنید نور گوشی خود را زیاد کنید و در قسمت تنظیمات بازی برایتنس یا همان روشنایی بازی را بالا ببرید تا بتوانید به بهترین حالت ممکن حریفان را ببینید و آن ها را مورد هدف قرار دهید.

یکی از چیزهایی که باید در بازی کالاف دیوتی موبایل به آن توجه کنید این است که شما میتوانید دکمه های بازی را تنظیم کنید و در حالتی قرار دهید که شما در آن راحت هستید و میتوانید با دقت و مهارت بازی کنید. سعی کنید اگر میخواهید حرفه ای شوید تنظیمات دکمه ها را در حالت چهار انگشت قرار دهید تا بتوانید حرفه ای تر بازی کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2 (3 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

2 دیدگاه برای “کالاف دیوتی موبایل : نکات بازی

  1. عارف گفته:

    ببخشیم در جای نامناسب سوالمو مطرح میکنم نمیدونستم کجا باید بنویسم قبلا ازتون عذر میخوام قبلا گوشیم ایفون بود برا همین اکانت کال اف دیوتی مو رو ایمیل یاهو باز کردم الان گوشیم اندرویید شده میخوام اکانتمو از یاهو به جیمیل منتقل کنم ایا راهی هست ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت