کدهای بازخرید Garena Free Fire برای 22 آگوست 2022

کدهای بازخرید Garena Free Fire برای 22 آگوست 2022: نحوه دریافت بسته‌ها و کاراکترهای رایگان

گیمرها می توانند از کدهای بازخرید استفاده کنند و جوایزی مانند لباس دریافت کنند 

با گذشت زمان و به روز رسانی های جدید درون بازی، Garena مجموعه متنوعی از آیتم های منحصر به فرد و انحصاری درون بازی را در Free Fire معرفی کرده است. کاربران می‌توانند آن‌ها را از طریق روش‌های مختلفی از جمله رویدادها، فروشگاه‌ها و رویال‌های شانس، که همگی شامل الماس هستند، به دست آورند.

از آنجایی که الماس برای اکثر بازیکنان گران است، استفاده از کدهای بازخرید رایگان ایده خوبی است. به طور کلی، توسعه دهندگان این کدهای خاص را ارائه می دهند و گیمرها باید آنها را در سایت Rewards Redemption وارد کنند تا جوایز را دریافت کنند.

در زیر فهرستی از کدهای بازخرید Free Fire که به بسته‌ها و کاراکترها پاداش می‌دهند، آمده است.

توجه: Free Fire در هند توسط دولت ممنوع شده است و بازیکنان این کشور باید از دانلود و اجرای بازی در دستگاه های تلفن همراه خود اجتناب کنند. آنها ممکن است در FF MAX شرکت کنند زیرا ممنوع نیست.


کدهای بازخرید رایگان Fire برای بسته‌ها و کاراکترهای رایگان (۲۲ اوت ۲۰۲۲)

در اینجا همه کدهای بازخرید برای گیمرها آمده است تا در صورت تمایل به دسترسی به محتوای رایگان از آنها استفاده کنند:

بسته

  • X99TK56XDJ4X
  • SARG886AV5GR
  • GCNVA2PDRGRZ
  • 8F3QZKNTLWBZ
  • B3G7A22TWDR7X
  • FF7MUY4ME6SC
  • J3ZKQ57Z2P2P
  • WEYVGQC3CT8Q
  • 3IBBMSL7AK8G
  • 4ST1ZTBE2RP9

شخصیت ها

  • PCNF5CQBAJLK

سلب مسئولیت: کدهای بازخرید ذکر شده در بالا ممکن است به دلیل تاریخ انقضا ناشناخته و محدودیت های سرور برای همه کاربران کار کنند یا نکنند.


راهنمای Fire Fire: نحوه استفاده از کدهای بازخرید در سایت Rewards Redemption

فرآیند بکارگیری کدهای بازخرید فوق الذکر ساده است. بازیکنان باید به سادگی وارد سیستم شوند و یک کد معتبر را در کادر متنی سایت بازخرید وارد کنند. افرادی که از مراحل خاص مطمئن نیستند می توانند دستورالعمل های ارائه شده در زیر را دنبال کنند:

مرحله 1: برای شروع استفاده از کدهای بازخرید، گیمرها ابتدا باید به سایت رسمی Redemption Rewards Garena Free Fire مراجعه کنند. آنها می توانند از این لینک استفاده کنند: https://reward.ff.garena.com/.

مرحله 2: هنگامی که بازیکنان به وب سایت مراجعه می کنند، باید با پلتفرم متصل به حساب درون بازی خود وارد شوند. آنها می توانند از هر یک از شش گزینه استفاده کنند: Google، Facebook، Twitter، Apple ID، Huawei ID یا VK.

بازیکنانی که حساب‌های مهمان دارند نمی‌توانند از کدهای بازخرید استفاده کنند. اگر می خواهند واجد شرایط شوند، باید حساب های خود را به یکی از پلتفرم هایی که در پاراگراف قبل ذکر شد متصل کنند.

مرحله 3: متعاقباً، کاربران باید کد بازخرید را در کادر متنی روی صفحه تایپ کنند. آنها باید مراقب باشند و باید بدون هیچ اشتباهی وارد آن شوند. خطاهای ایجاد شده در این مرحله کد را بی استفاده می کند.

 

کدهای بازخرید Garena Free Fire برای 22 آگوست 2022

 

کد بازخرید را بدون هیچ خطایی در کادر متن وارد کنید و سپس روی تأیید کلیک کنید.

مرحله 4: به عنوان آخرین مرحله، کاربران می توانند بر روی دکمه تایید ضربه بزنند. با این کار فرآیند بازخرید کد بازخرید کامل می شود و پاداش ها پس از یک رویه موفقیت آمیز به زودی به شناسه آنها ارسال می شود.

 

امتیازات و پرداخت درون برنامه ای

فروشگاه پابجی پی همانند خیلی از بازی های موبایلی، امتیازات و امکانات زیادی را برای فروش گذاشته است. از کاربران می خواهد که برای داشتن ویژگی های بیشتر خرید درون برنامه ای انجام دهند.

با وجود اینکه بسیار از ایرانی ها در این بازی هستند ولی نمی توانند دسترسی به خرید های این بازی داشته باشند. قادر به خرید جم و امکانات این بازی نیستند.

سایت پابجی پی برای این که شما بتوانید اقدام به خرید جم فری فایر کنید. این امکان را ساخته است تا با خرید از این سایت به راحتی یوسی به دست بیاورید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت