کلاشینکف پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

کلاشینکف یکی از معروف ترین تفنگ های جهان است. این تفنگ در پابجی هم در بین بازیکنان بسیار محبوب است و طرفداران بسیار زیادی دارد. قدرت بالا از ویژگی های اصلی تفنگ کلاشینکف است که باعث میشود با تعداد تیر کم دشمنان را از پا در بیاورد. در این مقاله قصد داریم تجهیزات مناسب این تفنگ را برای شما بگوییم.

کلاشینکف محبوب ترین تفنگ پابجی است. با اینکه این بازی تعداد زیادی تفنگ برای بازیکنان قرار داده اما آمارها نشان میدهد که این تفنگ محبوب ترین و پر استفاده ترین تفنگ در بین بازیکنان است. البته به دلیل لگد بالای این تفنگ کار کردن با این تفنگ ممکن است دشوار است. اما فشنگ 7.62 میلی متری آن تا حد زیادی این عیب را میپوشاند.

اولین قطعه ای که برای تفنگ کلاشینکف پیشنهاد میشود کامپنسیتور است که تا حد زیادی لگد این تفنگ را میگیرد و نمیگذارد که تفنگ از دست شما خارج شود. همینطور شما میتوانید به جای این قطعه از فلش هایدر استفاده کنید. این قطعه همان کار را میکند اما تا حدودی کمتر و ضعیفتر.

دوربین مناسب تفنگ کلاشینکف تا حد زیادی به نحوه نبرد های شما ربط دارد. اگر میخواهید به دشمنان از فاصله دور تیراندازی کنید از دوربین 4x یا 2x استفاده کنید اما اگر میخواهید نبردهای نزدیک داشته باشید سعی کنید از دوربین با نقطه قرمز استفاده کنید تا بتوانید دشمنان را راحت تر ببینید.

سعی کنید خشاب کلاشینکف خود را quickdraw extended mag انتخاب کنید. این خشاب علاوه بر این مقدار تیرهای شما را ارتقا میدهد سرعت تعویض آن را هم بیشتر میکند تا شما بتوانید به راحتی از تعداد تیر بالایی در نبرد های خود بهره ببرید که این قطعه باعث برتری نسبی شما نسبت به دشمن میشود.

در آخر این را باید بگوییم که این تفنگ به تمرین و مهارت بسیاری نیاز دارد تا شما بتوانید از آن یک سلاح مرگبار بسازید. لگد تفنگ کلاشینکف بسیار زیاد است و قدرت بالای آن را وقتی میتوانید ببینید که با آن هدشات بزنید پس سعی کنید تمرین خود را با آن زیاد کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت