کمیاب ترین پوسته تفنگ PUBG Mobile Lite در سال 2022

تفنگ PUBG Mobile Lite
3 مورد از کمیاب ترین پوسته های تفنگ PUBG Mobile Lite در سال 2022

 

بازی‌های Krafton و Tencent به صورت پشت سر هم کار می‌کنند تا بهترین تجربه بازی را برای بازیکنان PUBG Mobile Lite فراهم کنند. به عنوان نسخه فشرده PUBG Mobile، نسخه Lite در بخش های مختلف فاقد آن است.

با این حال، توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی‌های متعددی را معرفی کرده‌اند که لباس‌های جدید، پوسته‌های اسلحه، پوسته خودرو و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورند.

در میان پوسته های مختلف تفنگ موجود در بازی، برخی از پوسته ها به ندرت به دست می آیند. در این مقاله، بیایید در مورد پوسته های مختلف تفنگ صحبت کنیم که کمیاب هستند اما تا زمانی که رویدادهای مختلف در بازی در دسترس قرار نگیرند، می توان آنها را به دست آورد.


نادرترین پوسته های اسلحه ای که بازیکنان PUBG Mobile Lite می توانند در سال 2022 به دست آورند کدامند؟

1)Gilded Jade Dragon DP28

Gilded Jade Dragon DP28 با معرفی به‌روزرسانی 0.22.1 در دسامبر 2021 وارد بازی شد. پوسته تفنگ قابل ارتقا تا حد زیادی نادرترین پوسته DP 28 موجود در بازی است. پوست تا سطح 5 قابل ارتقا است و شکل نهایی آن شبیه شاخک های اختاپوس است.

با این حال، ترکیب رنگ ها، از طلایی تا بنفش و آبی، پوست اسلحه را متمایز می کند.


2) Golden Prince Kar 98K

Golden Prince Kar 98K یکی دیگر از پوسته های کمیاب اسلحه است که در PUBG Mobile Lite موجود است. پوسته Kar98K در قرعه کشی لاکی سالگرد ظاهر شد. از آنجایی که قرعه کشی لاکی برای به دست آوردن یک آیتم به تعداد زیادی سکه نبرد (BC) نیاز دارد، نادر بودن Kar98K افزایش یافته است.

بازیکنان می‌توانند چند هزار سال قبل از میلاد برای به دست آوردن پوسته تفنگ کمیاب در ژانویه 2022 خرج کنند. با این حال، بازیکنان می‌توانند سکه‌های خوش شانس را جمع‌آوری کنند و از بخش Redeem آن‌ها را دریافت کنند تا لوازم آرایشی را به عنوان یک کالای دائمی دریافت کنند.


3) Eventide Aria Groza

Eventide Aria Groza به عنوان یکی از کمیاب ترین پوسته های اسلحه در نسخه Lite PUBG Mobile ظاهر شده است.

امروزه پوست اسلحه در جعبه لاکی افسانه ای است. از آنجایی که به دست آوردن اقلام افسانه ای از دهانه های جعبه تبدیل به یک کار خسته کننده شده است، بازیکنان ممکن است مجبور شوند جیب های خود را با صرف مقدار زیادی از سال قبل از میلاد برای به دست آوردن پوسته Groza خالی کنند.

پوسته Eventide Aria Groza که تا سطح 5 قابل ارتقا است، شیک ترین پوسته موجود برای سلاح airdrop در بازی است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت