گزارش ضد تقلب PUBG Mobile از 29 اکتبر تا 4 نوامبر 2021

گزارش ضد تقلب PUBG Mobile از 29 اکتبر تا 4 نوامبر 2021

PUBG Mobile یک بار دیگر گزارش جدید ضد تقلب خود را مبنی بر ممنوعیت هکرها منتشر کرد.

بر اساس این گزارش جدید، 864676 حساب کاربری برای همیشه مسدود شده اند و صاحبان این حساب ها دیگر نمی توانند از حساب های خود استفاده کنند. توسعه دهندگان PUBG Mobile به برخی از رویدادها یا ویژگی های جدید برای حذف هکرها از بازی ادامه می دهند. اگر بازیکنان هکرها را گزارش کنند، به آنها جوایز مختلفی نیز داده می شود.

PUBG Mobile گزارش جدید ضد تقلب خود را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده و 864676 حساب کاربری را بین 29 اکتبر 2021 تا 4 نوامبر 2021 منتشر کرده است.

3 دلیل اصلی در پشت اکانت‌هایی که مسدود شده‌اند وجود دارد که اولی مدل اصلاح کاراکتر، دومی دلیل Speed ​​Auto Aim Hacks و سومی دلیل اصلی X-ray Vision است.

گزارش ضد تقلب PUBG Mobile از 29 اکتبر تا 4 نوامبر 2021

لیست اکانت های مسدود شده

 

  • 10٪ حساب های کرون ممنوع شد
  • 10٪ حساب های نقره ای ممنوع شده است
  • 9 درصد از حساب های الماس ممنوع شد
  • 2% اکانت های Conqueror مسدود شده اند
  • 7 درصد حساب های طلایی ممنوع شد
  • 7٪ حساب های پلاتینیوم ممنوع شده است
  • 48٪ حساب های برنزی ممنوع شده است
  • 7% اکانت های آس ممنوع

لیست تقلب های ممنوعه

 

  • 19% اکانت ها به دلیل هک های خودکار هدف مسدود شده اند
  • 18٪ حساب ها به دلیل X-Ray Vision مسدود شده اند
  • 19٪ حساب ها به دلیل تغییر مدل کاراکتر مسدود شده اند.
  • 17٪ از حساب ها به دلیل تغییر آسیب منطقه مسدود شده است
  • 18 درصد از اکانت ها به دلیل هک های سرعت مسدود شده اند.
  • 9٪ از حساب ها در جایی که دلیل مشخص نشده است، ممنوع شدند

 

 

چیت (Cheat) چیست و چیتر کیست؟

چیت ابزاری است که به عنوان قوی تر شدن و خودنمایی برخی از پلیر های بازی های آنلاین از آن برای این که نشان بدهند من از همه قوی تر هستم استفاده می کنند.

حتما به خاطر دارید که با استفاده از کدهای تقلب در گذشته داخل اکثر بازی های pc و بازی های کنسول می توانستید کارهای عجیب و غریب انجام دهید.

مثلا در بازی کانتر با زدن کد تقلب سوپر جامپ یا بازی gta می توانستید پرش های بسیار بلند داشته باشید

چیت در قالب یک نرم افزار جداگانه ارائه می‌شود و در واقع مثل زدن کد تقلب یا هک کردن بازی عمل می کند. تنها با این تفاوت که شما آن را به عنوان یک نرم افزار مستقل بر روی سیستم خودتان نصب می کنید.

با فعال کردن این برنامه به صورت موقت یک سری تغییرات داخل بازی شما انجام می‌شود.

درست تا زمانی که چیت فعال است شما می توانید داخل بازی کارهای عجیب و غریب انجام دهید.تا به این منظور از رقبای خود در بازی به راحتی آب خوردن جلو بزنید.

آیا هک بازی PUBG ممکن است؟

من می خواهم در این قسمت در مورد امکان پذیر بودن یا نبودن چیت پابجی موبایل صحبت کنم. برای خیلی از کاربران این بازی سوال پیش می آید که آیا هک بازی PUBG ممکن است یا خیر؟

اگر از طرفداران بازی PUBG باشید و آن را بازی کرده باشید حتما با محدودیت هایی همچون سکه و یا مشکلات دیگر در بازی روبرو شده اید.

هک بازی پابجی امکان پذیر است و با دانستن چند مورد ساده می توانید چیت پابجی موبایل را انجام دهید. تقلب در این بازی با استفاده از حالت های مختلفی از قبیل:

aimbots، تصاویر پس زمینه برای دیدن دشمنان به وسیله دیوار،کمک های بهبود یافته هدف ماکرو ها و… یا سرویس گیرندگان بازی اصلاح شده برای همه نوع سیستم عاملی امکان پذیر است.

معرفی چیت های معروف پابجی

  1. چیت  No Recoil

این چیت از تغییر در هدف گیری و نشانه گیری تیراندازی جلوگیری می کند، در واقع باعث می شود که موقع تیراندازی لگد اسلحه باعث تغییر در هدف گیری و همینطور نشانگر تیراندازی نشود.

البته باید خاطر نشان کرد که در بعضی از چیت ها لگد اسلحه به صورت صفر پایین آورده نمی شود تا که تشخیص چیت پابجی بودن سخت تر و یا حتی ناممکن شود.

این چیت به دلیل طبیعی تر بودن بیشترین استفاده را دارد اما در عین حال که توانایی گریز از مسدود شدن را دارد باید توانایی کم این چیت را در تقلب کردن نیز قبول کرد.

  • چیت  Aim Bot

با یک یا چند شلیک بدون هدفگیری در این چیت حریف کشته می شود جالب است که بدانید اکثر ادمین های بازی قادر به تشخیص این نوع از چیت نمی باشند. این چیت به محض دیدن حریف، مگسک یا به اصطلاح نشانگر تیراندازی را روی حریف قفل می کند و حریف را به قتل می رساند.

از پر استفاده ترین و معروف ترین چیت های این چیت پابجی است که در بازی ها استفاده می شود.

  • چیت  Wall Hack

این چیت محل کمین کردن و مکان های پنهانی باقی حریفان به شما نشان می دهد و باعث می شود تا از دیدن ناگهانی هر بازیکن شوکه نشوید، به وسیله این چیت پابجی می توانید دیگر بازیکن ها را به صورت رنگی از پشت دیوار ها ببینید.

این چیت پابجی یکی از بدترین چیت هایی است که برای بازیکن های معمولی در بازی بسیار آزار دهنده است و از بدترین چیت های ساخته شده است.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت