گیمر شو!

گیمر شو

چگونه گیمر خوبی شویم؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت گیمینگ هم پیشرفت کرده است و تبدیل به یک شغل برای کسب درآمد در سراسر جهان شده است. اما سوال اینجاست که چگونه گیمر شویم؟ امروزه بخش عظیمی از بازار نرم افزارهای کنسولی و موبایلی با بازی‌های ویدیوئی گرفته شده است. مطالعه نکات زیر به شما کمک خواهد کرد به پاسخی مناسب برای « چگونه گیمر شویم؟» دست پیدا کنید.

 

چگونه گیمر شویم؟

 

1) با جوامع گیمرها آشنا شوید:

اگر قصد پیشرفت در حرفه‌ای را دارید، نباید به صورت تک نفره تمرین کنید. گیمر شدن هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، اگر قصد گیمر شدن دارید، باید در انجمن‌های گفتگو مرتبط به گیم شرکت کنید و تیم مخصوص به خودتان را تشکیل دهید.

هنگامی که با سایرین در ارتباط هستید با انواع استراتژی‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده کنید.
بعد از ورود به این حوزه، به طور خودکار با گروه‌ها و گیمرهای معروف آشنا خواهید شد و با برقرار کردن ارتباط با آن‌ها می‌توانید در این زمینه پیشرفت کنید.

2) ابتدا یک بازی را انتخاب کنید، سپس در آن حرفه‌ای شوید:

منظور از حرفه‌ای شدن آن است که بعد از شنیدن اسم بازی، ترسی از انجام آن نداشته باشید. اکثر بازی‌های آنلاین دارای سیستم رده‌بندی هستند که می‌توانید در آن پیشرفت کنید.
برای مثال، بازی PUBGY را در نظر بگیرید.

 

3) با گیمرهای قوی بازی کنید:

برای حرفه‌ای شدن در این حوزه نیاز به تمرین‌های فراوان دارید. بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای، ساعات زیادی را صرف بازی کردن با دیگران می‌کنند.
دقت داشته باشید که برای شروع نیازی نیست که با گیمرهای حرفه‌ای بازی کنید.

تنها زمانی که به بازی مسلط شدید و قصد بهتر شدن در بازی‌ را داشتید، به سراغ رقباء حرفه‌ای و قوی‌تان بروید. در چنین شرایطی می‌توانید نقاط قوت و ضعف‌تان را شناسایی نمایید.

4) بازی را متناسب با استعدادتان انتخاب کنید:

همه افراد برای گیمر بودن ساخته نشده‌اند. ممکن است استعداد شما در حدی باشد که قادر به بازی کردن باشید اما قادر به رقابت با گیمرهای حرفه‌ای نباشید.
در حقیقت بازی‌های الکترونیکی نیاز به استعداد و توانایی فیزیکی دارد. بازیکن باید چند عمل را در یک لحظه با سرعت بالا انجام دهد. در نتیجه گیمر شدن امری نیست که همه قادر به انجام دادن آن باشند.

5) مطالعات‌تان را در زمینه بازی‌های ویدئویی بالا ببرید:

برای دستیابی به موفقیت در هر زمینه‌ای، باید مطالعه کافی داشته باشید. بسیاری از مطالب منتشر شده حاصل دست‌ رنج افرادی است که در یک زمینه به خصوص، به موفقیت رسیده‌اند. در نتیجه، مطالعه کتاب و مشاهده فیلم‌ها، شما را با استراتژی و تکنیک‌های مرتبط با انواع بازی آشنا خواهد کرد.

پس، یکی از پاسخ‌هایی که به سوال « چگونه یک گیمر خوب شویم؟ » می‌توان داد این است که باید به کسب مهارت و دانش فنی در این زمینه بپردازید؛ سایت‌های به روز را پیدا کنید و در اجتماع‌های مربوط به گیمرهای معروف شرکت‌ها کنید.

6) رفتار و خشم‌تان را کنترل کنید:

همه‌ی بازی‌ها برد و باخت دارد. قبل از شروع بازی، ریسک باخت را بپذیرید. حتی اگر بهترین گیمر هستید، باز احتمال باخت شما در بازی وجود دارد. فراموش نکنید که باخت‌ها باعث قوی‌تر شدن شما می‌شود. به همین خاطر، کنترل خشم در لحظات باخت و کنترل هیجانات در مواقع حساس موجب پیشرفت‌تان در این زمینه خواهد شد.

7) هر شب بازی کنید؛ مانند یک تکلیف شبانه:

روزانه، ساعاتی از شبانه روز را صرف تقویت نقاط قوت و تمرکز بر قسمت‌های خاصی از بازی کنید. برای مثال، به جای تمرکز بر روی شکست دادن رقباء، بر روی تقویت مهارت‌هایتان تمرکز کنید.

تمرین‌های زیاد باعث می‌شود به راحتی شرایط دشوار بازی را پشت سر بگذارید. مهارت‌ها و نقاط قوت‌تان را دسته بندی کنید و برای آن‌ها برنامه ریزی نمایید. بنابراین، برای موفقیت در بازی‌های ویدئویی نیاز به یک برنامه منظم دارید.

در نتیجه می‌توان هر روز بازی کردن را راهی برای حرفه‌ای شدن در انواع گیم دانست. اگر همچنان در ذهن‌تان از خود می‌پرسید که چگونه گیمر شویم؟ باید بگوییم که باید به بازی مانند شغل دوم نگاه کنید و برای آن زمان بگذارید.

8) تعادل داشتن از اصول اولیه برای یک بازیکن حرفه‌ای است:

همانطور که در بالا ذکر کردیم، ساعت‌ها تمرین لازم است تا به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید. اما فراموش نکنید که باید در تمام مراحل زندگی تعادل را رعایت کنید. یعنی، فراموش نکنید که در بیرون از بازی، زندگی در جریان است و سلامت جسمی و روحی یک گیمر تاثیر بسزایی در کسب موفقیت‌های او در بازی دارد.
داشتن زندگی سالم و دور از مشکل تاثیر زیادی بر سلامتی ذهنی گیمر دارد. بنابراین، توصیه می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی زندگی‌ و اهداف‌تان را وقف بازی نکنید.

9) یک گیمر باید پشتکار و فداکاری داشته باشد:

در ادامه مباحث « چگونه گیمر حرفه ای شویم؟ » لازم به ذکر است که تنها بازی کردن نمی‌تواند شما را به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل کند. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های گیمر بودن و گیمر حرفه‌ای بودن این است که یک گیمر معمولی تنها به شکست دادن حریف و رقبایش فکر می‌کند و برنده شدن برای او در اولویت است. در صورتی که گیمر حرفه‌ای به تمام جزئیات توجه می‌کند و تمام استراتژی‌ها را یاد می‌گیرد.

یک گیمر واقعی و حرفه‌ای، تمام نقاط ضعفی که دارد را برطرف می‌کند تا روز به روز پیشرفت کند. برای مثال، زبان هریک از بازی‌ها با دیگری متفاوت است که آگاهی از آن باعث می‌شود راحت‌تر با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. یک گیمر حرفه‌ای تمام اصطلاحات و کلمات اختصاری مرتبط به بازی را به طور کامل یاد می‌گیرد تا هنگام بازی‌های تیمی بتواند با افراد تیم و رقبا ارتباط برقرار کند.

10) گیمر شدن هزینه دارد:

اکثر بازی‌های محبوب دارای چندین آیتم‌ غیر رایگان هستند که برای دسترسی به آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید. متاسفانه هزینه‌های گیمر شدن به اینجا ختم نمی‌شود.

برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای نیاز به وسایل پیشرفته و سیستم‌های گیمینگ دارید. هزینه‌ مورد نیاز برای خرید سیستم گیمینگ بالا است و همه افراد موفق به تهیه وسایل نخواهند شد.

ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین وسایلی که شما را در مسیر گیمر شدن قرار می‌دهد، میز، صندلی، هدفون و اینترنت پرسرعت است. با فراهم کردن موارد ذکر شده می‌توانید به یک گیمر معمولی تبدیل شوید.

11) بازی بازیکنان حرفه‌ای را تجزیه و تحلیل کنم:

برای آنکه تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای شوید، باید به صورت مدام در حال تماشای بازی‌‌های مهم و مسابقات باشید. تماشا و تجزیه و تحلیل بازی بازیکنان حرفه‌ای، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در جواب «چگونه گیمر شویم؟ » به شما پیشنهاد و توصیه می‌کنیم.
با یک سرچ ساده در گوگل، بهترین بازیکنان را پیدا کنید و به تماشای بازی آن‌ها بنشینید؛ از بازی‌ها الگو برداری نمایید؛ الگوها را در بازی‌هایتان مورد استفاده قرار دهید.

12) در تورنومنت‌ها شرکت کنید:

بعد از پیروی از موارد ذکر شده در بالا و کسب تجربه و آمادگی کامل در بازی‌ها، تورنومنت‌های آنلاین و معروف را شناسایی کنید و در آن‌ها ثبت‌نام نمایید. با اینکار، آمادگی شرکت در لیگ‌های بزرگ‌تر را کسب خواهید کرد.

قبل از شرکت در تورنومنت‌ها «Tournament» ، احتمال باخت را در نظر بگیرید و خود را برای آن آماده کنید. در صورت مواجه شدن با شکست، اصلا ناامید و ناراحت نشوید. هدف از شرکت در تورنومنت‌ها، کسب تجربه، آمادگی و کاهش استرس است.

در ادامه با بهترین و پولدارترین گیمر جهان آشنا شوید:

 ساحیل آرورا (Saahil Arora)

حرفه ای ترین گیمر های جهان / بهترین گیمر های جهان / اسامی گیمر های معروف

  • ملیت: آمریکایی
  • درآمد سالیانه: 1.9 میلیون دلار

حرفه ای ترین گیمر جهان ساحیل آرورا (Saahil Arora) که با نام مستعار UNIVeRsE نیز شناخته می‌شود اکنون پولدارترین گیمر جهان نیز می‌باشد. ساحیل تاکنون در 39 تورنمنت مختلف شرکت کرده است و اصالتا هندی است. او از اعضای دیگر تیم EG محسوب می‌شود و عنوان پولدار ترین گیمر جهان را دارد. ساحیل از اعضای Kingdom squad محسوب می‌شد و به همراه کلینتون لومیس که قبل‌تر در مقاله او را معرفی کردیم در این تیم فعالیت می‌کرد.

ساحیل در مسابقات بین‌المللی 2011 نیز حضور داشت و نهایتا در سال 2012 موفق به کسب درآمد 1.6 میلیون دلاری شد. پس از آن او در تورنمنت‌های زیادی در کشورهای مختلف شرکت کرد و به مرور، اعتبارش به عنوان معروف ترین گیمر جهان افزایش پیدا کرد و درآمد سالیانه‌اش نیز به 2.7 میلیون دلار آمریکا رسید. جا دارد اشاره کنیم قبل از این، او برای تیم‌هایی همانند Gosu eSports، تیم Quantic Gaming و Team Secret نیز بازی کرده است.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت