۵ حیوان خانگی برتر که باید در بتل رویال free fire این ماه استفاده کنید.

حیوانات خانگی free fire در میدان های جنگ بسیار مفید هستند. 5 حیوان خانگی برتر را که باید در نوامبر 2021 به میدان نبرد Free Fire بیاورید را در این مقاله ببینید.

 

هر حیوان خانگی ظاهر و توانایی منحصر به فردی دارد و این حیوانات خانگی همراهان مفیدی هستند.بیش از ده حیوان خانگی در این بازی وجود دارد، و در اینجا مفیدترین حیوانات خانگی در Free Fire برای آوردن به میدان جنگ در ماه نوامبر آورده شده است.

1) Sensei Tig

Sensei Tig یک ببر با توانایی Nimble Ninja است. این ببر نینجا در مجموعه کارتونی معروف پاندای کونگفوکار است. پس از معرفی، سنسی تیگ به یکی از پرکاربردترین حیوانات خانگی در فری فایر تبدیل شد. توانایی ویژه او به شما کمک می‌کند مدت مهارت نشانه‌گذاری انسان را از ۵۰ به ۳۰ درصد کاهش دهید.

این حیوان خانگی ۶۹۹ الماس در پت شاپ قیمت دارد. برای ارتقای Sensei Tig به حداکثر سطح، باید تا حد امکان غذای حیوانات خانگی خریداری کنید. اگر از طرفداران این نینجا یا پاندای کونگفوکار هستید، اکنون سعی کنید او را بدست آورید.

۵ حیوان خانگی برتر که باید در بتل رویال free fire این ماه استفاده کنید.

 

2) Ottero

دومین حیوان خانگی برای آوردن به میدان نبرد فری فایر Ottero است. این حیوان خانگی شایان ستایش دارای توانایی ویژه Double Blubber است که به شما امکان می دهد هنگام استفاده از داروها یا تپانچه درمانی مقدار اضافی EP را بازیابی کنید. در حالت بتل رویال بسیار مفید است. EP بازیابی شده از 35٪ تا 65٪ است.

مانند Sensei Tig، Ottero نیز 699 الماس قیمت دارد. این حیوان خانگی به شما کمک می‌کند در منطقه آخر بهتر زنده بمانید و بویا را دریافت کنید.

۵ حیوان خانگی برتر که باید در بتل رویال free fire این ماه استفاده کنید.

 

3) Detective Panda

پاندا کارآگاه یکی از 5 حیوان خانگی برتر بازی Free Fire در نوامبر 2021 است. مهارت Blessing او یکی از بهترین توانایی‌ها برای بقا در این بازی تیراندازی است. وقتی این حیوان خانگی را به میدان نبرد می آورید، او به شما کمک می کند 4 تا 10 اسب بخار در هر کشتن را بازیابی کنید. بنابراین، این حیوان خانگی هم برای بازیکنان منفعل و هم برای بازیکنان فعال مفید است.

شما باید Detective Panda را به حداکثر سطح ارتقا دهید تا هرچه بیشتر نقاط سلامتی را بازیابی کنید. همچنین برای خرید این حیوان خانگی با حالت بهترین رتبه باید 699 الماس بپردازید.

 

4) Spirit Fox

حیوان خانگی ایده آل دیگر برای استفاده در Free Fire در این ماه روباه روح است. این حیوان خانگی با مهارت خوب خود در حالت رتبه بندی کلاسیک نیز بسیار مفید است. همچنین به شما کمک می‌کند هنگام استفاده از medkit، 4 تا 10 اسب بخار را بازیابی کنید. این بسیار شبیه به مهارت ویژه Detective Panda است، اما برای کسانی که منفعلانه بازی می‌کنند مفیدتر است.

هنوز هم برای بقای آخرین منطقه در Free Fire مفید است. علاوه بر این، به شما کمک می کند هنگام آسیب دیدن از ناحیه الکتریکی زنده بمانید. علاوه بر این، Spirit Fox با پوسته های مختلف خیره کننده بسیار زیبا است.

5) Dreki

درکی آخرین اسم در 5 حیوان خانگی برتر Free Fire در نوامبر 2021 است. این یک اژدهای کوچک شایان ستایش است که دو بال دارد. که دارای قابلیت ویژه Dragon Glare است که برای فرگرها در میدان نبرد مفید است.

هنگامی که هدف آسیب می بیند و فرار می کند، Dreki به شما کمک می کند تا زمانی که از medkits برای بهبودی استفاده می کند، مکان او را ردیابی کنید. اما این مهارت فقط زمانی فعال است که هدف در فاصله 10-30 متری باشد. پس از تعیین مکان هدف، او را در حالی که مشغول شفا دادن HP است، پایین بیاورید.

 

شما می‌توانید محصولات فری فایر را از همین سایت سفارش دهید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (4 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت