علت تاخیر به روزرسانی PUBG Mobile Lite

علت تاخیر به روزرسانی PUBG Mobile Lite

چرا به‌روزرسانی APK PUBG Mobile Lite 0.23.0 با تأخیر مواجه می‌شود؟

تاریخ انتشار، نشت و همه چیزهایی که باید بدانید…

PUBG Mobile Lite به دلیل نیازهای کم و تجربه کلی هیجان‌انگیز، دارای یک جامعه پخش گسترده است. سازندگان بازی به طور مرتب به روز رسانی را برای اضافه کردن محتوای جدید منتشر می کنند. با این حال، یک سوال بزرگ در مورد انتظار طولانی جامعه وجود دارد زیرا نسخه PUBG Mobile Lite 0.23.0 در هیچ جایی وجود ندارد.

شایان ذکر است که بازیکنان در نهایت باید بازی را به روز کنند زیرا کسانی که از نسخه قبلی استفاده می کنند نمی توانند با کسانی که از جدیدترین نسخه ها استفاده می کنند بازی کنند. با این حال، از آنجایی که بازیکنان به بازی در نسخه 0.22.0 ادامه می دهند، تا زمانی که در نهایت به روز رسانی بعدی برسد، مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید BGMI Lite چه  زمانی در هند منتشر می شود؟

این مقاله برخی از شایعات مربوط به به‌روزرسانی بعدی 0.23.0 در PUBG Mobile Lite را به اشتراک می‌گذارد و همچنین هر آنچه را که طرفداران باید در مورد آن بدانند بیان می‌کند.

تمام اطلاعات در مورد به‌روزرسانی PUBG Mobile Lite 0.23.0 APK: چرا به‌روزرسانی بعدی به تعویق افتاد؟

نسخه 0.23.0 اکنون در دسترس نیست و طرفداران را ناامید کرده است. Krafton معمولاً هر 2 تا 3 ماه یکبار تقریباً در هر نسخه از PUBG و PUBG Mobile به‌روزرسانی‌های پچ را ارائه می‌کند. با این حال، مدت زیادی از انتشار نسخه 0.22.0 می گذرد و گیمرها هنوز چیزی در مورد به روز رسانی بعدی نشنیده اند.

قبل از انتشار نسخه رسمی، توسعه دهندگان همیشه یک نسخه بتا از نسخه جدید را منتشر می کنند. از آنجایی که نسخه بتا 0.23.0 هنوز در اینترنت در دسترس نیست، احتمال کمی وجود دارد که نسخه به روز شده بعدی تا پایان سال جاری در دسترس باشد.

تاریخ انتشار به‌روزرسانی PUBG Mobile Lite 0.23.0؟

بازیکنان فقط می توانند امیدوار باشند که نسخه 0.23.0 در سال 2022 منتشر شود زیرا احتمال بسیار کمی وجود دارد که این نسخه قبل از آن منتشر شود.

راه اندازی BGMI Lite به احتمال زیاد یکی از دلایل اصلی انتشار به روز رسانی بعدی است. همانطور که طرفداران هندی منتظر نسخه PUBG Mobile Lite هستند، این احتمال وجود دارد که توسعه دهندگان در حال کار بر روی این بازی هستند و به روز رسانی بعدی در این بازی  همزمان با انتشار BGMI Lite خواهد بود.

طرفداران می توانند منتظر آپدیت بعدی در سال 2022 باشند

همانطور که قبلا در این مقاله صحبت شد، طرفداران نباید امید زیادی به راه اندازی به روز رسانی 0.23.0 به زودی داشته باشند، زیرا به احتمال زیاد، به روز رسانی بعدی تنها پس از پایان سال 2021 یعنی در سال 2022 منتشر خواهد شد.

همچنین، هنوز هیچ نشت یا به روز رسانی برجسته ای در مورد ویژگی های آینده منتشر نشده است. همه آنها فقط یک حدس و گمان هستند زیرا هنوز نسخه بتای رسمی 0.23.0 منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید  چگونه آخرین نسخه PUBG Mobile Lite را نصب کنیم؟ لینک دانلود مستقیم APK+OBB

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت