بهترین بازی های اندروید مانند PUBG Mobile

بهترین بازی های اندروید مانند PUBG Mobile

5 مورد از بهترین بازی های اندروید مانند PUBG Mobile در سال 2022

 

PUBG Mobile را به راحتی می توان بهترین بازی بتل رویال در اندروید و iOS دانست. گرافیک واقعی و مکانیک بقا چیزی است که بازیکنان را جذب و حفظ می کند.

بسیاری از بازی‌های جدید اندروید پس از محبوبیت بازی‌های بتل رویال در پلتفرم‌های بازی موبایل شروع به تولید کردند. در اینجا چند جایگزین وجود دارد که بازیکنان مطمئناً می توانند آنها را امتحان کنند.

سلب مسئولیت: این لیست به ترتیب خاصی رتبه بندی نشده است و دیدگاه های شخصی نویسنده را منعکس می کند. از گیمرهای موبایل هندی درخواست می شود که بازی بتل رویال را بازی نکنند زیرا در کشورشان ممنوع است. در عوض، آنها می توانند از نسخه منطقه ای PUBG Mobile، یعنی Battlegrounds Mobile India لذت ببرند.


بازی های اندروید مانند PUBG Mobile

1) Call of Duty: موبایل

COD Mobile همچنین یک بازی تیراندازی محبوب است که بازیکنان می توانند در اندروید و iOS از آن لذت ببرند. این بازی دارای دو حالت اصلی است: Battle Royale و Multiplayer.

حالت Battle Royale از نظر گرافیک و گیم پلی کاملاً شبیه به PUBG Mobile است. بازیکنان می توانند برای دانلود بازی اینجا را لمس کنند.


2) میدان نبرد ناشناخته PIXEL

این بازی بتل رویال مانند Minecraft دارای گرافیک پیکسلی است. کنترل‌های ساده، ویژگی تیراندازی خودکار، و گیم‌پلی بدون عارضه، عنوان را برای بچه‌ها دوست‌داشتنی کرده است.

بازیکنان می توانند از بین 30 نوع سلاح برای شکست دادن دشمنان خود را انتخاب کنند.


3) ScarFall: The Royale Combat

ScarFall دارای زرادخانه خوبی از سلاح ها است که گیمرهای موبایل می توانند از آنها استفاده کنند. بازیکنان می توانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند و مسابقات بتل رویال و مرگ را در بازی انجام دهند.

مانند PUBG Mobile، بازیکنان می‌توانند دو اسلحه اصلی و یک سلاح ثانویه را به همراه لوازم ضروری انتخاب کنند تا آخرین نفری باشند که زنده می‌مانند.


4) Battle Royale 3D: Warrior63

از تفنگ گرفته تا مسلسل فرعی، Warrior63 سلاح های مختلفی برای انتخاب دارد. سیستم کنترل اسلحه جدید معرفی شده توسط این عنوان نیز باعث بهبود گیم پلی بازی شده است.

نقشه Warrior63 دارای چندین زمین است که گیمرهای موبایل می توانند از آن عبور کنند. این بازی دارای امتیاز 4.1 ستاره در فروشگاه گوگل پلی است و می توانید از اینجا دانلود کنید .


5) Blood Rivals – Survival Battleground FPS Shooter

این بازی FPS همچنین دارای کوچک شدن مناطق امن و مبارزه نهایی برای بقا است. آخرین کسی که زنده می ماند با “پدر” وقف شده است.

یکی از بهترین ویژگی‌های این بازی این است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه ساعت در نهایت تمام شود، تا سه بار مجدداً اسپین کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت