حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی رو می‌شه به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین در دنیا دونست. این بازی سال 2019 به بازار عرضه شد و فقط یه روز زمان نیاز داشت تا به 20 میلیون دانلود برسه!

یه هفته بعد تعداد دانلود کالاف دیوتی به 100 میلیون رسید و درآمدش به بیش از  17.7 میلیون افزایش پیدا کرد و تا امروز بیش از 300 میلیون دانلود داشته. فکر می‌کنم همین آمار کافی باشه که شما این بازی رو در گروه بهترین بازی‌های موبایلی بذارید.

کالاف دیوتی موبایل محبوبیت خودش رو به دلیل گیم پلی جذابش به دست آورده و معمولاً استفاده از اسلحه‌ها و امکانات پیشرفته جنگی در این بازی هر بازیکنی رو به وجد میاره. بعضی وقت‌ها به دلایل متعددی بازیکنان میخوان که اکانت خودشون در این بازی رو حذف کنن. در این مقاله سعی می‌کنیم نحوه حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل رو به شما آموزش بدیم.

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل
حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

چرا بریم سراغ حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل؟

همونطور که در قسمت قبل گفتیم دلایل زیادی وجود داره که بازیکنان اقدام به حذف کالاف دیوتی موبایل بکنن. به‌عنوان مثال داشتن اکانت‌های متعدد، تغییر اکانت و یا حتی حذف کل بازی. همین اول اینو بگم که اگه از کالاف دیوتی خسته شدین اکانتتون رو حذف نکنین چون ممکنه فقط بتونین چند روز دوری این بازی رو تحمل کنین و بخواین برگردین و اون موقعه که داشتن اکانتتون براتون خبر خوبی محسوب می‌شه. اگه از بازی خسته شدین کافیه برین تو قسمت تنظیمات و آخرین قسمت یعنی other رو انتخاب کنین و بعدش از اکانتتون log out  کنید. در این صورت وقتی که بازی رو هم پاک کنید از روی گوشیتون اطلاعاتتون ذخیره شده و بعداً می‌تونین دوباره با همین اکانت وارد بازی بشین. در ادامه درباره بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل بیشتر توضیح می‌دیم. فعلا بریم سراغ روش‌های حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل.

نحوه حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

اگر مصمم هستین که به حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل اقدام کنید و می‌خواین کاملاً اطلاعات اکانت خودتون رو پاک کنید بهترین راه استفاده از سایت Activision هست. اما همین ابتدای کار بگم که اگه مطمئنید می‌خواین اکانتتون رو حذف کنین، برید سراغ این روش چون این روش قابل بازگشت نیست و اطلاعاتتون برای همیشه حذف خواهد شد. حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل در این روش بسیار سادست.

کافیه وارد سایت Activision بشین و روی پروفایل کلیک کنین. بعدش گزینه Preferences رو بزنین و اسکرول کنین تا به پایین‌ترین بخش برسین در آخر صفحه روی Privacy & Data Protection کلیک کنین و بعدش می‌تونین درخواست خودتون رو ثبت کنین. حالا کافیه کشور خودتون رو انتخاب کنین و گزینه حذف اطلاعات شخصی رو بزنین. حواستون به این موضوع باشه که بین اکانت کالاف دیوتی موبایل و اکتیویژن باید اکانت اکتیویژن رو انتخاب کنید که حذف بشه. در نهایت با چند کلیک ساده که شما ربات نیستید و … می‌تونین اکانت خودتون رو حذف کنین. بعد از طی کردن این مراحل درخواست شما ثبت می‌شه و اگه درخواستتون رو درست ثبت کرده باشید براتون از طرف اکتیویژن ایمیل میاد و اکانت شما برای حذف می‌شه.

برگرداندن اکانت قبلی کالاف دیوتی موبایل

همون‌طور که تو قسمت‌های قبل توضیح دادیم ممکنه از بازی خسته شده باشین و بدون حذف اکانت کلاً بازی رو حذف کنین که در این صورت بعد نصب مجدد بازی کافیه وارد بازی بشین و با اکانت قبلی خودتون بازی رو ادامه بدین. در این صورت سی پی هایی که قبلا خریداری کردین و پیشرفت هایی که تو این اکانت انجام دادین از بین نمی‌ره و می‌تونین دوباره اونا رو ادامه بدین. خرید سی پی باعث می‌شه شما بتونین بهتر و سریع‌تر تو کالاف دیوتی رشد کنین، در اصل سی پی یه واحد پول دیجیتاله که می‌تونید اونو برای پیشرفت بیشتر تو کالاف دیوتی خرج کنین و سریع تر از بقیه پیشرفت کنین. برای خرید امن سی پی می‌تونید به سایت پابجی پی مراجعه کنین که یکی از مراجع معتبر خرید سی پی هستش.

جمع‌بندی

کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین موبایلی نه فقط تو سبک شوتر بلکه تو کل سبک‌هاست. البته که بعضی وقت‌ها به دلایل مختلف افراد نیاز میدونن که اکانت خودشون رو حذف کنن و از بازی خارج بشن. اقدام به حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل بسیار سادست و شما هم از طریق خود بازی و هم از طریق سایت اکتیویژن میتونین این کارو انجام بدین، فقط باید یادتون باشه اگه می‌خواین به‌صورت موقت از بازی خارج بشین نیازی به حذف اکانت نخواهید داشت و کافیه بازی رو پاک کنین که در صورت برگشت دوباره بتونین با همون اکانت ادامه بدید.

همینطور میتونید جهت خرید CP کالاف دیوتی موبایل بدون نیاز به ورود به اکانت از طریق سایت پابجی پی اقدام کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه