حرکتی که PUBG را دوباره به بهترین نمودارهای Fight Royale منتقل می کند.

حرکتی که PUBG را دوباره به بهترین نمودارهای Fight Royale منتقل می کند.

حرکت PUBG برای شرکت رایگان، حرکتی که آن را دوباره به بهترین نمودارهای Fight Royale منتقل می کند.

 

خلاصه: در اوایل سال جاری، پدر یا مادر PUBG، کرافتون استودیو به قول خود پایبند بود و فعالیت محبوب مبارزات رویال را به طور کامل در عرصه مشارکت آزاد (F2P) معرفی کرد. قبل از این انتقال، بازی باید توسط رایانه شخصی و بازیکنان کنسول محور به دست آید. این انتقال، سیستم کامپیوتری و نسخه‌های کنسولی را مطابق با PUBG Cellular معرفی کرد. پس از چند بازی محبوب دیگر مبتنی بر مبارزه رویال، عمدتاً آنلاین، مورد استفاده قرار گرفت. همچنین برای پدربزرگ ژانر BR افزایش زیادی در بازیکنان پرانرژی و تراکنش‌های بدون فعالیت به ارمغان آورد.

تغییر به یک محصول بدون هزینه برای مشارکت منجر به تجدید حیات در پایگاه پخش PUBG شد و در عرض 7 روز پس از انتقال، بیش از 480٪ افزایش یافت. این افزایش با نرخ رشد بازی که در طول مدت عرضه منحصر به فرد آن در سال 2017 ثبت شده بود، رقابت می کرد.

روز جمعه Krafton از جدیدترین گزارش درآمد خود رونمایی کرد که دارای یک افزایش شگفت انگیز در سود و درآمدهای همه جانبه است. بر اساس این گزارش، درآمد شرکت نگهبان PUBG در سه ماهه اول بسیار بیشتر از 400 میلیون دلار افزایش یافت. در حالی که درآمد جاری به 241.9 میلیون دلار رسید. توسعه سود مالی بیشینه 37 درصد بالاتر از سال تقویم قبل و 628 درصد بیش از سه ماهه قبل را نشان می دهد.

بخش بزرگی از رشد مجدد گسترش به انتقال F2P نسبت داده می شود. با دانش نشان دادن انتخاب مصرف کنندگان پر انرژی ماه به ماه (MAU) در مقایسه با ارقام سال قبل تقریباً سه برابر می شود. افزایش در افراد و سود بلافاصله با کاهش مشخصات هزینه های عملکرد شرکت و حذف مخارج مرتبط با موجودی که بر قیمت نهایی بودجه تأثیر می گذارد، مرتبط است.

بر اساس این گزارش، 95 درصد از درآمدهای جدید سال 2022 توسط بازارهای بین المللی خارج از خانه کره جنوبی تحت فشار قرار گرفته است. PUBG Mobile همچنین رشد قابل توجهی را تجربه کرد و در همان دوره گزارش، حداکثر دانلود و حداکثر درآمد 307 میلیون دلاری را به ثبت رساند.

مانند سایر بازی‌های ویدیویی بتل رویال، PUBG مدت طولانی‌تری به هزینه‌های صدور مجوز نرم‌افزار از طرف گیمرهای سیستم رایانه‌ای و کنسول‌ها متکی است. و به‌عنوان یک جایگزین، تمام خریدهای غیرفعال برای کسب سود فناوری است. این حرکت باعث می‌شود که رشته بازی با سایر بازی های محبوب‌ بتل رویال کاملاً رایگان باشد. تا از عناوینی مانند Apex Legends، Fortnite و Warzone لذت ببرید. این عناوین همگی در نتیجه خریدهای درون بازی برای محتوای نوشتاری، پوسته‌ها و سایر قابلیت‌های آرایشی درآمد ایجاد می‌کنند که به بازیکنان اجازه می‌دهد خود را از صدها هزار بازیکن دیگر که برای بدست آوردن گلوله تلاش می‌کنند، جدا کنند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه