شماره شناسه BGMI CarryMinati، آمار درآمد ماهانه

شماره شناسه BGMI CarryMinati، آمار درآمد ماهانه

بالا رفتن برجستگی ورزش‌های الکترونیکی BGMI چند بازیکن را به‌وجود آورده است که به ستاره‌های جهانی تبدیل شده‌اند و در مشاغل بازی‌های جداگانه‌شان به عنوان بهترین‌ها شناخته می‌شوند، یکی از آن‌ها Ajey Nagar است، معروف به CarryMinati ، مهاجمی پیشرو که معمولاً در این ویژگی‌ها حضور داشته است. از توانایی های دیوانه وار سلاح که او مرتباً در مسابقات می ایستد.

با وجود این واقعیت که او بسیار جوان است، Ajey Nagar خود را نه تنها در قلب طرفداران یوتیوب بلکه در بین جامعه بازی ها قرار داده است.

” CarryisLive ” کانال یوتیوب اوست که در آن نکات برجسته بازی، گیم پلی و بسیاری موارد دیگر را آپلود می کند. او همچنین چندین بار BGMI و سایر گیمرها را در آنجا استریم کرده است.

شماره شناسه BGMI CarryMinati، IGN و موارد دیگر:

شناسه CarryMinati در BGMI 545247961 است. ” Khalidjamonday ” نام (IGN) او در بازی است.

آمار BGMI CarryMinati:

آمار BGMI سیکل 1 فصل 2 توسط Ajey Nagar

از زمان بازی برای تیم جدید خود، او در حالت تیم رتبه بندی شده TPP به سطح آس رسیده است.

او 8 بازی تیمی انجام داده و در 1 تای آنها پیروز شده است و نرخ برد 12.5 درصد را حفظ کرده است و 16 نفر را با نسبت F/D حفظ شده 2.00 کشته است.

آجی نگر در مورد آمار سیکل 1 خود در فصل 1 صحبت کرد ، آجی نگر در 6 مسابقه تیمی بازی کرده است که در 2 بازی با نرخ برد 33.33 درصد، 9 نفر از دشمنان خود را با نسبت F/D 1.50 به قتل رسانده است.

او در 32 بازی تیمی در فصل 19 حضور داشته و در 8 مورد از آنها پیروز شده است. با کشتن 100 نفر از دشمنان خود نسبت برد 25.00% و نسبت F/D 3.12 را حفظ کرده است.

او همچنین در 19 بازی دو نفره با نرخ برد 26.3 درصد بازی کرده است که برابر است با بردن 5 بازی از مجموع. کشتن 83 نفر از دشمنان خود و حفظ نسبت F/D 4.37.

درآمد ماهانه CarryMinati :

طبق گفته Social Blade، درآمد ماهانه یوتیوبر از طریق کانال “CarryMinati” او 14 هزار دلار – 224.2 هزار دلار است. همچنین از کانال دیگر به نام «CarryisLive» حدود 7.4 هزار دلار تا 118.8 هزار دلار است.

کانال یوتیوب CarryMinati:

یوتیوبر مدت زیادی است که در حال تولید محتوا است، جایی که ویدیوها را بارگذاری می کند، استریم می کند و بسیاری از مطالب دیگر را منتشر می کند. تعداد مشترکین او در هر دو کانال تقریباً حدود است – CarryMinati، 34.9 میلیون، و CarryisLive، به ترتیب، 10.7 میلیون .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت