ماجرای مد الماس نامحدود Free Fire

مدهای الماس می توانند عواقب شدیدی داشته باشند و منجر به ممنوعیت حساب کاربری شوند.

پوست اسلحه، لباس، شکلک و سایر اقلام جانبی در انجمن Free Fire محبوب هستند و بازیکنان سخت تلاش می کنند تا به مجموعه خود اضافه کنند. در حالی که توسعه دهندگان اغلب چند آیتم را به صورت رایگان از طریق رویدادها ارائه می دهند تا بازیکنان را درگیر بازی نگه دارند، آیتم های ممتاز گران هستند و بازیکنان را ملزم به پرداخت هنگفتی به صورت الماس می کند.

این امر متعاقباً منجر به افزایش گسترده تقاضا برای الماس شده است. بسیاری از آنها وضعیت خوبی دارند و از این رو می توانند ارز ممتاز درون بازی را تهیه کنند. از سوی دیگر، به دلیل جذابیت لوازم جانبی، بسیاری از گیمرهایی که توانایی پرداخت پول در ارز مجازی را ندارند، مرتباً به دنبال راه‌های جایگزین برای به دست آوردن الماس رایگان هستند.

در بسیاری از مواقع، این گیمرهای ناآگاه گمراه می‌شوند تا از برنامه‌های مود غیرقانونی برای دریافت الماس نامحدود در Free Fire برای برآورده کردن خواسته‌های خود استفاده کنند.

مد الماس نامحدود منجر به ممنوعیت دائمی Free Fire خواهد شد

Garena Free Fire یک سیاست تحمل صفر در برابر هر شکلی از هک و تقلب را اتخاذ کرده است تا تجربه بازی منصفانه را برای کاربران تضمین کند. طبق پرسش‌های متداول ضد هک ارسال شده در وب‌سایت رسمی، استفاده از هر برنامه شخص ثالث غیرمجاز یا بازی در حساب‌های کلاینت تغییر یافته بازی تقلب محسوب می‌شود.

استفاده از مدهای الماس نامحدود یا در حقیقت، هر کلاینت یا اسکریپت بازی تغییر یافته دیگری که در این دسته قرار می گیرد تقلب است. در نتیجه، کاربرانی که دست به این نوع رفتار بزنند، مجازات مناسبی خواهند داشت.

پس از تعلیق دائمی حساب، بازیکنان را نمی‌توان لغو ممنوع کرد.

 

زمانی که توسعه‌دهندگان شواهدی مبنی بر تقلب پیدا کردند، حساب مورد نظر را بدون در نظر گرفتن دسترسی به آن، برای همیشه مسدود خواهند کرد. پس از تعلیق حساب، گیمرها هنگام دسترسی به عنوان بتل رویال پیغام خطای زیر را دریافت خواهند کرد – “فعالیت های غیرعادی با حساب شما وجود دارد. آن به حالت تعلیق درآمده است.”

این گونه تعلیق ها دائمی و غیر قابل برگشت هستند.Garena درخواست تجدید نظر کاربران ممنوع شده به دلیل تقلب را نمی پذیرد. این محدودیت برای دستگاه های تلفن همراه در حال استفاده نیز اعمال می شود.

بنابراین، گیمرها باید از به کارگیری مدها، هک ها یا اسکریپت ها صرف نظر از مزایای غیرقانونی که ممکن است به همراه داشته باشد، اجتناب کنند. بازیکنان باید حتی یک بار از آن استفاده نکنند، زیرا عواقب آن شدید است.


چه جایگزین هایی وجود دارد؟

بازیکنان می توانند از کدهای بازخرید و رویدادها برای دریافت رایگان استفاده کنند.

بازیکنان Free Fire چندین گزینه قانونی برای دریافت الماس رایگان دارند. توسعه‌دهندگان کدهای بازخرید را منتشر کرده‌اند که چندین جایزه رایگان از جمله ارز ممتاز درون بازی را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از Google Opinion Rewards با پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها استفاده کنند. همچنین با استفاده از اعتبار Play برای خریدهای درون‌برنامه، آن‌ها را به دست آورند.

امتیازات و پرداخت درون برنامه ای

فروشگاه پابجی پی همانند خیلی از بازی های موبایلی، امتیازات و امکانات زیادی را برای فروش گذاشته است. از کاربران می خواهد که برای داشتن ویژگی های بیشتر خرید درون برنامه ای انجام دهند.

با وجود اینکه بسیار از ایرانی ها در این بازی هستند ولی نمی توانند دسترسی به خرید های این بازی داشته باشند. قادر به خرید جم و امکانات این بازی نیستند.

سایت پابجی پی برای این که شما بتوانید اقدام به خرید جم فری فایر کنید. این امکان را ساخته است تا با خرید از این سایت به راحتی یوسی به دست بیاورید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت