(0.23.0) آپدیت بعدی پابجی لایت

(0.23.0) آپدیت بعدی پابجی لایت

همه آنچه که باید درمورد به روز رسانی بعدی PUBG Mobile Lite (0.23.0) بدانید:

PUBG Mobile Lite به دلیل نیازهای کم و تجربه کلی هیجان انگیز، دارای یک جامعه پخش کننده گسترده است. سازندگان بازی به طور مرتب به روز رسانی را برای اضافه کردن محتوای جدید منتشر می کنند. با این حال، یک سوال بزرگ در مورد انتظار طولانی جامعه وجود دارد زیرا نسخه PUBG Mobile Lite 0.23.0 در هیچ جایی وجود ندارد.

شایان ذکر است که بازیکنان در نهایت باید بازی را به روز کنند زیرا کسانی که از نسخه قبلی استفاده می کنند نمی توانند با کسانی که از جدیدترین نسخه ها استفاده می کنند بازی کنند. با این حال، از آنجایی که بازیکنان به بازی در نسخه 0.22.0 ادامه می دهند، تا زمانی که در نهایت به روز رسانی بعدی برسد، مشکلی وجود ندارد.

نکات Krafton درباره راه اندازی رسمی و تاریخ انتشار BGMI Lite را بخوانید.

این مقاله برخی از شایعات مربوط به به‌روزرسانی 0.23.0 بعدی در PUBG Mobile Lite را به اشتراک می‌گذارد و همچنین هر چیزی را که طرفداران باید در مورد آن بدانند بیان می‌کند.

لینک دانلود نسخه جهانی PUBG Lite 0.22.0 APK برای کاربران اندروید

معمولاً بعد از هر 2 تا 3 ماه، Krafton به‌روزرسانی‌های پچ را در تقریباً هر نوع PUBG و PUBG Mobile منتشر می‌کند. با این حال، مدت زیادی از PUBG Mobile Lite 0.22.0 می گذرد و بازیکنان هنوز هیچ خبری در مورد به روز رسانی بعدی دریافت نکرده اند.

قبل از انتشار نسخه رسمی، توسعه دهندگان همیشه یک نسخه بتا از نسخه به روز شده را منتشر می کنند. از آنجایی که نسخه بتا 0.23.0 هنوز در اینترنت وجود ندارد، احتمال انتشار نسخه به روز رسانی بعدی تا پایان سال جاری بسیار کم است.

بازیکنان فقط می توانند امیدوار باشند که نسخه PUBG Mobile Lite 0.23.0 در سال 2022 منتشر شود زیرا احتمال بسیار کمی برای انتشار نسخه تا سال 2022 وجود دارد.

یکی از دلایل اصلی که به‌روزرسانی بعدی هنوز منتشر نشده است، احتمالاً راه‌اندازی BGMI Lite است. از آنجایی که طرفداران هندی مشتاق نسخه PUBG Mobile Lite هستند، این امکان وجود دارد که توسعه دهندگان روی این بازی کار کنند و به روز رسانی بعدی PUBG Mobile Lite همراه با راه اندازی BGMI Lite ارائه شود.

بازیکنان در رابطه با راه اندازی به روز رسانی بعدی PUBG Mobile Lite چه انتظاری باید داشته باشند؟

همانطور که قبلا در این مقاله صحبت شد، طرفداران نباید امید زیادی به راه اندازی به روز رسانی 0.23.0 به زودی داشته باشند، زیرا به احتمال زیاد، به روز رسانی بعدی تنها پس از پایان سال 2021 یعنی در سال 2022 منتشر خواهد شد.

همچنین، هنوز هیچ نشت یا به روز رسانی برجسته ای در مورد ویژگی های آینده منتشر نشده است. همه آنها فقط یک حدس و گمان هستند زیرا هنوز نسخه بتای رسمی PUBG Mobile Lite 0.23.0 منتشر نشده است.

 

 

طبق یادداشت‌های وصله به‌روزرسانی Pubg Mobile lite 0.23.0، اینها ویژگی‌هایی هستند که قرار است در به‌روزرسانی pubg mobile 2022 ارائه شوند:

  • نقشه زمستانی Vikendi – از آنجایی که به‌روزرسانی بعدی Pubg Mobile Lite بر اساس تم زمستانی خواهد بود، بنابراین ممکن است امکان معرفی نقشه زمستانی Vikendi برف در apk pubg lite 2022 وجود داشته باشد.
  • Winter Gun Skins – در به‌روزرسانی فصل جدید Pubg Mobile Lite رویدادهای بسیاری مربوط به فصل زمستان رخ خواهد داد. در آن رویدادها، بازیکنان شانس خوبی برای جمع آوری پوسته های تفنگ با تم زمستانی در فصل جدید pubg mobile lite خواهند داشت.
  • Winner Pass 31 – در آپدیت بعدی pubg mobile lite winner pass 31 نیز در apk دانلود pubg mobile lite 2022 معرفی خواهد شد. جوایز جدید دیوانه وار به پاس برنده pubg lite 31 می رسد.
  • بهبود در امنیت بازی – برای ارائه گیم پلی رایگان و منصفانه به pubg mobile lite پیشرفت های زیادی در امنیت بازی وجود خواهد داشت. برای جلوگیری از هکرها، این بهبودها ضروری بود که در به‌روزرسانی بعدی pubg mobile lite 0.23.0 ارائه می‌شوند.
  • گیم پلی بهتر و روان – بهبودهای دستگاه های رم 1 و 2 گیگابایتی (پایین رده) بیشتر بخش به روز رسانی جدید pubg lite 0.23 را پوشش داده است.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.4 (5 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت