3 نکته طلایی برای افزایش رتبه در BGMI، PUBG Mobile در سال 2022

افزایش رتبه در PUBG Mobile

با حریفان راحت تری مواجه شده و رتبه خود را بالا ببرید.

 

BGMI و PUBG Mobile دو مورد از محبوب ترین گونه های پدیده جهانی بتل رویال به نام PUBG هستند. این بازی با PUBG New State و PUBG Mobile Lite به عنوان دو تکرار اصلی دیگر، یک جهان کاملاً جدید ایجاد کرده است.

بازی‌های بتل رویال همیشه خاص هستند زیرا مهمترین جنبه جذب گیمرها یعنی افزایش رتبه را دارند. Pushing rank در BGMI و PUBG Mobile نیز بسیار محبوب است زیرا بازیکنان سعی می کنند رتبه خود را بالا ببرند تا به عناوین رتبه های افتخاری دست یابند.

 

با این حال، افزایش رتبه ها آسان نیست. اکثر بازیکنانی که مهارت های متوسط ​​دارند خیلی سریع می میرند در حالی که رتبه بالاتری دارند زیرا معمولاً با حریفان قوی تری روبرو می شوند که مهارت ها و رفلکس های بسیار بهتری نسبت به او دارند.

روش هایی وجود دارد که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بر این مشکل غلبه کنند و حریفان بسیار آسان تری را بدست آورند که می توانند به راحتی آنها را در طول بازی بکشند. همچنین به احتمال زیاد پیروی از این نکات می‌تواند منجر به لابی‌های ربات شود که اکثر بازیکنان آن ربات‌ها هستند.

3 نکته برتر BGMI، PUBG موبایل برای به دست آوردن لابی های ربات و مخالفان آسان تر در سال 2022

1) از VPN ها برای دریافت آسان تر لابی ها استفاده کنید

بله، درست است که استفاده از VPN ها می تواند بر لابی هایی که بازیکنان در حین انجام بازی دریافت می کنند تأثیر بگذارد. این عمدتا به دلیل عدم وجود بازیکنان واقعی در آن سرور در آن دوره اتفاق می افتد.

بنابراین، بازیکنان می توانند به سرورهای VPN مانند Bangalore، Kerala یا سرورهای دیگر با پینگ خوب متصل شوند تا لابی ها را راحت تر دریافت کنند. این یک روش اثبات شده است و کاملاً کار می کند. با این حال، نتیجه هر بار یکسان نیست.

2) بازه زمانی گیم پلی

بازه زمانی گیم‌پلی نیز تاثیر زیادی بر این موضوع در BGMI و PUBG Mobile دارد. به عنوان مثال، اگر بازیکنان سعی می کنند یک مسابقه را در طول روز یا عصر انجام دهند، پینگ سرور با حریفان بسیار دشوار در مسابقه بالاترین میزان را دارد.

با این حال، توصیه می‌شود که بازیکنان بعد از نیمه‌شب یا در هنگام سحر (در صورت امکان) که پینگ‌ها کم است و حریفان سرسخت‌تر یا بازیکنان اصلی نیز در هنگام درخواست کمتر هستند، بازی کنند.

3) فشار موقعیت در پایان فصل

همیشه به بازیکنان در سطح متوسط ​​توصیه می شود که رتبه را در پایان فصل افزایش دهند زیرا این به آنها کمک می کند تا حریفان را راحت تر وارد لابی کنند.

زیرا در پایان فصل اکثر بازیکنان خوب از قبل در لیگ های بالاتر مانند آس مستر یا آس دامیناتور حضور خواهند داشت. بنابراین، بازیکنان به راحتی می‌توانند تعداد کشته‌های بیشتری را با حداکثر امتیاز رتبه‌بندی دریافت کنند تا به سرعت در اواسط فصل رتبه‌بندی شوند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

1 دیدگاه برای “3 نکته طلایی برای افزایش رتبه در BGMI، PUBG Mobile در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت