5 اشتباه بازیکنان BGMI در موقعیت‌های Solo vs Squad

5 اشتباه بازیکنان BGMI در موقعیت‌های Solo vs Squad

5 اشتباه بازیکنان BGMI در موقعیت‌های Solo vs Squad (فوریه 2022)

حالت Squad محبوب ترین حالت در BGMI است. اکثر بازیکنان در این حالت در میدان های نبرد قدم می زنند تا از بهترین تجربه نبرد رویال لذت ببرند. با این حال، بسیاری از یوتیوبرهای محبوب و بازیکنان حرفه ای، گیم پلی Solo vs Squad را در جامعه محبوب کرده اند. این به توسعه مهارت های بقا آنها کمک می کند.

با این وجود، در حین انجام مسابقات Solo vs Squad، آنها اغلب اشتباهاتی مرتکب می شوند که باعث سقوط آنها می شود. بنابراین، آنها باید اشتباهات را ارزیابی کنند تا در آینده از آن ها اجتناب کنند.


اشتباهاتی که بازیکنان BGMI در بازی Solo vs Squad مرتکب می شوند که امتیاز منفی می دهد

1) دعوا کردن در زمین های باز

بسیاری از بازیکنان Solo vs Squad در BGMI این اشتباه را مرتکب می شوند که خود را در زمین های باز مستقر می کنند و از آنجا به دعوا می پردازند. این شانس آنها را برای لکه بینی شدید افزایش می دهد، زیرا آنها مستعد شلیک از همه جهات هستند. بدون هیچ پوششی که در اختیار داشته باشند، به راحتی از بین می روند.


2) شلیک اشتباه

Misfire اشتباه رایجی است که توسط بازیکنان مختلف در موقعیت های Solo vs Squad انجام می شود. این بیشتر به دلیل اضطراب بازیکن در چنین شرایط بحرانی رخ می دهد. حتی اگر بازیکن خود را پنهان کرده باشد، یک اشتباه باعث می شود که موقعیت خود را از دست بدهد، که باعث فشار از طرف حریف می شود و باعث سقوط بازیکن می شود.


3) شکار مستمر قطره

شکار قطره‌ها می‌تواند با غارت بزرگی که از ایردراپ به دست می‌آورد، مزیت بیشتری به بازیکنان بدهد. با این حال، هنگامی که یک بازیکن در میدان جنگ بدون هم تیمی رها می شود، شکار مداوم دراپ اغلب یک اشتباه بزرگ است. از آنجایی که اکثر جوخه‌ها ایردراپ‌ها را هدف قرار می‌دهند، هر دشمنی را در مسیر قرار می‌دهند تا غارت را به دست بگیرند.


4) فرود در قطرات داغ

در حین بازی Solo vs Squads، برای بازیکنان مهم است که مکانی را انتخاب کنند که به آنها کمک کند لوت اولیه را با خیال راحت جمع کنند. با این حال، بسیاری از بازیکنان برای گرفتن کشتن زودهنگام به صورت هات دراپ فرود می آیند و در نتیجه از مسابقات خارج می شوند.


5) عدم استفاده از TPP در هنگام دعوا

دیدگاه سوم شخص (TPP) در طول مبارزات در BGMI از اهمیت بالایی برخوردار است. بازیکنان می توانند با کمک TPP حریفان خود را در مبارزات نزدیک بردارد.

با این حال، بازیکنان Solo vs Squad اغلب فراموش می‌کنند که در طول مبارزات TPP را بگیرند و پوشش خود را هنگام تیراندازی ترک کنند. این باعث می شود که آنها در این فرآیند از بین بروند زیرا تعداد مزایای مخالفان بر خلاف آنها است.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت