5 بازی مانند پابجی موبایل لایت در سال 2022

5 بازی رایگان مانند PUBG Mobile Lite

5 بازی رایگان مانند PUBG Mobile Lite با حجم کمتر از 500 مگابایت در سال 2022

PUBG Mobile Lite به طرفدارانی که به دنبال اکشن تیراندازی با اکتان بالا با گرافیک فشرده و در عین حال واقعی و فیزیک بازی مناسب هستند، پاسخ می‌دهد. سازگاری بازی معروف بتل رویال بر روی دستگاه های اندرویدی ارزان قیمت یکی دیگر از دلایلی است که تعداد خیره کننده ای از کاربران را جمع کرده است.

با این حال، به دلیل عرضه مداوم به‌روزرسانی‌ها، حجم دانلود PUBG Mobile Lite افزایش یافته است. بنابراین، برای گوشی های هوشمند اندرویدی با رام و رم پایین کمی ایده آل نیست. در صورت مشکلات مربوط به حافظه، بازیکنان باید به سراغ گزینه های دیگر f2p بروند.

توجه: این مقاله منعکس کننده نظر نویسنده است و فهرست به ترتیب خاصی نیست.


PUBG Mobile Lite: بهترین جایگزین های رایگان برای بازی با حجم کمتر از 500 مگابایت

1) Pixel Gun Mobile Shooter: BR Simulator

 

5 بازی رایگان مانند PUBG Mobile Lite

حجم دانلود – 41 مگابایت

یک بازی در نظر گرفته شده برای دستگاه های اندرویدی سطح پایه، “Pixel Gun Mobile Shooter: BATTLE ROYALE Simulator” دارای گیم پلی مشابه PUBG Mobile Lite است. بازیکنان در جزیره‌ای فرود می‌آیند که در آن همه باید تا آخرین نفر ایستاده بجنگند. گرافیک بلوکی مشابه Minecraft دارد.

 


2) شکارچیان قهرمان

5 بازی رایگان مانند PUBG Mobile Lite
حجم دانلود – 132 مگابایت

Hero Hunters یک بازی ویدئویی تیراندازی است که برای دستگاه‌های سطح پایین‌تر با ویژگی‌های مختلف شبیه به RPG در نظر گرفته شده است. بازیکنان می توانند ماموریت ها و وظایف را برای پیشرفت در بازی انجام دهند و در حین بازی نقش های مختلفی را ایفا کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا سلاح های مختلفی را در موقعیت های مختلف جنگی تجهیز کنند.

 


3) Infinity Ops: Cyberpunk Shooter


حجم دانلود – 443 مگابایت

با تنظیمات FPS آینده‌نگر، «Infinity Ops: Cyberpunk Shooter» یک بازی مناسب با حجم کمتر از 500 مگابایت است که برای اکثر دستگاه‌های رم 1 و 2 گیگابایتی مناسب است. بازیکنان سلاح های مختلفی را در حالت های مختلف دریافت می کنند که آن را جایگزین خوبی برای PUBG Mobile Lite می کند.

 


4) MaskGun – FPS چند نفره آنلاین


حجم دانلود – 142 مگابایت

این شوتر چندنفره جذاب، ویژگی‌های زیادی مانند سفارشی‌سازی چرخ دنده، نبردهای PvP، مسابقات جهانی قبیله، دستاوردهای درون بازی و مهمتر از همه، بهینه‌سازی گرافیکی درخشان برای دستگاه‌های سطح پایین ارائه می‌دهد.

 


5) Cover Fire: بازی های تیراندازی سه بعدی (معروف به تیراندازی آفلاین)

5 بازی رایگان مانند PUBG Mobile Lite

حجم دانلود – 344 مگابایت

Cover Fire با حجم دانلود 500 مگابایت یکی از بهترین گرافیک ها و گیم پلی گیرا را دارد. بازیکنان می توانند سلاح های مختلفی را برای انجام ماموریت های مختلف و کسب جوایز تجهیز کنند و می توانند سلاح های خود را ارتقا دهند تا در حالت های آفلاین و آنلاین از مزایای بیشتری بهره مند شوند.

 

در ادامه بخوانید:

بهترین بازی اندروید مانند PUBG Mobile Lite با حجم فایل زیر 75 مگابایت

PUBG Mobile Lite توسط بازیکنان در سراسر جهان به دلیل نیازهای کم دستگاه مورد قدردانی قرار گرفته است. گیمرهای هندی آنقدر این بازی را دوست دارند که نسخه سبکتر PUBG Mobile Lite به نام BGMI Lite را درخواست کرده اند.

گاهی اوقات گیمرهای موبایل به دلیل فضای ذخیره سازی که اشغال می کند نمی توانند از بازی مورد نظر خود لذت ببرند. بازی‌های اندرویدی زیر دارای حجم فایل کم و گیم‌پلی مشابه PUBG Mobile Lite هستند.


بازی های اندرویدی مشابه PUBG Mobile Lite که کمتر از ۷۵ مگابایت حجم دارند

1) Squad Battleground Force: Fire Battle Royale

گیم پلی و مکانیک بازی این بازی شباهت زیادی به PUBG Mobile Lite دارد. هدف هر بازیکن در این بازی تبدیل شدن به آخرین نفر/تیم است.

یکی از بهترین جنبه های این بازی این است که بازیکنان می توانند به صورت آفلاین از آن لذت ببرند.

حجم: 72 مگابایت


2) Battle Royale 3D: Warrior63

 

بازی Warrior63 یکی از محبوب ترین بازی های نبرد رویال برای دستگاه های ارزان قیمت است. اتمسفر و گیم پلی عنوان مطمئنا بازیکنان را به یاد PUBG Mobile Lite می اندازد.

مسابقات در بازی تقریباً 15 دقیقه طول می کشد و دارای نقشه ای است که مساحت 4 کیلومتر در 4 کیلومتر را پوشش می دهد. سیستم‌های رانندگی جدید با ماشین و قایق، تجربه بتل رویال را واقعی‌تر می‌کنند.

حجم: 65 مگابایت


3) ویکتوری رویال

 

بازیکنان می توانند به صورت آنلاین با دوستان خود ارتباط برقرار کنند و از مسابقات شدید بتل رویال مانند PUBG Mobile Lite لذت ببرند. گیمرهای موبایل نیز می توانند در مسابقات PvP شرکت کنند.

این بازی بقا نیز به دلیل وجود شخصیت‌ها و پس‌زمینه زنده، بازی Fortnite را به یاد بازیکنان می‌اندازد. این بازی دارای امتیاز 4.1 ستاره در فروشگاه گوگل پلی است .

حجم: 33 مگابایت

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت