با معرفی هر فصل، بازیکنان بازی شروع به ارتقا رتبه خود می کنند تا قبل از دیگران به سطح Conqueror برسند. در حالی که برخی از بازیکنان رویکرد تهاجمی از خود نشان می دهند، اکثر بازیکنان در حین پیشروی در رتبه بندی، موضعی منفعلانه اتخاذ می کنند. در اینجا نگاهی به مکان های خاصی داریم که می توانند به آنها کمک کنند تا به راحتی به رتبه های بالاتر برسند.


5 سایت برتر PUBG Mobile Landing که به بازیکنان منفعل کمک می کند تا غارت کافی را جمع آوری کنند و در مراحل اولیه زنده بمانند.

1) معدن در ارانجل

کواری در ضلع غربی نقشه ارانجل در PUBG Mobile قرار دارد. این یکی از مناطقی است که می تواند به عنوان مکان فرود برای فشار دهندگان رتبه منفعل انتخاب شود، زیرا به ندرت کسی روی کواری می افتد.

قبلاً غارت و پوشش کمتری در این منطقه وجود داشت، اما از زمان معرفی نسخه جدیدتر Erangel 2.0، غارت، پوشش و وسایل نقلیه به طور قابل توجهی افزایش یافته است.


2) لیپوفکا در ارانجل

لیپوفکا شهری است که در لبه شرقی منتهی الیه نقشه ارانجل واقع شده است. از آنجایی که بیشتر مسیرهای پرواز از لبه شرقی دور هستند، تعداد بسیار کمی از بازیکنان لیپوفکا را انتخاب می کنند زیرا ترجیح می دهند در شهرهای دیگر فرود آیند.

Lipovka حاوی مقدار مناسبی از غارت و وسایل نقلیه است که امکان چرخش بهتر را فراهم می کند. بنابراین، Lipovka می تواند ثابت کند که یک مکان عالی برای فشار دهندگان رتبه منفعل در PUBG Mobile است.


3) Tambang در Sanhok

شهر Tambang یکی از نادیده گرفته‌ترین مناطق در نقشه Sanhok PUBG Mobile است. این جزیره در لبه غربی جزیره جنوب غربی، درست بالای شهر ناخم واقع شده است. از آنجایی که مسیر مسطح معمولاً به نفع مرکز نقشه است، بازیکنان از صرف زمان زیادی برای سر خوردن به سمت Tambang اجتناب می کنند.

در نتیجه، افراد غیرفعال رده‌بندی می‌توانند به راحتی در این مکان بیفتند و به اندازه کافی غارت کنند تا به درستی خود را مسلح کنند، بیشتر زنده بمانند و «شام مرغ» را ببرند.


4) Campo Militar در Miramar

Campo Militar به بازیکنانی که از این منطقه بازدید می کنند، غارت های زیادی ارائه می دهد. با این حال، این منطقه بازدیدکنندگان زیادی را جذب نمی کند، زیرا در لبه شمال شرقی میرامار قرار دارد.

با این حال، فشاردهنده‌های رتبه منفعل در PUBG Mobile می‌توانند با تکنیک‌های درست چتر نجات به سمت Campo Militar بروند و می‌توانند کل غارت را برای خود داشته باشند، که می‌تواند به آنها در مسیر پیروزی کمک کند.


5) Tierra Bronca در Miram

Tierra Bronca یکی دیگر از شهرهای میرامار است که بازدیدکنندگان را دوست ندارد. در حالی که بسیاری از بازیکنان از کروز دل واله، واقع در سمت غربی Tierra Bronca بازدید می کنند، از این شهر دیدن نمی کنند. فشار دهندگان رتبه منفعل این مکان را امن و پر از غارت خواهند یافت.

مپ های محبوب پابجی موبایل

  1. ارنگل
  2. میرامار
  3. سانهوک

در اینجا نگاهی دقیق به هرسه نقشه محبوب بازی می اندازیم:

مپ Erangel

Erangel اولین نقشه قابل پخش بازی است که روی شبکه ای 8 کیلومتری در 8 کیلومتری قرار گرفته و چهار برابر بزرگتر از نقشه Sanhok است که به تازگی منتشر شده است. با چنین منطقه بازی وسیعی در پابجی موبایل ، می توان سبک بازی را استراتژیک کرد تا بقا در مراحل اولیه بازی به حداکثر برسد.

Erangel ترکیبی از شهرها ، شهرهای کوچک ، یک نیروگاه برق و یک مکان نظامی است که در زمین های وسیع و سبز قرار دارد ، به بازیکن اجازه می دهد تا با علاقه بیشتری آن را کشف کند. این نقشه آب و هوایی پویا را ارائه می دهد و با مسافت زیاد می توان انواع درگیری ها از جمله انفجارهای شدید شدید یا حملات تیرانداز از راه دور را داشت.

هیچ اسلحه انحصاری در Erangel موجود نیست. فقط اسلحه تهاجمی SCAR-L تقریبا انحصاری است زیرا فقط در Erangel و Miramar وجود دارد.

مپ میرامار

Miramar در پابجی موبایل دومین نقشه قابل پخش است که توسط این کمپانی  منتشر شده است. مانند Erangel ، این نقشه نیز روی یک شبکه 8 کیلومتری در 8 کیلومتری قرار گرفته است.همچنین به بازیکنان آزادی کافی در انتخاب برنامه برای رویکرد خود را می دهد تا آخرین مرد ایستاده با دقت باشد. با این حال ، برخلاف منطقه سرسبز Erangel ، Miramar از یک محیط بیابانی با حداقل شاخ و برگ برخوردار است. اگر کسی قصد دارد در بیشتر قسمتهای بازی از اقدام جلوگیری کند ، ساختمانها تنها منبع پناهگاه هستند.

اسلحه تک تیرانداز Win94 به طور انحصاری در نقشه Miramar موجود است. SCAR-L ، Sawed-off و R45 سلاح های دیگر Miramar است که به راحتی در هر سه نقشه PUBG در دسترس نیست.