ASSASSINS CREED به بازی PUBG: BATTLEGROUNDS & NEW STATE MOBILES رسید

ASSASSINS CREED به بازی PUBG: BATTLEGROUNDS & NEW STATE MOBILES رسید

کرافتن از همکاری جدیدی با یوبی سافت خبر داد تا Assassin’s Creed به PUBG: Battlegrounds و New State Mobile منتقل شود. در هر بازی، یک رویداد جداگانه در پایان آگوست برگزار می شود. با این کار برخی از «انیموس» به واقعیت میدان‌های جنگ تبدیل می‌شوند.» می‌توانید بازی‌های مربوط به آیتم‌های با موضوع Assassin’s Creed را خریداری کنید، به اضافه‌شده PUBG Abstergo Industries بپیوندید و در یک مهمانی فروش مجدد شرکت کنید که همه این‌ها با جعبه Assassin’s Creed همراه است. ما اطلاعات بیشتری در مورد این دو رویداد داریم.

PUBG: BATTLEGROUNDS X ASSASSIN’S CREED (22 اوت)

Dress For The Job: در همکاری Assassin’s Creed، بازیکن می‌تواند با کمک PUBG: Battlegrounds جوایز آرایشی مضمون دریافت کند.

  • لباس (X2 ست)
  • کیف (X2 ست)
  • پوست چتر نجات
  • احساسی
  • افسون تفنگ
  • مورد اسپری (X2 مجموعه)

نفوذ به یک ملک: برای مدت زمان محدودی در همکاری Assassins Creed، بازیکنان می‌توانند منابع و ابزارهای مضمون مختلفی را در نقشه Haven کشف کنند. Abstergo Industries یک ساختمان اصلی روی نقشه را تصاحب کرد که با یک ماشین مصنوعی Animus کامل شده بود و به صورت استراتژیک یک تاقچه “Leap of Faith” را روی سقف ساختمان قرار داد.

NEW STATE MOBILE – ASSASSIN’S CREED (18 اوت تا 21 سپتامبر)

بازیکنان می توانند بیش از 30 لباس منحصر به فرد با تم Assassin’s Creed، پوسته ها و آیتم های منحصر به فرد را در مدت زمان کوتاهی به دست آورند. سایر فعالیت ها عبارتند از:

  • Ezio’s Outfit Against the Rise of the Assassin’s Creed Brotherhood از Assassin’s Creed است.
  • لباس Shay از بازی Killer’s Creed Rogue است.
  • SIG-MCX Skin قابل ارتقا!
  • Vehicle-Skids (x2) به سمت راننده نشانه رفته است.
  • پوست چتر نجات
  • Wappen

بازیکنی که در طول یک همکاری وارد New State Mobile شود، جوایز روزانه دریافت خواهد کرد. بازیکنان می توانند با انجام ماموریت های داستانی برای کشف حقیقت شایعه شده پشت حضور ادعایی Templars و Assassins در Erangel و Troi، جوایز بیشتری کسب کنند.

در ادامه بخوانید:

Nova Esports برای فینال های بزرگ تابستانی PEL 2022 واجد شرایط است.

دور اول پلی آف تابستانی PEL 2022 امروز با کسب مقام اول توسط Nova Esports پس از گیم پلی فوق العاده به پایان رسید. این تیم با کمک سه غذای مرغ 127 امتیاز کسب کرد.

دور اول به مدت دو روز در 28 و 29 ژوئیه برگزار شد و تنها یک جایگاه برای فینال های بزرگ تابستانی PEL 2022 داشت. Nova Esports اولین تیمی شد که جایگاه خود را در فینال ها محکم کرد. قهرمانان PEL Summer بلیت حضور در فینال بزرگ PMGC 2022 را تضمین خواهند کرد .

این تیم در 5 بازی اول 93 امتیاز از 127 امتیاز را به دست آورد که نشان می داد در روز اول چقدر مسلط بودند. عملکرد شگفت‌انگیز آن‌ها از همان مسابقه اول مشاهده شد، زیرا آنها در بازی افتتاحیه با 14 امتیاز کشتن پیروز شدند.

آنها در بازی های سوم و چهارم هر کدام 21 امتیاز را به دست آوردند، علیرغم این که ضیافت های مرغ را نگرفتند. دومین برد آنها در بازی پنجم با 12 امتیاز حذفی به دست آمد.


جدول رده بندی کلی دور اول پلی آف تابستانی PEL 2022

Nova Esports روز دوم خوبی نداشت، در مقایسه با روز اول که 33 امتیاز را به دست آورد اما در مسابقه سوم موفق شد یک شام مرغ بگیرد. با این حال، هیچ یک از تیم ها حتی از امتیاز (93 امتیاز) که در روز اول به دست آوردند، پیشی نگرفتند. برگزیدگان (TC) با 87 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند.

JDE و Weibo Gaming به ترتیب با 82 و 76 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم ایستادند. STE با 76 امتیاز با کمک دو غذای مرغ توانست جایگاه پنجم را حفظ کند.

RSG، قهرمان بهار 2022، پس از یک عملکرد متوسط، با 70 امتیاز در رده ششم قرار گرفت. طرفین به مسابقات جهانی دعوت شده که از 11 آگوست آغاز می شود دعوت شده است.

4 Angry Men (4 صبح) شروعی عالی نداشتند و در 10 مسابقه تنها 31 امتیاز را به دست آوردند که منجر به پایان یافتن در انتهای جدول شد. این تیم برای به دست آوردن امتیازات تلاش کرد زیرا قبلاً در چندین مسابقه حذف شده بودند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت