Call of Duty Mobile Season 5: Tropical Vision

Call of Duty Mobile Season 5: Tropical Vision

همه تغییرات در Call of Duty Mobile Season 5: Tropical Vision  نقشه، حالت‌های جدید و موارد دیگر

Call of Duty Mobile ممکن است یک اسپین آف iOS و Android از فرنچایز پرچمدار باشد، اما هنوز هم به اندازه کنسول و رایانه های شخصی خود مانند Warzone به روز رسانی دریافت می کند. فصل پنجم به سرعت در حال نزدیک شدن است و محتوای جدید Tropical Vision همه‌چیز را با رنگ بنفش تکان می‌دهد، اگر تصاویر تبلیغاتی در دسترس باشند.

همانطور که در وبلاگ Call of Duty گزارش شده است، فصل 5 که چهارشنبه، 1 ژوئن ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی / 5 بعد از ظهر PT آغاز می شود، چیزهای زیادی اضافه می شود. لیست کامل تغییرات را در زیر مشاهده خواهید کرد. ما همچنین کدهای بازخرید و راهنمای نحوه بازی زامبی در Call of Duty Mobile را برای علاقه مندان داریم.

پاس نبرد

مانند هر فصل جدید، Tropical Vision در حال دریافت Battle Pass مخصوص به خود است. نسخه رایگان شامل تفنگ تهاجمی Odeon در Tier 21، Tiki Troops Shotgun در Tier 26، و “مجموعه ای از کاموها، نقشه های اسلحه، و کارت های تماس قبر در ردیف 50 است. شما همچنین می توانید Echo Grenade جدید را نیز بدست آورید، که در صورت استفاده از آن استفاده کنید. ” مواضع دشمن را آشکار می کند. مجوزهای پولی شامل نقشه‌های اضافی برای AK-47، Kilo Bolt-Action، MSMC و PKM است. علاوه بر این Rampage Skin برای پارک، Smuggler Skin برای Rivas و Animal Instinct برای Rosa Skin می باشد.

نقشه ها و حالت های چند نفره

نقشه آخرالزمان Black Ops: Cold War در حال آمدن به موبایل است. این مکان در سرزمین مایاها قرار دارد، با یک روستا و معابد از نقاط دیدنی، که هر دو “برای بازی و زد و خورد برجسته هستند.” همراه با نقشه های جدید حالت جدیدی به نام Guns Blazing Encore ارائه می شود. اولین کسی که 30 کشتن را به ثمر برساند برنده می شود و پر کردن Fury Gauge شما را به یک سرباز فوق العاده تبدیل می کند که Death Machine را دفع می کند و سلامت بیشتری به دست می آورد.

اتصال ربات و بشکه

بتل رویال نیز در حال شکست است: ربات‌ها اکنون می‌توانند از پوسته‌های مختلفی استفاده کنند که قبلاً فقط برای بازیکنان بود. رفتار او یکسان است اما ظاهرش در طول مسابقه متفاوت خواهد بود. چه با آنها مبارزه کنید و چه با یک بازیکن واقعی، می‌توانید با یک سری چالش‌های کاملاً جدید در فصل 5 روبرو شوید. تکمیل این موارد به شما جوایزی مانند پوسته‌ها و نقشه‌های بالا می‌دهد. همچنین یک ضمیمه بشکه کمپرسور خنک کننده جدید برای RPD وجود دارد. این به شما امکان می دهد با مسلسل “اگزوز گرمایش را برای دستیابی به قدرت شلیک ثابت و پایدار” کنترل کنید.

رویدادها و به روز رسانی ها

Flood Team یک پدیده جدید در بازی Bravo Battle Royale و چند نفره معمولی است که شامل صابون های مورد علاقه طرفداران Call of Duty است. برنامه را کامل کنید تا پوسته خالی آنها بدست آید. پوسته‌های دیگری را در فروشگاه پیدا خواهید کرد، که با فصل 5 اقلام جدیدی دریافت می‌کند – که بسیاری از آنها طرح‌های بیشتری دارند. در کنار لابی چند نفره، فروشگاه نیز در حال بازسازی UI است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه