COVID-19 و تعویق بازی های آسیایی ۲۰۲۲

COVID-19 و تعویق بازی های آسیایی ۲۰۲۲

طبق گزارش‌ها، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ با بازی‌های PUBG Mobile و سایر عناوین ورزش‌های الکترونیکی ممکن است به سال ۲۰۲۳ موکول شود.

COVID-19 ممکن است برنامه های بازی های آسیایی 2022 را مختل کند.

بازی‌های آسیایی 2022 قرار است در چین برگزار شود، اما اخیراً اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد این رویداد ممکن است به سال آینده موکول شود. این خبر ناراحت کننده ای برای دوستداران ورزش و ورزش های الکترونیکی خواهد بود. پس از یک رویداد آزمایشی موفق در آخرین نسخه، تکرار امسال قرار بود معیار اصلی برای همه رویدادهای آینده باشد. اگرچه ممکن است این رویداد لغو نشود، با این وجود تاخیر یک ساله ناامید کننده خواهد بود.

بازی‌های آسیایی 2022 نقطه عطفی بزرگ برای ورزش‌های الکترونیکی و همه کسانی بود که با آن مرتبط بودند. نسخه امسال قرار است اولین نسخه ای باشد که esports را به عنوان یک دسته مدال کامل داشته باشد. با انجام این کار، این رویداد به اولین رویداد ورزشی بین المللی تبدیل خواهد شد که دیجیتال را وارد جریان اصلی می کند. با این حال، اگر اخبار اخیر را باور کنیم، همه امیدها و آرزوها می توانند با شکست بزرگی روبرو شوند.


COVID-19 می‌تواند بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را که قرار بود ورزش‌های الکترونیکی را در دسته مدال‌ها لحاظ کند، به تعویق بیاندازد.

این خبر از AFP منتشر شد و توسط Barron’s منتشر شد که خبر غم انگیزی را برای طرفداران در سراسر جهان نشان می دهد. بازی‌های آسیایی یک رویداد در سطح المپیک است که همه کشورهای آسیایی با یکدیگر رقابت می‌کنند. تاکنون، رویدادها صرفاً مبتنی بر ورزش بوده است، اما بازی‌های آسیایی 2022 قرار بود شاهد گسترش نبردها به پلتفرم‌های مجازی باشیم.

با این حال، برنامه‌های مربوط به آن را می‌توان تا سال 2023 عقب انداخت. بازی‌های آسیایی 2022 قرار است در هانگژو برگزار شود و نزدیکی منطقه به شانگهای عامل اصلی نگرانی است. یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان، شانگهای یکی از بدترین شیوع کووید-19 خود را در چند وقت اخیر مشاهده می کند.

بزرگترین شهر چین که بیش از 25 میلیون نفر در آن زندگی می کنند، برای جلوگیری از شیوع این بیماری قرنطینه شدید اعمال می کند. هانگژو کمتر از 200 کیلومتر از شانگهای فاصله دارد، که می تواند رویداد را بسیار خطرناک کند مگر اینکه تعداد عفونت ها کاهش چشمگیری داشته باشد.

لازم به ذکر است که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. همه ذینفعان در حال بررسی گزینه های موجود هستند تا اطمینان حاصل کنند که با نزدیک شدن به رویداد، هیچ وحشتی وجود ندارد. تأخیر زودتر بسیار راحت‌تر از تأخیر دیرهنگام خواهد بود و به همه ورزشکاران ورزش‌های الکترونیکی کمک می‌کند تا بهتر آماده شوند.

حسین المسلم از کویت، مدیرکل هیئت حاکمه بازی‌های آسیایی، احتمال تأخیر را در حالی که آنها در حال بررسی این تصمیم هستند، اعلام کرده است.

تاکنون هیچ تصمیم رسمی از سوی کمیته گرفته نشده است، اما احتمال به تعویق افتادن آن وجود دارد.»

این موضوع برای همه کسانی که دنبال کننده مسابقات هستند، به خصوص برای ورزش های الکترونیکی، چندان خوشایند نخواهد بود، زیرا طرفداران و ورزشکاران انتظارات زیادی دارند. همچنین برای هانگژو ناامید کننده خواهد بود زیرا ساخت همه مکان ها به پایان رسیده است.

متأسفانه، وضعیت COVID-19 می‌تواند به‌طور غیرارادی منجر به تاخیر بازی‌های آسیایی 2022 شود. این بدان معناست که طرفداران باید حدود یک سال یا بیشتر منتظر بمانند تا کشورها را در بازی‌هایی مانند PUBG Mobile و League of Legends ببینند.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت