Fire Flux تاج قهرمانی اروپا PMPL 2022 را به دست آورد.

Fire Flux تاج قهرمانی اروپا PMPL 2022 را به دست آورد.

PUBG Mobile: Fire Flux برنده مسابقات قهرمانی اروپا PMPL 2022 شد.

Fire Flux Esports از ترکیه به عنوان قهرمان مسابقات قهرمانی اروپا 2022 PUBG Mobile Pro League (PMPL) شناخته شد . این تیم با وجود شروع کند، در روز دوم شتاب بیشتری گرفت و تا آخرین مبارزه حفظ کرد.

این تیم در 24 مسابقه 335 امتیاز به دست آورد و تنها تیمی بود که 6 شام مرغ به دست آورد و از مرز 300 امتیاز عبور کرد.

کنچ FireFlux به لطف 68 حذف با بیش از 11 هزار اسب بخار آسیب و 21 دقیقه و 19 ثانیه بقای متوسط، جوایز MVP را به دست آورد.

پس از یک سری کسب مقام دوم در PMPL ترکیه، بشیکتاش اسپورت بار دیگر در این تورنمنت دوم شد. این تیم از روز اول ثابت بود و 292 امتیاز کسب کرد. بشیکتاش با اختلافی اندک، پنج مسابقه چیکن دینر را از دست داد و بر امتیازات کلی آنها تأثیر گذاشت.

Regnum Carya Esports، یک تیم ضعیف از ترکیه، با عملکرد خود همه را شگفت زده کرد و با 258 امتیاز به رده سوم ایستاد.


رده بندی کلی مسابقات قهرمانی اروپا PMPL 2022

S2G Esports، یکی از تیم‌های مستحکم، نتوانست از کسری روز اول جبران کند و در جایگاه چهارم قرار گرفت، در حالی که تیم باتجربه دیگر، Koas Next Ruya ، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

TJB Esports EU، قهرمان منطقه اروپای غربی، علیرغم تلاش های فراوان، به دلیل نداشتن تجربه کافی، هفتم شد. ستاره های شرقی 174 امتیاز از آن خود کردند که شامل 87 پایان و دو شام مرغ بود.

 

هشت نفر انتهایی مسابقات قهرمانی اروپا 2022

PMPL برتر مرحله لیگ اروپای غربی Game Lord در عملکرد خود افت کرد زیرا باید به رتبه یازدهم رضایت می داد. همچنین یک تورنمنت ناامید کننده برای قهرمانان PMPL ترکیه، Fastpay Wildcats بود که ششم شدند.

Getso و Xteam عملکرد بدی در مسابقات قهرمانی داشتند و به ترتیب در مکان های پانزدهم و شانزدهم قرار گرفتند.


توزیع جایزه

این مسابقات دارای یک جایزه عظیم 150 هزار دلاری بود که برنده Fire Flux، 40 هزار دلار به خانه برد، در حالی که دو نفر دوم، بشیکتاش Esports و Regum Carya Esports، به ترتیب با 28 و 18 هزار دلار جایزه گرفتند. MVP، Ketch، 2000 دلار جایزه دریافت کرد.

بدیهی است که ترکیه رشد تصاعدی را در ورزش‌های الکترونیکی PUBG Mobile تجربه کرده است، زیرا پنج رتبه برتر این رویداد به این کشور رسیده است. همچنین جالب است که ببینیم کدام طرف به PUBG Mobile World Invitational 2022 دعوت شده است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه