Free Fire رو بدون تاخیر رو کامپیوتر اجرا کن

Free Fire رو بدون تاخیر رو کامپیوتر اجرا کن!

Free Fire ، نامی مشهور در سناریوی بتل رویال، با بیش از یک میلیارد نصب در فروشگاه های برنامه های پیشرو، به یکی از پر دانلودترین عناوین تبدیل شده است. این نرم افزار بر روی دستگاه های ارزان قیمت اجرا می شود و با بسیاری از پلتفرم های دیگر سازگار است.

بسیاری از بازیکنان ترجیح می دهند بازی BR را روی رایانه های شخصی خود انجام دهند زیرا صفحه نمایش بزرگتر و سایر عملکردها را ارائه می دهد. این بدان معناست که آنها انتظار تجربه ای بدون تاخیر از این شبیه سازها دارند که آنها را در تنظیمات خود اجرا می کنند.


BlueStacks و چهار شبیه ساز کارآمد دیگر برای اجرای Free Fire بدون تاخیر

1) MEmu

MEmu یک نام کارآمد در صحنه شبیه ساز است زیرا بازی ها و برنامه های مختلف موبایل را بدون تاخیر اجرا می کند. کاربران Free Fire می‌توانند از پشتیبانی از پیوست‌های خارجی، مانند کنترل‌کننده‌ها، برای تجربه هیجان‌انگیز Free Fire استفاده کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: دو هسته پردازنده x86/x86_64 (CPU Intel یا AMD)
  • سیستم عامل: WinXP SP3 / Win7 / Win8 / Win10 (برای اجرا بر روی سرور / شرکت توصیه نمی شود)
  • آخرین درایور ویندوز DirectX 11 / گرافیک با OpenGL 2.0
  • فناوری مجازی سازی سخت افزار (Intel VT-x/AMD-V) باید در BIOS فعال شود
  • رم: 2 گیگابایت رم (4 گیگابایت برای سیستم x64)
  • هارد دیسک: 5 گیگابایت فضای خالی دیسک سخت

2) پخش کننده LD

LD Player از بیش از یک میلیون عنوان بازی پشتیبانی می کند. این بدان معناست که گیمرها می توانند بازی های مورد علاقه خود را بر روی رایانه شخصی خود دانلود و اجرا کنند و از آنها لذت ببرند.

این شبیه ساز بسیاری از ویژگی های جالب را برای Free Fire MAX ارائه می دهد، از جمله چند نمونه، همگام سازی چند نمونه، FPS بالا و کنترل های سفارشی. آن‌ها گیم‌پلی را شدیدتر می‌کنند و بازی آن بر روی رایانه شخصی تجربه بازی را به سطح بالاتری از سرگرمی می‌برد.

این شبیه ساز با تمام پردازنده های اصلی مانند MAD و Intel به خوبی اجرا می شود.


3) پخش کننده NOX

NOX Player یک نام برجسته در بازار شبیه سازها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و تنظیمات داخلی است. این شبیه ساز خدمات مختلفی را برای بازیکنان ارائه می دهد، مانند سفارشی کردن اندازه و شفافیت دکمه، که به آنها کمک می کند تا حریفان خود را واضح تر تشخیص دهند.

کاربران می توانند این تنظیمات را با استناد به منوی تنظیمات در شبیه ساز سفارشی کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: 2.2 گیگاهرتز
  • رم: 2 گیگابایت
  • کارت گرافیک: 1 گیگابایت
  • هارد دیسک: 500 مگابایت فضای خالی دیسک

4) GameLoop

GameLoop یکی دیگر از گزینه های عالی برای گیمرهایی است که به دنبال بازی Free Fire در رایانه شخصی هستند. این شبیه ساز قبلا Tencent Gaming Buddy نام داشت و از عناوین بازی های متعددی پشتیبانی می کند.

شبیه ساز دارای تنظیمات چشمگیر بسیاری مانند نقشه برداری کلید هوشمند برای سفارشی کردن دکمه ها برای عملکردهای مختلف بازی و یک حالت با عملکرد بالا با گرافیک با بهترین کیفیت است. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه، عملکرد داخلی Anti-Cheat است که هرگونه تقلب یا هک مورد استفاده در پلتفرم را از بین می برد.


5) بلواستکس

Bluestacks به عنوان پرکاربردترین شبیه ساز برای اجرای برنامه های مختلف تلفن همراه بدون مشکل در نظر گرفته می شود. همچنین پشتیبانی عالی برای اجرای Free Fire ارائه می دهد.

توسعه دهندگان با هر به روز رسانی جدید شبیه ساز را بهتر می کنند. بازیکنان گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را با نرم‌افزار دریافت می‌کنند، مانند دکمه‌های جداگانه برای تیراندازی ، خم شدن، و مکانیسم‌های دیگر.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: مایکروسافت ویندوز 7 و بالاتر
  • پردازنده: اینتل یا پردازنده AMD
  • رم: رایانه شخصی باید حداقل 2 گیگابایت رم داشته باشد (توجه داشته باشید که فضای دیسک 2 گیگابایتی یا بیشتر جایگزین رم نیست)
  • هارد دیسک: 5 گیگابایت فضای دیسک رایگان

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت