Free Fire Advance Server چیست و چگونه برای OB36 APK ثبت نام کنیم؟

به‌روزرسانی‌های Free Fire معمولاً تمام چک‌باکس‌ها را علامت می‌زنند و پیشرفت‌ها و اضافات متعددی را در چندین بخش برای شکل‌دهی عنوان بتل رویال به ارمغان می‌آورند. اینها همچنین با انتشار محتوای جدید حال و هوای تازه را به عنوان بتل رویال می دمند.

با این حال، این ویژگی ها مستقیماً در عنوان بتل رویال منتشر نمی شوند. توسعه دهندگان به طور گسترده آنها را آزمایش می کنند تا مطمئن شوند که هیچ باگ یا اشکالی وجود ندارد و در عین حال مطمئن شوند که فقط بهترین ویژگی ها در عنوان بتل رویال گنجانده شده است.

همه این کارها در Advance Server انجام می شود که چند روز قبل از پچ منتشر شده است. مطالعه کنید تا در مورد آن بیشتر بدانید.


سرور رایگان Fire Advance: مراحل ثبت نام، کد فعال سازی و موارد دیگر

 

سرورهای پیشرفته قبل از هر به روز رسانی منتشر می شوند.

Fire Advance Server رایگان یک سرویس گیرنده ویژه است که اساسا به عنوان یک محل آزمایش برای همه ویژگی های جدید و آینده عمل می کند. چند هفته قبل از برنامه‌ریزی به‌روزرسانی به‌روزرسانی روی سرورها پخش می‌شود و برای چند روز در دسترس است.

این مشتری هیچ تاثیری بر پیشرفت حساب جهانی ندارد و داده های آن پس از بسته شدن مشتری پاک می شود. علاوه بر این، فقط می تواند تعداد معینی بازیکن را در خود جای دهد. از این رو، توسعه دهندگان دسترسی محدودی دارند و فقط کسانی که دارای کد فعال سازی ویژه هستند می توانند به آن دسترسی داشته باشند.


مراحل ثبت نام برای مشتری

اگر بازیکنان می‌خواهند سرور Fire Advance Free را بازی کنند، تنها راه پیش رو این است که به محض باز شدن برای مشتری ثبت نام کنند. آنها ممکن است این دستورالعمل ها را برای انجام همین کار دنبال کنند:

مرحله 1: کاربران می توانند به وب سایت رسمی Advance Server در هر مرورگر وب دسترسی داشته باشند.

مرحله 2: در مرحله بعد، آنها باید با استفاده از یکی از دو گزینه موجود، یعنی فیس بوک و گوگل وارد سیستم شوند. علاوه بر این، کاربران باید یک حساب رایگان Fire با هر یک از اینها داشته باشند. در غیر این صورت پیغام خطا روی صفحه ظاهر می شود.

مرحله 3: هنگامی که گیمرها با موفقیت وارد سیستم شدند، باید یک ایمیل معتبر وارد کنند تا به جلو ادامه دهند.

هنگامی که توسعه دهندگان برنامه خود را تأیید کردند، یک کد فعال سازی دریافت می کنند که باید در زمان دسترسی استفاده شود.

جدا از تجربه دست اول با محتوای جدید، دلیل دیگر هیجان این مشتری، جایزه شکارچی اشکال است. این به کاربران امکان می دهد تا با ارائه گزارشی دقیق از هر گونه اشکالی که در طول آزمایش با آنها مواجه می شوند، الماس در حساب جهانی خود کسب کنند.


جزئیات مورد انتظار رایگان Fire OB36 Advance Server

با توجه به اینکه انتظار می‌رود به‌روزرسانی Free Fire OB36 در 21 سپتامبر 2022 و بر اساس پایان فصل Clash Squad آغاز شود، می‌توان تخمین‌های معقولی برای انتشار Advance Server انجام داد. حدود دو هفته قبل از انتشار پچ منتشر می شود. از این رو، ممکن است از 3 تا 6 سپتامبر 2022 شروع شود.

با این حال، این فقط یک تاریخ تخمینی است زیرا Garena هنوز این نسخه ویژه مشتری را برای پچ آینده اعلام نکرده است.

توجه: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده توسط دولت بر روی Free Fire در هند، بازیکنان این کشور باید از بازی کردن عنوان بتل رویال خودداری کنند. در عوض می‌توانند نسخه MAX را که جزو برنامه‌های ممنوعه نیست، بازی کنند.


 

امتیازات و پرداخت درون برنامه ای

فروشگاه پابجی پی همانند خیلی از بازی های موبایلی، امتیازات و امکانات زیادی را برای فروش گذاشته است. از کاربران می خواهد که برای داشتن ویژگی های بیشتر خرید درون برنامه ای انجام دهند.

با وجود اینکه بسیار از ایرانی ها در این بازی هستند ولی نمی توانند دسترسی به خرید های این بازی داشته باشند. قادر به خرید جم و امکانات این بازی نیستند.

سایت پابجی پی برای این که شما بتوانید اقدام به خرید جم فری فایر کنید. این امکان را ساخته است تا با خرید از این سایت به راحتی یوسی به دست بیاورید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت