Free Fire Advance Server OB35

Free Fire Advance Server OB35

Free Fire Advance Server OB35: تاریخ انتشار مورد انتظار و نحوه دریافت کد فعال سازی

به روز رسانی های منظم همیشه باعث ایجاد مکالمه در انجمن Free Fire در سراسر جهان شده است. این برای بازی مهم است زیرا کمک می کند تا همه چیز را تازه نگه دارد و در عین حال آن را برای مخاطبان در حال رشد فراگیرتر کند.

آپدیت OB34 در اواخر ماه مه منتشر شد و چندین پیشرفت در شخصیت ها و سلاح ها به همراه داشت . در همان زمان، حالت و نقشه Bomb Squad به تازگی اضافه شده است. این آپدیت همچنین برای پچ بعدی OB35 که تا چند هفته دیگر منتشر خواهد شد، هیجان و انتظار ایجاد کرده است.

با این حال، مانند هر به روز رسانی قبلی، ویژگی ها ابتدا به Advance Server اضافه می شوند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد آن، مطالعه کنید.

توجه: Free Fire در هند ممنوع است. به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط دولت، به گیمرها در کشور توصیه می شود که شرکت نکنند. آنها ممکن است نسخه MAX را که در بین برنامه های ممنوعه نیست پخش کنند.


Free Fire Advance Server OB35: همه آنچه که باید بدانید

Advance Server یک کلاینت ویژه است که توسعه دهندگان آن را قبل از هر وصله منتشر می کنند تا تمام ویژگی های جدید را آزمایش کرده و آنها را تنظیم کنند تا در زمان انتشار تجربه ای بهینه ارائه دهند. کلاینت معمولاً حدود دو تا سه هفته قبل از به‌روزرسانی منتشر می‌شود و برای چند روز در دسترس است.

 

انتظار می‌رود که به‌روزرسانی OB35 در 20 جولای 2022 منتشر شود. بر اساس روندهایی که قبلاً مورد بحث قرار گرفت، گیمرها می‌توانند انتظار داشته باشند که Free Fire OB35 Advance Server در هفته دوم یا سوم جولای منتشر شود.


چگونه کد فعال سازی دریافت کنیم؟

 

سرور Fire Advance رایگان فقط در دستگاه های اندرویدی قابل دسترسی است. پس از راه اندازی Advance Server، همه بازیکنان می توانند APK را مستقیماً از وب سایت رسمی Advance Server دانلود کنند.

با این حال، حتی پس از نصب آن، کاربران نیاز به یک کد فعال سازی دارند که باید پس از اولین بار بوت کردن بازی وارد شود.

توسعه دهندگان این سیستم را پیاده سازی کرده اند زیرا مشتری فقط می تواند تعداد محدودی بازیکن را پشتیبانی کند. در نتیجه، بازیکنان می توانند خود را در وب سایت رسمی ثبت نام کنند تا شانس دریافت کد فعال سازی را داشته باشند. مراحل به شرح زیر است:

مرحله 1: زمانی که Garena جزئیات مشتری آینده خود را اعلام کرد، گیمرها باید به وب سایت Free Fire Advance Server دسترسی داشته باشند.

 

مرحله 2: گیمرها باید از طریق حساب های فیس بوک یا گوگل خود وارد شوند. در مرحله بعد، آنها باید تمام جزئیات مورد نیاز را وارد کنند تا نمایه خود را پر کنند و روی دکمه “اکنون بپیوندید” کلیک کنند.

 

تعداد کمی از گیمرها کد فعال سازی را دریافت خواهند کرد. کاربران باید فایل APK را پس از در دسترس قرار گرفتن، با ورود به همان حساب و استفاده از کد زمانی که از شما خواسته شد دانلود کنند.

علاوه بر این، سرورهای پیشرفته همیشه به دلیل انحصاری بودن، بازیکنان را به خود جذب کرده اند. همچنین به آنها فرصتی برای دریافت الماس در حساب جهانی خود برای گزارش اشکالات و اشکالات می دهد. این بیشتر کاربر عادی را به آزمایش به‌روزرسانی قبل از انتشار ترغیب می‌کند.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 5 (1 امتیاز دهی)

1 دیدگاه برای “Free Fire Advance Server OB35

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه