NA-45 در بازی کالاف دیوتی

در حال بارگذاری ویدئو ...

NA-45 یکی از معروف ترین اسنایپرهای بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب میشود. این تفنگ به دلیل سرعت بالا در تیراندازی و همچنین دمیج نسبتا بالا طرفداران بسیاری در این بازی دارد. این تفنگ همچنین قابلیت این را دارد که تجهیزات زیادی بر روی آن نصب شود و شما میتوانید از آن یک سلاح مرگبار بسازید پس با ما همراه باشید تا درباره این اسلحه با شما صحبت کنیم.

اول از همه میخواهیم درباره پرک های مورد نیاز تفنگ NA-45 بگوییم. شما باید برای اینکه بتوانید بازی بهتری داشته باشید از پرک های که میگوییم استفاده کنید. با استفاده از پرک فلت جکت شما میتوانید تا 35 درصد از دمیجی که دشمنان به وسیله مواد منفجره مانند نارنجک به شما وارد میکنند کم کنید و با انتخاب این پرک از آن ها جان سالم به در ببرید و به یک منطقه امن دیگر بروید. پرک دیگری که میتوانید استفاده کنید. تافنس (toughness) است با استفاده از این پرک وقتی دشمن به شما تیراندازی میکند لرزش شما 60 درصد کمتر میشود و به همین دلیل شما میتوانید هنگامی که مورد هدف تیرهای دشمن هم قرار میگیرید به آن ها تیراندازی کنید. با استفاده از پرک دد سایلنس شما میتوانید صدای پای خود را حذف کنید و به راحتی از دست دشمنان فرار کنید. این پرک به شما این قابلیت را میدهد که حتی هنگام دویدن هم صدای پای خود را حذف کنید تا دشمنان نتوانند محل حضور شما را تشخیص دهند.

کاری که شما باید بکنید این است که با این تفنگ مقداری بازی کنید که تجهیزات آن برای شما باز شود و شما بتوانید با نصب کردن آن ها بر روی تفنگ آن را تقویت کنید و بتوانید دشمنان را راحت تر از پا دربیاورید. با یک دوربین قوی شما به راحتی میتوانید با این تفنگ فواصل دور رو مورد هدف قرار دهید و به یک اسنایپر حرفه ای تبدیل شوید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1.25 (4 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت