NCSoft با بازی موبایل جدید Lineage W تاج و تخت را پس گرفت!

Lineage W

آخرین بازی NCSoft به پردرآمدترین برنامه بازی کره ای در Google Play و Apple Store تبدیل می شود.

Lineage W که توسط NCSoft Corp. کره جنوبی توسعه یافته است، تنها پنج روز از عرضه آن در 4 نوامبر می گذرد و به سرعت جایگاه اول را در بازار بازی های موبایلی این کشور به دست آورده است. این شرکت همچنین در روز یکشنبه اعلام کرد که در اولین عرضه خود در بین برنامه های بازی کره ای در فروشگاه Google Play، رکورد جدیدی را از نظر فروش روزانه به ثبت رساند.

جدیدترین بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره (MMORPG) تصاویر متحرک را ارتقا داده است تا دنیایی واقع گرایانه را با استفاده از بالاترین سطح فناوری اسکن سه بعدی صنعت ایجاد کند.

NCSoft همچنین برخی از مشکلات بازی‌های قبلی خود را بهبود بخشید و برخی از محتوایی را که ظاهراً به صورت‌حساب بیش از حد برای اقلام و بازی‌های اضافی نیاز داشت حذف کرد یا آن‌ها را به صورت رایگان در دسترس قرار داد.

انتشار همزمان آن در بازارهای داخلی و خارجی به عملکرد قوی آن در مراحل اولیه نیز کمک کرد و به کاربران اجازه داد تا در نبردهای بین کشوری در بازی بجنگند.

Lineage W به عنوان برترین برنامه بازی کره ای در فروشگاه Google Play از نظر فروش روزانه در 6 نوامبر قرار گرفت. این بازی موبایل همچنین عنوان پرفروش ترین بازی کشور را در فروشگاه اپل به دست آورد.

به نقل از یک منبع صنعت بازی: «فروشگاه Google Play بیش از 60 درصد از بازار داخلی بازی های موبایلی را در کشوری که اکثریت قریب به اتفاق آن کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی هستند، تشکیل می دهد. کسب رتبه برتر در فروشگاه اپلیکیشن گوگل به این معنی است که اکنون بازیکن شماره 1 در بازار داخلی بازی های موبایلی است.

از 7 نوامبر، چهار بازی NCSoft – Lineage W، Lineage M، Lineage 2M و Blade & Soul – به فهرست 10 بازی برتر کره ای در Google Play راه یافتند. Lineage W و Lineage M به ترتیب اول و دوم شدند و پس از آن Odin: Valhalla Rising قرار گرفتند.

به گفته منابع صنعتی، Lineage W در اولین روز اکران خود 16 تا 17 میلیارد وون (13 تا 14 میلیون دلار) به دست آورد.

 این بسیار جلوتر از رکورد قبلی 10.7 میلیارد وون بود که توسط سری قبلی آن Lineage M که بیش از چهار سال در صدر فهرست قرار داشت تا اینکه در جولای گذشته توسط Odin پیشی گرفت، ثبت شده بود.

Lineage W اولین بازی مبتنی بر IP Lineage از زمان عرضه Lineage 2M در سال 2019 است. آخرین بازی از ویژگی های محبوب سری قبلی مانند نحوه مبارزه با نبردها و پرورش شخصیت ها و همچنین ایجاد جامعه کاربری استفاده می کند.

این منبع صنعتی گفت: «مدل بازی پرداخت به برد آن انتقاداتی را برانگیخت زیرا کاربران را ملزم به صرف هزینه و زمان بیشتری می کند. اما مدل بازی که ما به آن پایبند بودیم اکنون به نفع ما عمل می کند.”

Blade & Soul 2 شرکت NCSoft که در آگوست سال جاری عرضه شد، همچنین به دلیل وادار کردن گیمرها به خرج کردن پول بیشتر تحت همان مدل پرداخت به برد مورد سرزنش قرار گرفت.

تحلیلگران صنعت راه اندازی Lineage W NCSoft را به عنوان یک حرکت ناامیدکننده برای حفظ رهبری طولانی مدت خود در بازار تفسیر می کنند. این شرکت به لطف موفقیت عظیم Lineage M که در سال 2017 راه اندازی شد، سال ها جایگاه برتر را در صحنه بازی های موبایلی به خود اختصاص داده است.

 

از آنجایی که جدیدترین بازی موبایلی NCSoft به طور همزمان در 12 کشور راه اندازی شد، خدمات ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی و در زمان واقعی را برای اطمینان از ارتباط روان بین گیمرهای کشورهای مختلف ارائه می دهد. Lineage W محبوب ترین بازی NCSoft در بین خارجی ها است.

همچنین این اولین بازی این شرکت بود که به طور همزمان هم در داخل و هم در خارج از کشور رونمایی شد، برخلاف بازی‌های قبلی با نام تجاری Lineage که ابتدا عمدتاً روی بازار داخلی تمرکز داشت.

NCSoft اکنون ممکن است از موفقیت مرحله اولیه Lineage W کمی آسوده خاطر شود. قیمت سهام آن در بیشتر سال در حال کاهش بوده است، به طوری که ارزش بازار آن در پایان روز جمعه از 22 تریلیون وون در فوریه گذشته به 13 تریلیون وون کاهش یافته است.

باید دید که Lineage W یک موفقیت کوتاه مدت یا بلندمدت خواهد بود.

مسلما اگر بتواند در آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای جنوبی هم به خوبی تایوان عمل کند، اولین بازی NCSoft خواهد بود که به یک موفقیت جهانی تبدیل می‌شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت