PMPL SEA Championship 2022 جدول رده بندی کلی

PMPL SEA Championship 2022 جدول رده بندی کلی

PMPL SEA Championship 2022 بهار روز دوم: جدول رده بندی کلی، 3 بازیکن برتر و …

 

روز دوم بهار قهرمانی PMPL SEA 2022 به پایان رسید

روز دوم مسابقات قهرمانی دریای PMPL 2022 به تازگی به پایان رسیده است. در مجموع 16 تیم به نمایندگی از چهار منطقه در جنوب شرق آسیا برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می کنند. طی سه روز گذشته، تیم‌ها 18 مسابقه در سه نقشه کلاسیک انجام داده‌اند.

D’Xavier از ویتنام با 63 کشتن و 133 امتیاز جایگاه خود را در رتبه اول حفظ کرد. این تیم بهترین روزهای خود را نداشت و تنها توانست 42 امتیاز کسب کند.

Eagle Esports خوب عمل کرد که یک پله صعود کرد و با 110 امتیاز در رده دوم قرار گرفت، در حالی که تیم تایلندی Vampire Esports با چهار صعود به مقام سوم رسید. RRQ روز پایین‌تری داشت و با 99 امتیاز به رتبه ششم سقوط کرد، در حالی که Infinity و ION به ترتیب در مکان‌های نهم و دوازدهم این سری رقابت های pubg mobile قرار دارند.


مروری بر مسابقات روز دوم قهرمانی PMPL SEA 2022

TEM Entertainment اولین مسابقه روز را در Erangel با 11 کشتن برد. Vampire Esports با 4 کشتن دوم شد در حالی که Bacon Time موفق شد 9 حذف در مسابقه کسب کند.

فرنگ اسپورت با هفت کشته، صبر و حوصله خود را برای تضمین شام مرغ خود در دومین مسابقه روز به نمایش گذاشت. آنها رقابت سختی با ION Esports داشتند که با 9 کشتن دوم شد.

BN United تمام تلاش خود را کرد تا سومین مسابقه روز را با 15 کشته به دست آورد. این تیم برای گرفتن اولین شام مرغ خود از سقف خانه استفاده کردند. اتحاد یودو با هشت کشته به مقام دوم نزدیک شد.

تیم Dingoz Esports مالزی با 9 کشته، در چهارمین مسابقه Sanhok از منطقه استفاده کرد و جوجه را به دست آورد. آنها Infinity را در رتبه دوم حذف کردند که هفت frag گرفت.

فرنگ افسانه کلاس خود را برای بردن دومین جوجه روز با 14 کشتن نشان داد. Vampire Esports بار دیگر با 12 حذف به سکو راه پیدا کرد.

مسابقه پایانی آن روز یک بار دیگر توسط TEM Entertainment با 12 کشتن برنده شد، جایی که فلوک به دلیل شش حذفش MVP شد. ION Esports با 10 کشتن دوم شد در حالی که Infinity بار دیگر با 4 قتل به سکو رسید.

مسابقات قهرمانی فردا به پایان می رسد و رقابت تنگاتنگ است و هرکسی که در بین شش تیم برتر باشد شانس صعود دارد. در ساعت 16:10 به وقت محلی، اکشن را به صورت زنده در PUBG Mobile Esports تماشا کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت