PMWI 2022 Afterparty Showdown با شش نقشه مختلف از جمله Livik و Karakin

PMWI 2022 Afterparty Showdown با شش نقشه مختلف از جمله Livik و Karakin
PMWI Afterparty از 18 آگوست شروع می شود.

برای اولین بار در تاریخ رسمی PUBG Mobile Esports، در مجموع شش نقشه در این مسابقات به نام PMWI Afterparty Showdown نمایش داده می شود. رویداد رسمی این عنوان معمولا دارای سه یا چهار نقشه است، اما این بار برای سرگرمی کردن این مسابقه برای طرفداران، Tencent دو نقشه کوچک Livik و Karakin را در نظر گرفته است.

این مرحله دوم PMWI 2022 است. مرحله اول اخیراً در 13 آگوست به پایان رسید که در آن تنها سه نقشه نشان داده شد و پنج تیم برتر جایگاه خود را در Afterparty تثبیت کردند. دوازده تیم به مدت سه روز برای مجموع جوایز یک میلیون دلاری، از جمله جوایز ویژه متعدد، مبارزه خواهند کرد و این مسابقه را برای عموم سرگرم کننده تر خواهد کرد.


PMWI Afterparty Showdown ترتیب نقشه

در اینجا نام هر شش نقشه ای است که در Afterparty پخش می شود:

  1. مسابقه 1 – ارانجل
  2. مسابقه 2 – لیویک
  3. مسابقه 3 – ویکندی
  4. مسابقه 4 – کاراکین
  5. مسابقه 5 – Sanhok
  6. مسابقه 6 – میرامار

Karakin ، یک نقشه کوچک 2KM x 2KM، در 7 آوریل 2021 در PUBG Mobile گنجانده شد و در آن زمان، جایگزین نقشه Vikendi شد. این نقشه دارای ویژگی های مختلفی مانند بمب چسبنده، پانزرفاوست و منطقه سیاه است.

Livik، یک نقشه کوچک دیگر 2KM x 2KM نیز در Afterparty پخش خواهد شد. نسخه بتای نقشه در تاریخ 7 ژوئیه 2020 در طول به‌روزرسانی PUBG Mobile 0.19 در بازی گنجانده شد، در حالی که نسخه رسمی آن در می 2022 منتشر شد. این نقشه شامل یک وسیله نقلیه انحصاری به نام Monster Truck است.

Vikendi، یک نقشه برفی 6×6، از رویدادهای رسمی ورزش های الکترونیکی در طول بهار PMCO 2021 حذف شد . از آن زمان، نقشه به طور منظم در مسابقات رسمی انتخاب نشده است.

عملکرد تیم های شرکت کننده در این سه نقشه جالب خواهد بود. با این حال، از آنجایی که تنها 12 تیم وجود دارد، رقابت شدیدتر خواهد بود.


سیستم امتیاز در PMWI Afterparty

همچنین از سیستم امتیازی متفاوتی در مقایسه با رویداد اصلی PMWI در مسابقه استفاده خواهد شد. در هر نقشه، برنده شام ​​مرغ (مقام اول) به جای 15 امتیاز 10 امتیاز کسب می کند. تیم رتبه دوم شش امتیاز کسب می کند.

  • مقام اول – 10 امتیاز
  • مقام دوم – 6 امتیاز
  • مقام سوم – 5 امتیاز
  • مقام چهارم – 4 امتیاز
  • مقام پنجم – 3 امتیاز
  • مقام ششم – 2 امتیاز
  • مقام هفتم – 1 امتیاز
  • مقام هشتم – 1 امتیاز
  • مقام نهم – 0 امتیاز
  • رتبه 10 – 0 امتیاز
  • مقام یازدهم – 0 امتیاز
  • رتبه دوازدهم – 0 امتیاز

هر کیل نشان دهنده یک نقطه است. طرفداران می توانند این رویداد را در ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت تهران در کانال های یوتیوب، توییچ و فیس بوک PUBG Mobile Esports به چندین زبان تماشا کنند.


پس از انتظارات فراوان، فینال بزرگ PEL 2022 Summer قرار است از 18 تا 21 آگوست برگزار شود. 15 تیم برتر پلی آف قرار است به همراه سه جایگاه PMGC 2022 برای کسب جام مورد علاقه مبارزه کنند. با این اوصاف، در مجموع 20 مسابقه در یک بازه زمانی چهار روزه برگزار خواهد شد.

با شروع در 16 ژوئن، فصل عادی شاهد رقابت 21 طرف در مرحله اول بود. بر اساس رتبه بندی مرحله اول خود، این تیم ها در مرحله پلی آف با چهار دور با تعداد اسلات های مختلف به رقابت خواهند رفت. پس از نتیجه گیری آن، شش نفر پایین به درستی حذف شدند.

امتیازات و پرداخت درون برنامه ای

پابجی موبایل همانند خیلی از بازی های موبایلی، امتیازات و امکانات زیادی را برای فروش گذاشته است. از کاربران می خواهد که برای داشتن ویژگی های بیشتر خرید درون برنامه ای انجام دهند.

با وجود اینکه بسیار از ایرانی ها در این بازی هستند ولی نمی توانند دسترسی به خرید های این بازی داشته باشند. قادر به خرید uc و امکانات این بازی نیستند.

سایت پابجی پی برای این که شما بتوانید اقدام به خرید UC پابجی موبایل کنید. این امکان را ساخته است تا با خرید از این سایت به راحتی یوسی به دست بیاورید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه