PUBG موبایل با The Boys For Supe Spree شریک می شود.

PUBG موبایل با The Boys For Supe Spree شریک می شود.

با توجه به ظهور نمایش‌هایی مانند The Boys و Invincible، نمی‌دانم شاید نگرش کلی ما نسبت به سرگرمی‌های ابرقهرمانی کمی … عجیب و غریب شود. خوب، جدا از نگرانی‌های اجتماعی، The Boys قرار است برای فصل سوم خود در 3 ژوئن بازگردد و برای جشن گرفتن، یک رویداد متقاطع را با PUBG Mobile برگزار می‌کنند. شاید فرصتی برای فیلمبرداری Homelander پیدا کنیم! نه این که کاری انجام دهد، اما مرتب خواهد بود.

 

از 8 ژوئن، PUBG Mobile رویداد جدیدی را با عنوان “Supe Spree” اجرا خواهد کرد که در آن بازیکنان با بیلی باچر، قهرمان داستان The Boys، در حال تحقیق در مورد یک سری قتل‌هایی هستند که معتقد است توسط یک ابرقهرمان (یا یک) انجام شده است. سوپ» همانطور که در جهان شناخته می شوند). سهامداران Vought International، شرکتی که ابزار خلق ابرقهرمانان را ایجاد کرد، ناپدید شده‌اند، اما بعداً در وضعیتی وحشیانه مثله شده ظاهر شدند. شما باید شواهد جمع آوری کنید، داستان ها را باز کنید و حقیقت موضوع را دنبال کنید تا هویت ابرقاتل را کشف کنید. شخصاً پول من روی هوملندر است، اگرچه اگر او باشد، ممکن است متوقف کردن او کمی دشوار باشد.

هر بازیکنی که با موفقیت رویداد Supe Spree را پاک کند، لباس بیلی بوچر را برای پوشیدن در بازی دریافت خواهد کرد. علاوه بر همکاری با بیلی بوچر و دیگر قهرمانان فیلم The Boys، بازیکنان می‌توانند گروه‌بندی شوند و با هم به این معما بپردازند. تا زمانی که در زمان تکمیل چالش در گروه هستید، همچنان در پایان برنده جایزه خواهید شد.

در حالی که این رویداد تا 8 ژوئن برگزار نمی‌شود، بازیکنان همچنین می‌توانند قبل از آن با انجام چالش‌های درون‌بازی هفتگی، آیتم‌های آرایشی بیشتری کسب کنند. این چالش‌ها، همه با موضوع The Boys، از 3 ژوئن و تا 3 جولای در دسترس خواهند بود.

 

همچنین در ادامه بخوانید:

 

عذرخواهی سازنده PlayerUnknown’s Battlegrounds

luehole سازنده PlayerUnknown’s Battlegrounds به دلیل طراحی کلاه ایمنی درون بازی که برخی از طرفداران آن را توهین آمیز می دانستند عذرخواهی کرده است.

این آیتم، کلاه خلبانی موجود در نسخه موبایل بازی، پرچم خورشید طلوع ژاپن را بر روی خود داشت – اشاره ای به ارتش امپراتوری این کشور و تهاجم نظامی آن در دوران جنگ جهانی دوم.

بی بی سی نیوز و بزیت گزارش دادند که این پرچمی است که توسط بسیاری از مردم کره و چین توهین آمیز است. Bluehole در کره مستقر است و PUBG مخاطبان کره ای و چینی زیادی دارد.

ارجاع به “واحد 731” نیز در کد بازی یافت شد – یک لشکر واقعی ارتش ژاپن که آزمایش‌های مرگبار وحشتناک انسانی را روی اسیران جنگی انجام داد، از نوعی که بیشتر با ارتش نازی آلمان مرتبط است. تصور می شود بیش از 10000 نفر در آزمایشگاه های واحد 731 جان خود را از دست داده اند.

نام Unit 731 روی یک ربات هوش مصنوعی در بازی اعمال شد. بلوهول گفت که اکنون حذف خواهد شد.

یک سخنگوی ادامه داد: «ما به دلیل ایجاد نگرانی در مورد یک آیتم ماسک خلبان عذرخواهی می کنیم. “ما یک بررسی مجدد کلی از فرآیند تولید تصویر خود انجام خواهیم داد تا از چنین تکراری جلوگیری کنیم.

ما رویه‌ها را برای بررسی دقیق آیتم‌های بازی قبل از انتشار بهبود خواهیم داد و مسئول آن را مسئول می‌دانیم.»

هر کسی که پوسته کلاه ایمنی را خریداری کرده باشد، اکنون پول خرید خود را بازپرداخت می‌کند و به این آیتم گفته می‌شود “یک اشکال قبلاً شناسایی نشده” وجود دارد.

این یکی دیگر از گام‌های اشتباه PUBG پس از انتقادات اخیر از Event Pass و شکایات کلی در مورد زمان‌بندی کند به‌روزرسانی آن است – که Bluehole گفته است که هر دو بهبود خواهند یافت.

 

 

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه