PUBG Mobile بیش از 8 میلیارد دلار درآمد کسب کرد!

PUBG Mobile بیش از 8 میلیارد دلار درآمد کسب کرد!

درآمد PUBG Mobile به 8 میلیارد دلار رسید که 4.7 میلیارد دلار از نسخه چینی Game For Peace است.

ظهور PUBG Mobile کل چشم انداز بازی های موبایل را تغییر داد. در نتیجه محبوبیت، بازی بتل رویال ماه به ماه در میان پرفروش ترین بازی ها قرار گرفت. این عنوان در 19 مارس 2018 برای دستگاه های اندروید و iOS منتشر شد و اخیراً چهارمین سالگرد خود را جشن گرفت.

در سه ماهه اول سال 2022، بازی با 650 میلیون دلار، درست پشت سر Honor of Kings  با 741 میلیون دلار فروش داشت. PUBG Mobile در ژانویه 205 میلیون دلار، در فوریه 235 میلیون دلار و در ماه مارس حدود 200 میلیون دلار فروش داشت.


PUBG Mobile 8 میلیارد دلار درآمد داشت

طبق گزارش جدید Sensor Tower، درآمد این بازی از مرز ۸ میلیارد دلار عبور کرده است. بازی چهار سال طول کشید تا به این نقطه عطف رسید.

بیشترین سهم از درآمد حاصل از بازی از چین است که به عنوان Game for Peace شناخته می شود. بازی BR 4.7 میلیارد دلار یا تقریباً 57 درصد از کل هزینه‌های بازیکنان در کشور خود را به دست آورد.

PUBG Mobile 3.5 میلیارد دلار درآمد در خارج از چین ایجاد کرده است. با درصدی بیش از 11 درصد هزینه بازیکنان، ایالات متحده در رتبه دوم و پس از آن ترکیه با حدود 4 درصد قرار دارد.

علیرغم کاهش درآمد برای دسته بازی های شوتر در سه ماهه اول 2022، این عنوان همچنان توانست رتبه دوم را در درآمد کلی کسب کند. این ثابت می کند که این بازی دارای طرفداران قوی در سراسر جهان است.

PUBG Mobile اکنون رتبه چهارم را در یکی از پردرآمدترین بازی‌های موبایلی تمام دوران دارد. همانطور که بازی رو به جلو پیش می‌رود، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا Monster Strike و Clash of Clans که خیلی زودتر منتشر شده بودند را از سلطنت خلع کنیم.

این بازی با بیش از 1 میلیارد دانلود روزانه میلیون ها کاربر فعال دارد و با آپدیت های جدید و هیجان انگیز، زمان زیادی تا رسیدن به مرز 10 میلیارد دلار نمی گذرد.

دولت هند این عنوان را به دلیل نگرانی های امنیتی در این کشور ممنوع کرد. قبل از ممنوعیت عنوان، این کشور یکی از بازارهای برتر برای دانلود بود. در اواسط سال 2021، Krafton نسخه هندی عنوان، Battlegrounds Mobile India را منتشر کرد.

درآمد جهانی بازی‌های موبایلی در سه ماهه اول سال 2022 سالانه کاهش یافت. در طول شروع همه‌گیری کووید-19، درآمد بازی‌های موبایلی افزایش یافت و قوی‌ترین رشد سالانه خود را در سه ماهه دوم 2020 ثبت کرد.

ایالات متحده پس از سبقت گرفتن از ژاپن در سه ماهه دوم 2019 همچنان بازار پیشرو برای درآمد جهانی بازی های موبایلی است. ژاپن و چین در رتبه های دوم و سوم لیست قرار دارند و پس از آن کره جنوبی قرار دارد.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت