PUBG Mobile جدول رده بندی مسابقات 2022 PMPL

PUBG Mobile جدول رده بندی مسابقات 2022 PMPL

PUBG Mobile: جدول رده بندی کلی روز دوم مسابقات بهار آسیای جنوبی 2022 PMPL

دومین روز از مسابقات مقدماتی PMPL 2022 : جنوب آسیا امروز به پایان رسید. این روز شاهد تکمیل 10 مسابقه بود که پس از آن تیم مغولستانی Savage Esports با 125 امتیاز و 64 حذف در صدر جدول قرار گرفت.

تیم نپالی DRS Gaming با 118 امتیاز و 59 کشتن در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که JyanMaara Esports با 101 امتیاز و 50 کشته در جایگاه سوم قرار گرفت. 7Sea با 80 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت و WG L NRC در رده بعدی قرار گرفت.

در نهایت، هشت تیم از جدول رده بندی کلی مقدماتی، جلوتر از PMPL: مرحله لیگ آسیای جنوبی حرکت می کنند، جایی که آنها با دوازده تیم دعوت شده روبرو خواهند شد.


بررسی اجمالی روز 2 مقدماتی PMPL SA

روز دوم با شرکت ISL Noob Alliance از سریلانکا شروع شد که در اولین مسابقه شام ​​مرغ را پذیرفت. این تیم 11 فرگ را به دست آورد و 7Sea Esports پس از آن جایگاه دوم را کسب کرد. جایگاه سوم این مسابقه توسط DRS Gaming که توانست 9 فرگ را به دست آورد، تثبیت شد.

XBrothers و TRZ eSports در مسابقات دوم و سوم با 11 و 6 فرگ پیروز شدند.

تیم سریلانکا WG NRC در سومین مسابقه روز با 20 تیم بزرگ که خود را به جدول امتیازات رساندند، مقام چهارم را کسب کرد.

Savage Esports و DE Gangsters در دو بازی پایانی روز به ترتیب با 10 و 8 فرگ پیروز شدند. JyanMaara و 7Sea Esports هر دو در بازی های پایانی عملکرد خوبی داشتند و به ترتیب جایگاه سوم و ششم خود را تثبیت کردند.

مبارزات برای تیم کهنه سرباز نپالی Elementrix در روز دوم ادامه یافت و آنها روز خود را در جایگاه نهم به پایان رساندند. تیم باتجربه مغولستان S9 Esports در روز دوم موفق به کسب امتیاز نشد و در رده پانزدهم به پایان رسید.

با پنج مسابقه مانده به پایان، مبارزه برای صعود به لیگ برتر به اوج خود خواهد رسید. تیم های نیمه انتهایی جدول به دنبال این هستند که حداکثر تلاش خود را برای صعود به مرحله نهایی ارائه دهند.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت