PUBG Mobile در مارس 2022 نزدیک به 200 میلیون دلار درآمد داشت.

PUBG Mobile در مارس 2022 نزدیک به 200 میلیون دلار درآمد داشت.

بر اساس گزارش سایت تحلیلگر داده Sensor Tower، بازی محبوب نبرد رویال موبایل PUBG Mobile با درآمد ناخالص 199.8 میلیون دلاری در رتبه دوم پردرآمدترین بازی موبایل در سراسر جهان قرار گرفت.

این اولین بار در سال جاری است که PUBG Mobile به کمتر از 200 میلیون دلار درآمد، زیرا عناوین آن در ژانویه 237 میلیون دلار و در فوریه 205 میلیون دلار درآمد داشتند. کمی بیش از 56 درصد از درآمد PUBG Mobile در چین ایجاد شده است، جایی که به عنوان Game For Peace شناخته می شود و پس از آن در ایالات متحده 9.5 درصد درآمد دارد.


در حالی که درآمد PUBG Mobile به زیر 200 میلیون دلار کاهش یافته است، Honor of Kings جایگاه برتر خود را حفظ کرده است.

Honor of Kings توسط Tencent به اولین بازی موبایلی تبدیل شد که در سال 2022 از 250 میلیون دلار درآمد عبور کرد. عنوان MOBA با 272.4 میلیون دلار هزینه بازیکن، افزایش 5.8 درصدی را نسبت به سال قبل به دست آورد.

این بازی در ژانویه ۲۳۲ میلیون دلار و در فوریه ۲۲۵ میلیون دلار فروش داشت و در چند هفته آینده از مرز یک میلیارد دلار عبور خواهد کرد. بیشترین درآمد از چین و بقیه از تایوان و تایلند به دست می آید.

مسافران، در صورت تمایل به تقویت حزب خود در جنگ، اسلحه ها و شخصیت ها را ذخیره کنید!

در طی این آرزوی رویداد، شخصیت 5 ستاره انحصاری رویداد “Frostflake Heron” Kamisato Ayaka (Cryo) یک افزایش قابل توجه کاهش نرخ دریافت خواهد کرد!

Genshin Impact، Candy Crush Saga و Roblox رتبه های خود را در بین پنج عنوان پرفروش حفظ کرده اند. Garena Free Fire به پنج رتبه برتر درآمد گوگل پلی راه پیدا کرده است اما در کل رتبه بندی با یک رتبه سقوط کرده و به رتبه دهم رسیده است.

DBZ Dokkan Battle توسط Bandai Nomaco که دهمین بازی موبایلی پردرآمد در ماه فوریه بود، در این ماه به لیست راه نیافت.

Lineage W از Ncsoft در حال حاضر پردرآمدترین بازی موبایل در فروشگاه Google Play است. Candy Crush Saga دو پله سقوط کرد و به جایگاه سوم در Play Store رسید در حالی که Garena Free Fire به رتبه چهارم صعود کرد.

10 بازی برتر موبایلی پردرآمد مارس 2022

  1. Honor of Kings توسط Tencent
  2. PUBG Mobile توسط Tencent
  3. Genshin Impact توسط miHoyo
  4. Candy Crush Saga توسط King
  5. Roblox توسط Roblox
  6. Lineage W توسط NC Soft
  7. Coin Master توسط Moon Active
  8. Uma Musume Pretty Derby توسط CyberAgent
  9. تاکتیک های سه پادشاهی توسط علی بابا
  10. Garena Free Fire

در طول ماه مارس، بازیکنان تقریباً 7 میلیارد دلار در گوگل پلی و اپ استور خرج کردند که تقریباً 6.3 درصد کاهش داشت. هزینه های ایالات متحده با 1.9 میلیارد دلار 27.3 درصد از فروش جهانی را تشکیل می دهد که بزرگترین بازار از نظر درآمد بود. علیرغم اینکه گوگل پلی در دسترس نیست، چین با 19.2 درصد درآمد در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن ژاپن با تقریباً 19 درصد در رتبه دوم قرار دارد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت