PUBG Mobile یک پدیده جهانی است که به تنهایی بر صنعت بتل رویال مسلط شده است. به قدری محبوب بوده که گاهی اوقات از اصطلاح Battle Royale به عنوان PUBG یاد می شود. با این حال، این عنوان ممکن است به زودی تغییر نام تجاری پیدا کند.

این مقاله تمام جزئیاتی را که بازیکنان باید در مورد تغییر نام PUBG Mobile بدانند، به اشتراک می گذارد. شایعات می گویند که ممکن است این لوگو نیز به کلی اصلاح شود.

PUBG Mobile عنوان خود را به PUBG Battlegrounds Mobile تغییر خواهد داد.

احتمالاً بسیاری قبلاً در مورد مالکیت نام PLAYER UNKNOWN’S می دانند که اکنون به طور کامل در اختیار برندان گرین است که خالق اصلی این بازی است. برندن گرین معتقد است که نام بازیکن ناشناخته ای که او ابداع کرده می تواند به او خوش شانسی بدهد حتی اگر او دیگر در کرافتون نیست.

اصطلاح PUBG به Player Unknown’s Battleground دلالت دارد، با این حال، Krafton دیگر از معنای ضمنی تحت عنوان “PUBG” استفاده نمی کند. Krafton لوگو و همچنین نام تجاری را به PUBG Battlegrounds Mobile تغییر خواهد داد.

اما سوال اینجاست که اگر PUBG به معنای Player Unknown’s Battlegrounds نباشد، در واقع چه معنایی خواهد داشت؟ این سوال بی پاسخ است زیرا کرافتن مایل نیست این نام کوتاه شده را تغییر دهد، حتی اگر مالکیت عنوان متعلق به برندون گرین باشد. این عنوان آنقدر موفقیت بزرگ است که تغییر نام از PUBG به هر عنوان دیگری ممکن است باعث از دست دادن درآمد سنگین برای کرافتون شود.

اگرچه دلیل این تغییر نام تجاری هنوز مشخص نیست زیرا هیچ اطلاعیه رسمی نه از برندان گرین و نه از کرافتون وجود ندارد. بازیکنان ممکن است این تغییر را از سال 2022 ببینند.