PUBG Mobile نسخه 1.9 عبور از پل را در Erangel آسان می کند.

PUBG Mobile نسخه 1.9 عبور از پل را در Erangel آسان می کند.

اکنون پوشش بیشتری روی پل خواهید داشت…

آخرین به روز رسانی PUBG Mobile ، نسخه 1.9، حدود یک هفته دیگر باقی مانده است و Tencent شروع به افشای برخی از ویژگی های آینده بازی کرده است.

دیروز، توسعه دهندگان فاش کردند که پل Erangel در حال به روز رسانی است. تا به حال، پل یک جاده با وسایل نقلیه و جعبه های پراکنده بود تا بازیکنان را پوشش دهد. این امر عبور بازیکنان از آن را بسیار سخت می کرد زیرا دشمنان در سمت مساعد منطقه امن از مزیت بزرگی در درگیری های اسلحه برخوردار بودند.

پس از گذشت نزدیک به چهار سال از انتشار بازی، Tencent بالاخره متوجه این موضوع شد و در حال به روز رسانی پل برای سهولت عبور از آن است. در نسخه 1.9، پلتفرم‌های اضافی در دو طرف با جعبه‌های پراکنده وجود خواهد داشت تا بازیکنان راحت‌تر از آتش دشمن فرار کنند و از روی پل عبور کنند.

در حالی که این تغییر هفته آینده برای PUBG Mobile انجام خواهد شد. این چیزی است که نسخه رایانه شخصی و کنسول بازی، PUBG: Battlegrounds ، قبلاً در سال گذشته اجرا شده بود.

به غیر از آپدیت بریج، Tencent همچنین فاش کرده است که سیستم فراخوان در نقشه های بیشتری با نسخه 1.9 PUBG Mobile در دسترس خواهد بود. این سیستم به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هم تیمی‌های مرده خود را فراخوانی کنند. این موارد به شرح زیر است:

  • حالت بدون رتبه: Erangel، Livik، و Aftermath
  • حالت رتبه بندی شده: Erangel Vibrant Anniversary و Livik Vibrant Anniversary

مشخص نیست نقشه‌های «سالگرد پر جنب و جوش» برای حالت رتبه‌بندی شده چیست. Tencent احتمالاً نقشه را در نسخه 1.9 با محتوای جدید به مناسبت چهارمین سالگرد PUBG Mobile ، که در 19 مارس است، به روز می کند. جزئیات بیشتر در مورد نسخه 1.9 در روزهای آینده فاش خواهد شد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت